McCluskey er klar til at indtage det danske telemarked

Fra 1. januar er Fullrate og M1 gået sammen under navnet Fullrate og tilbyder TV, bredbåd og mobilabonnementer til danskerne.

McCluskey er klar til at indtage det danske telemarked

Et nyt år varsler ofte nye tider, hvilket også er tilfældet for Fullrate og mobilselskabet M1, der fra 1. januar er gået sammen under navnet Fullrate.

Med sammenlægningen af de to selskaber, vil Fullrate tilbyde sine kunder billigt bredbånd, TV via telefonstikket og nye mobilpakker.

Fullrate kommer i kategorien ”lavprisselskaber”, hvilket også er kendetegnet ved selskabets nye maskot McCluskey, der er en dansende skotte i gul kilt.

Skotten og den gule farve er i Danmark ensbetydende med billige priser, men ifølge selskabets Markedsdirektør Christian Rau, er det også det samme som god kvalitet.

 – ”Den høje kvalitet understreges både af, at vi bruger TDC’s netværk og at vores eksisterende kunder vægter os højt i bruger-ratings og kundeundersøgelser,” siger Christian Rau

Du kan her se det første glimt af skotten McCluskey, som vil komme til at præge markedsføringsmaterialet fra Fullrate fremover:

Fullrate vil også tilpasse mobilabonnementerne, så dataforbruget i større omfang matcher kundernes behov, fremfor standardpakker med meget tale og meget data.