HTC erstatter Iron Man med baseball spiller

HTC forsøger sig nu med en ny ambassadør efter Iron Man og Kommisær Gordon, denne gang er det en baseball spiller.

HTC erstatter Iron Man med baseball spiller

HTC har ikke haft særlig stor success med deres marketingkampagner i de sidste par år. De prøvede at lægge alle æg i samme kurv og lave et stort sats med Robert Downey Jr. som skulle slå HTC-branded fast med mærkværdige ideer til hvad HTC kunne stå for – blandt andet Hipster Troll Carwash, bagefter havde Gary Oldman en mere stilfærdig tilgang hvor han ganske enkelt foreslog at man spurgte internettet i en periode hvor HTC telefoner i den grad blev rost af anmeldere.

Det har ikke hjulpet alverden, HTC er så småt tilbage på rette kurs og taber ikke penge lige nu, men salgstallene er ikke prangende, og den økonomiske indsprøjtning kommer lige så vel blandt andet fra salget af Beats aktier.

Nu forsøger HTC sig med en ny ambassadør, baseball spilleren Robinson Cano fra Seattle Mariners. Et partnerskab der angiveligt er født ud af “den samme dedikation til at forfølge personlig fortræffelighed.”

Cano havde følgende at sige: “ HTC er et naturligt partnerskab for mig fordi de altid vil være de bedste til hvad de laver. Deres produkter er fantastiske til mig fordi jeg altid er på farten og jeg har brug for at min telefon arbejder så hårdt som mig”.

Det er alt sammen ganske udmærket, men så er spørgsmålet hvornår vi ser den første “via Twitter for iPhone” skandale.

Om Cano i sidste ende vil være med til at hæve salgstallene for HTC må vi vente og se, indtil nu forventes Cano at dukke op til diverse HTC arrangementer. Uden for de amerikanske grænser kan man godt tillade sig at være lidt skeptisk, Cano har ikke den samme masse-appeal som hverken Iron Man eller Kommissær Gordon, men omvendt hjalp deres optræden heller ikke synderligt.

Kilde: Phandroid