Wozniacki i fokus hos Sony Ericsson i Doha

Sony Ericsson bruger tennisturneringen i Doha til at demonstrere deres nye "Make.Believe" brand, og benytter Caroline Wozniacki på livet løs i flere af deres reklamefilm.

Wozniacki i fokus hos Sony Ericsson i Doha

“Make.believe” respræsenterer sammenhængen mellem kommunikation og underholdning.

“Sony Ericsson Championship 2009 i Doha er en perfekt platform at vise dette frem til vores brugere på”, siger Sony Ericssons chef for markedsføring Lennard Hoornik.

I løbet af 2009 har Sony Ericsson lavet forskellige reklamefilm for deres brand “make.believe” gennem en række spektakulære events for at fejre forskellige tennisturneringer, som f.eks Trafik Tennis for Sony Ericsson Open i Miami, Underground Tennis ved Madrid Open og Street Tennis under Rogers Cup i Toronto. Her har Sony Ericsson flittigt brugt Caroline Wozniacki.

Som opvarmning til Caroline Wozniacki’s semifinale i de uofficielle verdensmesterskaber i tennis i dag, kan du se nogen af de forskellige reklamefilm, hvor Sony Ericsson har benyttet den danske tennisdarling.

Du kan se reklamefilmene herunder…

Reklamefilm for W760i med Caroline Wozniacki

Reklamefilm med Sony Ericssons svar på en Hero

Events

Reklamefilm med en gang anderledes tenniskamp