Telia: Vi skal holde hvad vi lover

Hvis der skal glade kunder i butikken, så skal teleselskabet holde hvad der loves. Det mener Telias direktør, der heller ikke bryder sig om gebyrer.

Telia: Vi skal holde hvad vi lover

Telia fik den 26. januar 2011 ny direktør. Her blev Jesper Brøckner udskiftet med Søren Abildgaard, der kom fra en direktørstol i Call Me – det tidligere Debitel.

Efter næsten et år på toppen af Telia i Danmark, gør Søren Abildgaard status, i en række interviews med Mobilsiden.dk.

Et af grundprincipperne som Abildgaard har taget med fra Call Me er, at man som teleselskab skal holde hvad man lover, ellers opfatter kunderne ikke deres teleselskab som ”et ordenligt selskab”.

I nedenstående klip uddybes princippet.

Du kan også høre, hvad der de første arbejdsdage i Telia, var opgaverne for den nye direktør. Søren Abildgaard fortæller også, at han ikke er begejstret for gebyrer.

Se også:
Telias direktør er en gadget-freak
Telia-direktør: Fyringer er en sort dag
Direktøren vil ikke høre på brok

Mere til nyheden

Fortællingen sluttede absolut ikke her. mobilsiden gik et skridt videre. Allerede d. 10/1/2012 fulgte vi op med artiklen om Telia slipper hastigheden løs på 4G LTE – Historien finder du her. Se også seneste nyt om tematikken ved at trykke her..