Konkurrenter udnytter Apple Maps fejl

Konkurrenter udnytter lancering af iPhone 5, samt iOS 6 med Apple Maps til at reklamere for egne produkter.

Konkurrenter udnytter Apple Maps fejl

Siden lanceringen af iPhone 5 samt iOS 6 har Apples konkurrenter reklameret på stribe, blandt andet Samsung med deres ”it doesn’t take a genius”-reklame.

  – iOS 6 brugere utilfredse med Apple Maps

Nu er Motorola gået samme vej og sammenligner nu korttjenesten på deres helt nye Motorola Razr M med iPhone 5.

 – Så meget fejler iPhone 5

Det er tydeligt at reklamen går efter iPhone 5 samt Apples nye korttjeneste, og med ordene ”The real world that’s fit for your hand” går Motorola ikke kun efter Apple Maps, men også størrelsen på deres enhed, der ifølge reklamen vil passer i enhver hånd.

Er det okay at de andre producenter udnytter Apples medieomtale? Se reklamen fra Motorola herunder og giv din mening i kommentarfeltet.

Motorola reklame mod Apple
Her ses Motorolas reklame mod iPhone 5

Kilde: AllthingsD.com

Fortsættelse:

Sagen er slet ikke slut. Redaktionen har fulgt op på artiklen. mobilsiden fulgte op på historien. 8/8/2012 gik vi videre med en vinkel på Det skriver medierne om mobil i dag – onsdag – Den kan læses her. Meget er sket siden. Du kan klikke her for aktuelle nyheder om emnet..