Telia vil yde bedre kundeservice

Telia hiver nu callcenteret for kundeservice ind i koncernen igen. Det skal sikre bedre svartider for kunderne.

Telia vil yde bedre kundeservice

Teleselskabet Telia vil give deres kunder mindre ventetid i røret, og dermed sikre, at folk ikke giver op, inden de kommer igennem.

Derfor har Telia nu valgt at overtage de medarbejdere, der betjener Telias kunder hos det eksterne callcenter GoExcellent.

Det skriver Telia i en pressemeddelse.

Telia har ellers igennem årene outsourcet det meste af kundeservicen.

-“At vi nu selv overtager en stor del af kundeservice er en del af vores langsigtede strategi for at sikre en ensartet og endnu højere kvalitet, hver gang kunderne er i kontakt med os,” siger Jørli Birk, kunde-ansvarlig hos Telia.

Det videre forløb i sagen

Siden denne artikel er der kommet nyt i sagen. mobilsiden kørte videre med bolden. 21/12/2010 kom den efterfølgende historie med en artikel om 3: Telia har et kæmpe troværdighedsproblem – Forstættelsen i sagen kan læses her. Sidste ord er ikke skrevet. Se de seneste nyheder her.