TDC´s kundetilfredshed på vej op

Kundernes tilfredshed med TDC er stigende og på vej tilbage på sporet siger direktør.

TDC´s kundetilfredshed på vej op

Lange ventetider i TDC kundeservice, var i 2014 med til at trække kundernes tilfredshed i en negativ retning. I andet kvartal af 2014, måtte 35 procent af kunderne vente på svar i mere end tre minutter når de henvendte sig til TDC.

Selskabets administrerende direktør Carsten Dilling erklærede, at kundetilfredsheden skulle forbedres, og i andet kvartal af 2015 er svartider over tre minutter hos kundeservice nede på fem procent.

Læs ogsåTDC giver dobbelt op med 4G+

Vi har opnået forbedringerne i kundetilfredsheden gennem et meget fokuseret arbejde med vores kundeprogram TAK+, som bl.a. omfatter investeringer i digitalisering, forbedringer i kundeforløb, flere ansatte i Channels og en klar kvalitetsforbedring ved outsourcing af TDCs kundesupport til Sitel,” siger Carsten Dilling i pressemeddelelse.

Dette har blandt andet medført en markant forbedring i ventetider og tilgængelighed i alle de punkter, hvor vi møder kunderne, men på andre områder er der stadigvæk plads til forbedringer,” siger han og tilføjer at TDC fortsat vil have fokus på kundernes tilfredshed, og planlægger yderligere forbedringer med blandt andet nye digitale selvbetjeningsmuligheder.

Kilde: TDC

Sagen er ikke slut

Siden redaktionen publicerede denne artikel er der kommet nyt i sagen. mobilsiden valgte at gå videre med sagen. d. 6/7/2015 fulgte vi historien op med nyheden; TDC giver dobbelt op med 4G+Klik her for at åbne artiklen.. Tjek også seneste nyt om temaet ved at trykke her..