iPhone-reklame håner ikke konkurrenterne

En ny reklame fra Apple lægger vægten på Facetime – og der gøres ikke grin med konkurrenterne.

iPhone-reklame håner ikke konkurrenterne

Det er helt almindeligt i mobilbranchen enten at håne eller gøre grin med konkurrenterne i ens egne reklamer. Apple har nu gjort noget helt andet i deres nye iPhone-reklame – nemlig lagt vægt på deres eget produkt. Det skriver cnet.com.

Apples reklame kommer samtidig med, at Nokia har frigivet en reklame hvor de lægger vægt på kameraet i Lumia 925 og sammenligner det med kameraet i iPhone 5.

I iPhone-reklamen lægges fokus på Facetime, samt flere personer holder kontakten ved lige ”face-to-face” med iPhone end med nogen anden telefon. Du kan se videoen herunder.

Emnet følges op

Siden artiklen udkom er der kommet mere til sagen. mobilsiden gik videre med historien. 30/7/2013 puplicerede vi en ny vinkel på sagen med en artikel omkring Foxconn gør klar til ny iPhoneKlik her for at gå til artiklen.. Temaet er fortsat relevant. Klik her for de seneste nyheder..