Teleselskab booster dataforbrug med konkurrence

Teleselskabet Bibob står bag DM i Quiz Battle og bliver dermed det første teleselskab, som samarbejder med spil-applikation.

Teleselskab booster dataforbrug med konkurrence

Danskernes taletids- og sms-forbrug er faldende og dataforbruget er i kraftig vækst. Hvilket blandt andet har betydet nye abonnementer hos teleselskaberne 3 og Telia. Og nu forsøger teleselskabet Bibob endda, at booste dataforbruget yderligere.

 – Fremtiden er fri tale og store datamængder

Der er ingen tvivl om, at danskerne elsker at spille på deres smartphone, særligt kvinderne, er vilde med at dyste i diverse spil

Det har nu gjort, at teleselskabet Bibob i samarbejde med det populære spil Quiz Battle, fra Illustreret videnskab, har stablet konkurrencen DM i Quiz Battle på benene.

På kun to uger har 15.000 danskere tilmeldt sig konkurrencen.

 – ”Vi bruger i højere grad vores mobil til at gå på nettet og til at spille på, og for et teleselskab betyder det, at vi må tænke i nye baner. Der er skarp konkurrence på telemarkedet, og mens vores konkurrenter går i priskrig, så har vi nu valgt at differentiere os ved være til stede der, hvor mobilbrugerne er. Og det er i øjeblikket Quiz Battle, der hitter blandt smart phone-ejerne,” siger Mikkel Noesgaard, adm. direktør i Bibob.

DM i Quiz Battle løber frem til og med fredag den 15. marts, hvor vinderen kåres til en live finale i København. Du kan læse mere om konkurrencen her.