Stor og kunstnerisk teaser for Googles event 4. oktober

Med mindre end to uger til Googles store event, får vi nu en lang række ekstravagante teasere - bl.a. en mystisk og noget anderledes statue.

Stor og kunstnerisk teaser for Googles event 4. oktober

I mandags fik vi via en offentliggjort video den første teaser for Googles næste store event, hvor de efter alt at dømme vil præsentere to nye telefoner under det nye brand Pixel.

I videoen ser vi Googles klassiske søgebar forvandle sig ind til omridset af, hvad der må være den nye Pixel-telefon, og efterfølgende får vi datoen d. 4. oktober at se. Men dette er dog ikke den eneste teaser, vi har fået om dette kommende event.

Siden i mandags er der nemlig dukket en del store og opsigtsvækkende reklamer op for eventet i store byer, bl.a. Köln og New York City. Den nok mest interessante teaser for eventet dukkede op i netop New York i går, hvilket en bruger på Reddit har fanget.

Statuen er en tro kopi af billedet fra Youtube-videoen, vi så i mandags, og med New Yorks højhuse i baggrunden er det ikke bare et sjov og anderledes mediestunt, men samtidigt også en utrolig flot og kunstnerisk skulptur.

Siden af statuen er mærket med hashtagget #MadeByGoogle, og understreger endnu engang, at Google virkelig er den store drivkraft bag denne mobil-lancering, mens den formodede producent, HTC, lader til at få en noget mindre rolle.

Google Pixel Event Teaser
Foto: Reddit.com (dolan313)

Udover den noget ekstravagante statue er der også dukket flere store billboard-reklamer op på diverse højhuse, både i klassisk form men også i fuldt oplyste højhuse. Nedenfor har vi samlet en del af billederne fra forskellige brugere på Twitter.

Google Pixel Event Teaser
Foto: Twitter.com (falconejp)

Det er klart, at det er de formodede mobiler Pixel og Pixel XL, som der reklameres mest for, men vi forventer klart at få endnu flere produkter fra Google præsenteret, og får muligvis et nyt ChromeCast, en ny ChromeBook samt Googles kontrolcenter “Home” at se.

Følg med her på mobilsiden.dk, hvor vi vil sørge for at bringe alle nyheder frem mod eventet den 4. oktober.