M1 lokker nye kunder med øl og pølser

Teleselskabet M1 tager nu utraditionelle midler i brug for at lokke kunderne til - øl, pølser og ketchup.

M1 lokker nye kunder med øl og pølser

Hvis man køber et abonnement hos teleselskabet M1, får man proviant til VM-kampene oveni købet.

“Vi har ikke kapital til at poste millioner i at få en kendis til at reklamere for vores produkt. I stedet lever vi af at tænke anderledes. Og det her tilbud, synes vi, er sommerens bedste, for det er noget, både unge og gamle vil have,” fortæller Mads Peter Veiby, der er medstifter og direktør i M1.

Nye kunder får derfor et gavekort på 175 kroner, til en af Coop’s butikker, hvor der kan købes ind til VM-kampene.

For de 175 kroner kan man få en kasse øl, en pose pølser og en flaske ketchup. 

Tilbuddet gælder for de første 200.000 kunder.

Læs mere om tilbuddet på www.ølogpølser.dk.