Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Facebook Messenger har nu chatheads

Facebook Messenger har nu chatheads

I weekenden udsendte Facebook en opdatering til Messenger på Android-telefoner. Den store nyhed er de såkaldte chatheads.

En af de store nyheder i Facebook Home, der p.t. (15. april 2013) endnu ikke har ramt Google Play i Danmark, er de såkaldte chatheads, hvor vennerne du chatter med, popper op oven på andre apps og hjemmeskærmen i Android, når de skriver til dig.

 - Facebook Home – se det her

Funktionen går under navnet Chatheads, og er en del af den nye Facebook Messenger, der i weekenden blev opdateret i Google Play – også til os i Danmark.

Hvis ikke du allerede har gjort det, så opdater Facebook Messenger med det samme, for funktionen er faktisk ret cool.

Forrige artikel Næste artikel
Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Titan 15-04-2013 17:08:57

Skriv din kommentar til artiklen her..

0 0
Michael Fallwickl 15-04-2013 19:50:40

???

0 0
twitboydk 15-04-2013 16:27:59

De der små hoveder som popper op, er noget af det mest irriterende jeg nogensinde har haft på min tlf. Jeg kunne meget bedre li det som det var før.

0 0
Cebastian 15-04-2013 17:01:27

Så er det da godt du kan slå det fra i indstillinger, hva? ;)

0 0
twitboydk 15-04-2013 21:13:35

Kan man det.
Så siger jeg tak for tippet.

0 0
Sven A. 15-04-2013 15:12:40

Jeg har slået messenger som primær SMS/MMS app, og får de beskeder frem på skærm når jeg er i andre apps...

Syntes det er fedt... og det fungerer godt. Eneste som jeg mangler er besked at sms/mms er kommet frem (leveringsrapport).

Så må jeg se om det presser strømmen ud af telefonen, det som cpaaske skriver ovenfor... håber jeg ikke... da det er en fed funktion.

0 0
cpaaske 15-04-2013 14:12:17

Efter jeg har opdateret messenger appen på min sgs2, har jeg oplevet et usædvanligt stort strømforbrug. Så jeg har slået det chatheads fra igen... Ærgerligt nok....:-/

0 0
Cebastian 15-04-2013 17:03:12

Nu du siger det, så er mit batteri på 52%, og jeg har kun brugt den til musik og lidt spil. Meget usædvanligt, normalt holder den sig frisk over de 80% efter arbejde :s Jeg holder et vågent øje med chat-heads, jeg gider jo ikke have den sluger mit batteri. Øv.

0 0
hellas7 15-04-2013 09:42:33

Home har en del bugs (det forventede jeg også), men grundlæggende fungerer det godt. Det er bare lidt underligt at man både skal bruge Home OG sin standard-launcher

0 0
Alattin Simsek 15-04-2013 13:26:43

ja jeg har heller ikke helt forstået samspillet mellem Facebook Home (som siges at være en launcer) og hvis man eksempelvis køber den nye HTC One med HTC-sense :-/

det er vel enten eller? hvis det er, er det jo ikke så fedt?

0 0
hellas7 16-04-2013 18:42:22

Home er en launcher i sig selv, men ved nogle features henviser den dig til din standard-launcher. Ydermere er der i app-menuen en "mere"-app som er en genvej til standard-launcher

0 0