IFA-messen 2012 er milepæl for Sony

Købet af Ericsson skulle give en mere ensartet brugeroplevelse for kunderne og IFA-messen er en vigtig milepæl i den strategi hos Sony.

IFA-messen 2012 er milepæl for Sony

Sony Mobile debuterede i år på smartphone-markedet med den første ”rigtige” Sony telefon, hvor Ericsson ikke længere var en del af brandet. Men der er sket meget med Sony siden Xperia S kom på markedet i årets første kvartal.

Ericsson blev solgt fra, da Sony ønskede en mere sammenhængende og ensartet brugeroplevelse for deres brugere – lige fra fjernsyn, computer og til mobiltelefonen – og i den strategi er IFA-messen i år er en vigtig milepæl.

 -”Dette års IFA-messe markerer en vigtig milepæl for Sony og Sony Mobile Communications. Xperia-serien er omdrejningspunktet for Sonys mobile strategi om at levere en sammenhængende brugeroplevelse på tværs af flere enheder, og det gør brugerne i stand til let og hurtigt at kunne få afgang til den verden af underholdning, som Sony kan levere,” siger Morten Johansen, der er Marketing Manager for Sony Mobile Communications i Danmark.

Du kan læse nærmere omkring de præsenterede Sony produkter på Mobilsiden.dk.