Huawei tilbyder gratis VIP-service til P9-købere

Køber du Huaweis nyeste flagskib, tilbyder selskabet nu 3 års udvidet garanti samt et gratis skærmskifte i tilfælde af uheld.

Huawei tilbyder gratis VIP-service til P9-købere

Det kan hurtigt blive dyrt at være smartphonejer hvis uheldet skulle være ude. For at gøre det sikrere at købe selskabets telefoner, introducerer Huawei nu et garanti tilbud til deres P9 kunder: VIP-service.

Køber du, eller har du købt, en Huawei P9 i den seneste måned, kan du drage fordel af tilbuddet som udvider reklamationsretten med et ekstra års garanti.

VIP-servicen giver dig samtidig en øget sikkerhed i de første 3 måneder du ejer telefonen. Således tilbyder Huawei et gratis skærmskifte til enhver type skærmskade du måtte opleve i de første 3 måneder efter købet.

Skulle din telefon udvikle en hardware-fejl giver VIP-service dig samtidig ret til at få byttet din P9 til en helt ny enhed, i stedet for en standardreparation.

Læs også: Huawei P9 : Kameraet gør forskellen [TEST]

Sådan tilmelder du dig

Ejer du en Huawei P9 skal du huske at tilmelde dig Huaweis VIP-service senest en måned efter købsdatoen. Det gør du ved at tilmelde dig igennem den forudinstallerede HiCare app.

Du skal desuden huske at beholde en gyldig kvittering for dit køb, hvor købsdato fremgår.

Du kan læse mere om vilkårene for Huawei VIP her.

Læs også: Teleselskab vinder Kundeservice Award 2016

Det sidste nye i sagen

Tematikken er stadig aktuel. mobilsiden kunne ikke lade sagen ligge. 4/5/2016 fulgte redaktionen op med en artikel omkring Huawei Mate 8: Stor telefon med lang standby-tid [BRUGERTEST]Klik her for at læse den påfølgende artikel.. Seneste nyt om emnet kan du finde her.