HTC: Vi vil ikke ødelægge vores brand med Low-end telefoner

HTC taber netop nu markedsandele i USA, og satser på en større del af markedet i bl.a. Kina – men det vil ikke ske med low-end mobiler.

HTC: Vi vil ikke ødelægge vores brand med Low-end telefoner

Den taiwanske smartphone producent HTC Corp. vil holde sig til deres strategi med salg af smartphones fra midend til highend-level. Til trods for de manglende salgstal og den hårde konkurrence der i det prisniveau, som netop nu domineres af Apple og Samsung. Det skriver Wall Street Journal.

HTC har tabt markedsandele i USA, og satser nu i stedet på at få en større del af markedet i blandt andet Kina og Indien. Men det kommer ikke til at ske med low-end telefoner. Til det har Peter Chou, topchef i HTC sagt:

 – ”Vi ønsker ikke at ødelægge vores brand.”

Det sidste nye

Fortællingen slutter ikke her. mobilsiden gik et skridt videre. d. 13/6/2012 gik vi videre med temaet i artiklen om Sony Xperia U – under Sony niveau (mobiltest)Klik her og læs artiklen.. De seneste nyheder om temaet kan du læse her.