Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   2 x Galaxy S3 popper op i Samsung-software

2 x Galaxy S3 popper op i Samsung-software

Samsungs synkroniserings-program viser et par nye Android-produkter - to versioner af Galaxy S3.

Forventningerne til Samsungs London-event den 3. maj er klare - opfølgeren til den populære Galaxy S II-smartphone skal præsenteres, og nu er der endnu et tegn på, at den tredje generation venter lige om hjørnet.

Ifølge sammobile.com er der nemlig dukket et par nye familiemedlemmer op på listen over Android-produkter i Samsungs synkroniserings-software til Windows- og Mac-computere. Programmet hedder Kies og varetager nogle af de samme opgaver, som iTunes gør med iPhone og iPad.

Blandt de mange Android-produkter på listen fremgår Galaxy S3 - endda to gange. Modelnavnene er GT-I9300 og GT-I9300T, men historien melder ikke noget om, hvad forskellen på de to telefoner vil være.

Det er værd at bemærke, at telefonen endnu en gang bliver refereret som "S3" og ikke "S III". Denne ændring ville i så fald stemme overens med tablet-opfølgeren Galaxy Tab 2, som fik et 2-tal i stedet for "Tab II".

Kommentar

x

Opret bruger
Rallerbabz 30-04-2012 09:58:27

Det er selvfølgelig ikke SGSII i kan se der.
Det er en modificeret Galaxy Nexus, hvor der er kommet lidt andre knapper på og sådan.


Når det er sagt, så er det højst sandsynligt bare 3D modellen og Kamera modellen, som Samsung selv har udtalt kommer.
I starten af året lød det at Galaxy S III ville komme i flere versioner, bl.a. Kamera-version og en 3D-version.

0 0
Peter Frederiksen 28-04-2012 17:13:15

Der findes også S2 GT-I9100 og GT-I9100T

The only difference between the i9100 and the i9100T is the modem.

Mainly used by Vodafone and Telstra in Australia, etc: The firmware is exactly the same except for the modem.

Mon ikke det er samme tilfælde med S3

0 0
Vinkel 27-04-2012 16:52:48

Må sige jeg også er lettere skuffet over designet der mest af alt ligner en G-Nexus. Begynder mere og mere at hælde til Huawei Ascend Quad D XL, der nok ender med at være 2000kr under SGS3

0 0
Morten 27-04-2012 15:40:40

De billeder der nu er kommet frem af den så ligner den godt nok en grim telefon . så vil jeg hellere have en s2

0 0
Bo 27-04-2012 15:21:35

tro det er en model med LTE eller NFC og en uden, men tror nu den kommer med NFC... LTE er jeg meget mere i tvivle om her i EU...

men det kunne også bare være tale EU model og en US model, med nogle af de samme forskel som på SGS2...

0 0
Naggie21 28-04-2012 09:26:04

Jeg tænker nu mere at det er en gsm version og en cdma version.

0 0
Hest 27-04-2012 19:05:37

Samsung kommer ned en tablet med LTE her i EU, så tror også vi ser det i en af de modeller

0 0
Zeb 28-04-2012 06:14:39

Du kan allerede få Galaxy Tab 8.9 med LTE der matcher de europæiske frekvenser....

0 0
Peter Frederiksen 28-04-2012 16:24:25

I Sverige er S2 LTE udgivet (dog ikke en rigtig S2 :-))
http://www.tele2.se/mobiltelefoner/Snackis_Surf_4G_Samsung_Galaxy_S_II_LTE

0 0
bent c 27-04-2012 15:21:30

Hvis vi som ventet får præsenteret den nye S3 på torsdag i London, hvornår tror I så, at vi vil se den i butikkerne?

0 0
Zeb 28-04-2012 06:13:54

ret hurtigt derefter. Samsung har lært lektien fra sidste år med SGSII, hvor den blev forsinket en måneds tid og hele verden var ved at gå agurk efter præsentationen til MWC. Jeg er ret sikker på at vi vil være meget tæt på release date når den bliver lanceret.

0 0
Sven A. 27-04-2012 14:09:11

Nogen som har erfaring med Touchwiz?

Hvis det kommer en ren android mobil, vil den så blive opdateret lige så hurtig som Google Nexus?

0 0
Cebastian 27-04-2012 15:18:57

Nej, er der skins, så vil der gå nogle måneder før en opdatering kommer, og du kan ikke være sikker på hvor længe den telefon vil være "opdateringsværdig" i producentens øjne. Endten er det at købe en Nexus telefon, eller sørge for at root din telefon, hvis du vil have de seneste opdateringer så hurtigt som muligt ;)

0 0
N 27-04-2012 14:30:38

Det kommer jo an på om producenten, og hvor hurtige de er til at omskrive deres drivere.

0 0
vonGoldschmidt 27-04-2012 13:47:31

Tjaa det bakker rygtet om, at der skulle komme en version med Touchwiz og en version med ren android

0 0
Rena 27-04-2012 13:54:08

Er det ikke kun Google som må bruge den Ren Android?

0 0
Cebastian 27-04-2012 15:16:22

Google ser helst at du bruger REN Android. Det er derfor de har brugt de sidste par år på at gøre det flottere og mere gennemført. Specielt med ICS viser Google, at der ikke rigtig er grund til at lave sine egne skins.

Under alle omstændigheder, så er der en håndfuld telefoner i USA som bruger det man kalder "Vanilla Android", som altså er ren Android, kun tilføjet en smule fra teleoperatørens side, altså apps og services, men oplevelsen er den samme som ren android. :)

0 0
Benjamin Jensen 30-04-2012 02:52:54

Så har det kun taget dem 4 versioner og flere år, at lave noget der er værd at kigge på?

Jow jow...fremgang er da der sket ;)

0 0
Urbanus 27-04-2012 14:36:20

Det har jeg ikke hørt før at der skulle være såden en begrænsning. Men det ville da være lidt sært - I må ikke bruge Android sådan som vi har udviklet det og tænkt det, I må kun bruge det hvis I lægger jeres eget UI ovenpå...

I øvrigt var min gamle HTC Magic ren Android.

0 0
Hest 27-04-2012 15:13:00

Med alle de her super moderne telefoner vi alle løber rundt med, er det sjovt så dårlige billeder de altid tager, når det lige drejer sig om et leak/rygte.

Havde man sådan en telefon foran sig og mulighed for at være den første til at vise den, hvorfor tage man så ikke et billede der kan bruges til noget.

0 0
Zeb 28-04-2012 06:12:12

Det ville der jo ikke være noget sjovt i :P

0 0
Bjarke Hansen 27-04-2012 15:10:30

Trot jeg ikke, det ville være dumt at have et design lige akurart som en Samsung Nexus, bare med kapasitive knapper og en homeknap og lidt forskel i wolume rocker... Endnu et dårligt billed manipulation for at få besøgstal

0 0
N 27-04-2012 15:55:18

Jeg må indrømme jeg tror det er den. Den passer også sammen med den service manual den har floreret på nettet. Dens form passer også med den der ligger under et klæde.

Så jeg tror det er den.

0 0
Hest 27-04-2012 19:04:06

Den service form passer så bare slet ikke med det de lige har sagt om processoren. Der har de forskellig hastighed.

0 0

Sony Xperia Z3

KONKURRENCE - deltag her
Årets smukkeste mobil ?

Tidligere vindere...

x