Konkurrenter udnytter lancering af iPhone 5, samt iOS 6 med Apple Maps til at reklamere for egne produkter.
Siden lanceringen af iPhone 5 samt iOS 6 har Apples konkurrenter reklameret på stribe, blandt andet Samsung med deres ”it doesn't take a genius”-reklame.
- iOS 6 brugere utilfredse med Apple Maps
Nu er Motorola gået samme vej og sammenligner nu korttjenesten på deres helt nye Motorola Razr M med iPhone 5.
- Så meget fejler iPhone 5
Det er tydeligt at reklamen går efter iPhone 5 samt Apples nye korttjeneste, og med ordene ”The real world that’s fit for your hand” går Motorola ikke kun efter Apple Maps, men også størrelsen på deres enhed, der ifølge reklamen vil passer i enhver hånd.
Er det okay at de andre producenter udnytter Apples medieomtale? Se reklamen fra Motorola herunder og giv din mening i kommentarfeltet.
Kilde: AllthingsD.com
Forrige artikel | Næste artikel |
Det er da mere end ok, Apple har sq aldrig holdt sig tilbage for at fremvise deres produkter ifht andres... de er nok nærmest de værste til det, måske en kende mere subtilt end det der.
Du lader sq da heller ikke være med at løbe fra din modstander i en 100m hvis han er i dårlig form.
464 kommentarer
74 kommentarer
49 kommentarer
39 kommentarer
38 kommentarer
Kommentar