Call Me involveret i usædvanligt mange klagesager

Mere end hver tiende mobil-klage, der blev afgjort i Teleankenævnet i 2008, var rettet imod Call Me.

Call Me involveret i usædvanligt mange klagesager

Call me har usædvanligt mange klager i forhold til selskabets markedsandel. Det viser en årsopgørelse fra Teleankenævnet, som behandler klager inden for fastnet, mobil og internet.

På trods af en markedsandel på blot tre procent var Call me involveret i mere end hver tiende af de mobil-klagesager, der blev afgjort i Teleankenævnet i 2008. Til sammenligning var blot 1,1 procent af klagerne rettet imod CBB Mobil, hvis markedsandel er næsten dobbelt så stor.

 – “Vi ligger højt, det medgiver vi. Debitel eller Call me har altid ligget højt,” siger Henrik Larsen, der er underdirektør i Call me, til Mobilsiden.dk.

Han understreger, at tallene fra 2008 er sager i det gamle Debitel-regi, og at firmaet nu har stablet en ny produkt-palet på benene, som gør produkterne langt mere gennemskuelige.

 – “Kunderne ved i langt højere grad, hvad de får. Man skal tilmelde sig aktivt til vores services, hvor vi tidligere håndterede det på en lidt anden måde. Derfor forventer da også, at vi vælter ned i antallet af sager i 2009,” siger Henrik Larsen.