LG: Vi har lært af vores fejl

Web-TV: Nu vil LG sætte turbo på. Målet er i løbet af 2013, at blive det hurtigst voksende Android-brand.

LG: Vi har lært af vores fejl

De seneste par år har det ikke været lette for LG på mobil- og smartphone-markedet.

Omkring sommeren 2012 viste branchetal fra GFK, at LGs markedsandel stort set ikke kunne måles. De seneste par kvartaler er tallene begyndt at gå den rigtige vej, men det stopper ikke her.

– ”Vores mål er at være det hurtigst voksende Android-brand i 2013,” siger LGs landechef Morten Aaagaard.

Han erkender, at der for et par år siden, var problemer med produktet LG Optimus 2X.

– ”Vi har lært lektien. Alle i branchen har på et eller andet tidspunkt i deres livscyklus et problem der skal løses. Det har vi lært af og der er p.t. ingen problemer,” fortæller Morten Aagaard.

LG sender den nyeste topmodel Optimus G på det danske marked den 27. februar 2013.

Læs også:
Stor test af LG Optimus G