TDC-opkøb sikrer den mobile førertrøje

På et år er antallet af mobilkunder hos TDC steget med 12 procent. Opkøbene af mindre selskaber giver flere kunder i forretningen.

TDC-opkøb sikrer den mobile førertrøje

TDC’s opkøb af konkurrerende firmaer har bidraget til, at selskabet kan kalde sig for landets mobilselskab nummer et. Det skriver Business.dk.

På et år har TDC således fået 350.000 flere mobilkunder, hvilket svarer til en stigning på 12 procent. Det betyder, at antallet af mobilkunder nu er 3,37 millioner.

I løbet af denne periode har TDC købt flere af telebranchens mindre selskaber, heriblandt Fullrate og senest mobilselskabet M1.

Selskabet har ligeledes fået flere internetkunder. Inden for det seneste år får 10 procent flere danskere internet fra TDC, hvilket bringer det samlede antal af abonnementer op på 1,5 millioner.

Læs også:

 – Opkøb kan give lavere priser
 – M1 er solgt til TDC’s Telmore
 – TDC køber resten af Unotel

Den videre fortælling

Fortællingen sluttede absolut ikke her. mobilsiden har holdt fast i temaet. d. 3/2/2010 dykkede vi igen ned i emnet med sagen om TDC giver Web-TV fri til Home Trio-kunderKlik her og læs videre.. Seneste højaktuelle stof om “TDC” finder du i denne spalte..