Flytterod hos Onfone

Store problemer med overflytningen til TDCs netværk.

Flytterod hos Onfone

Efter TDCs opkøb af lavprisselskabet Onfone skal alle kunderne flyttes fra Telenors mobilnetværk til TDCs. Denne flytning er nu gået i gang, men den forløber ikke helt smertefrit. Flere kunder har oplevet store problemer ved flytningen. Det skriver Ekstra Bladet.

For at flytte kunderne fra det ene netværket til det andet, så skal alle Onfones kunder udstyres med nye simkort. Ifølge Ekstra Bladet så oplever kunderne spærrede telefoner og fejlagtige minusbeløb på deres konto.

Et hurtigt kig på Onfones Facebook side viser da også et hav af indlæg fra utilfredse kunder, og flere debattører på vores søster site Mobildebat.dk fortæller også om alvorlige problemer hos Onfone.

Onfones direktør, Morten Strunge, indrømmer, at der har været problemer for en lille del af selskabets kunder i forbindelse med flytningen. Direktøren vurderer selv at under 10.000 kunder har været ramt af problemerne, og han fortæller, at man har hyret 25 ekstra medarbejdere til deres kundeservice for at afhjælpe problemerne.