Skyline-kunder får nye problemer

Nogle af de tidligere Skyline-kunder er endnu engang havnet ved en leverandør, som har givet en ny hovedpine.

Skyline-kunder får nye problemer

Nogle af de tidligere Skyline-kunder kæmper stadigvæk med at finde ordentlige bredbåndsforbindelser, mens andre har fået en leverandør der giver nye problemer.

Firmaet AirNet har fået flere af de tidligere Skyline-kunder, og nu har de under deres driftsstatus på hjemmesiden skrevet:

”Driftproblemer – vi er i gang. På grund af de mange forandringer og tilgang af nye kunder efter Skylines konkurs er vi i gang med at opgradere alle vores sender. Kunder kan opleve nedsat hastighed eller funktion på internet og telefoni. Vi beklager de gener det medfører for vores kunder. Med venlig hilsen AirNet.”

Skyline havde cirka 40.000 kunder, og siden de blev begæret konkurs har de mange kunder skulle finde et alternativ og AirNet var et af dem.

-”Vi er gået fra normalt at modtage 10-20 henvendelser om dagen til at modtage omkring 100 henvendelser i timen, siden Skylines konkurs,” sagde AirNets direktør Søren Jørensen kort efter Skylines konkurs ifølge epn.dk.