Eb.dk indfører annoncørsektioner på mobilen

Ekstra Bladet har haft stor succes med annoncørsektioner på eb.dk, og derfor indfører de nu særlige sektioner på de mobile platforme.

Eb.dk indfører annoncørsektioner på mobilen

Annoncørsektionerne indføres nu også på Ekstra Bladets mobile platforme, da de har haft stor succes med disse på eb.dk. Det skriver Mediawatch.dk.

Annoncørsektioner er annoncørens egen reklame-hjemmeside, der linker brugerne direkte fra forsiden af ekstrabladet.dk til den præcise reklame-hjemmeside.

-”Det har været en stor succes, siden vi startede med Annoncørsektioner i 2011, og nu kan vi udbrede det til den mobile platform og skabe endnu større opmærksomhed for vores kunder,” siger Key Account Manager Karin Dahlgren, eb.dk, i en pressemeddelse.

Med mere end 1.6 millioner brugere på web og en million på mobil hver måned, er Ekstra Bladet nogle af de mest besøgte nyhedssites i Danmark.