Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Afstemning: Hvad er "Årets mobiltelefon 2010"?

Afstemning: Hvad er "Årets mobiltelefon 2010"?

Hvad synes du var "årets mobiltelefon" i 2010? Det er dig, der bestemmer. Afgiv din stemme med det samme.

Året lakker mod enden, og derfor ser vi tilbage på det forgangne år, og de telefoner, der er kommet på markedet.

Vi skal her på Mobilsiden.dk have kåret ÅRETS MOBILTELEFON 2010.

Vi har lavet en afstemning (se længere nede), hvor alle jer brugere kan stemme på jeres favorit fra i år.

Kandidatlisten har været til 'godkendelse' på vores Facebook side, og det ses tydeligt, at Android er kommet for at blive.

AFSTEMNINGEN ER SLUT - VINDEREN KAN SES HER.

I 2009 blev HTC Hero kåret til årets mobil.


Læs også:
- Brugernes favoritmobil i 2010
- Redaktionens favoritmobil i 2010

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

p1x3l 28-12-2010 10:53:16

jeg går overvejer jeg skal have mig en ny telefon og havdet egenligt set mig varm på desire hd men efter styk tids overvejelse og læsening her på siden tror jeg det bliver en Galaxy S selvom N8 ik er helt ude af billedet enu da jeg altid har haft nokia... men stemte galaxy s da jeg regner med det bliver den

0 0
29-12-2010 18:49:15

Mobilmarkedet lige nu er lidt kedeligt. Der kommer mange nye mobiler, men der mangler nogle med et eller andet nyt og interessant(hvilket udelukker N8 pga. symbian).

Hvis jeg skulle købe ny smartphone ville jeg vente et par måneder. Nexus S, Meego(Nokias nye styresystem), LG optimus 2x, HTC's Thunderboldt(måske) og Lumigon er formentligt alle lige på trapperne og mindt en burde være værd at vente på.

0 0
Bo 29-12-2010 19:55:51

Jeg ved da ikke om det er så kedeligt. Microsoft er kommet med et helt nyt OS, og Nokia har lanceret Symbian^3 og kommer snart med Meego. :)

0 0
Henrikmand 27-12-2010 10:51:44

Jeg var i tvivl...

I mine øjne, var der kun 2 telefoner, som bragte noget virkelig nyt til mobilmarkedet - lige med undtagelse af WP7 mobilerne, som jeg ikke har haft i hænderne.

Det er Nokia N8 og SE X10 Mini.

Alle de andre har vist ikke tilført noget nyt.

Jeg har haft begge de 2 førstnævnte, og Mini'en vinder pga. størrelsen og SE's eget UI oven på Android. N8 burde have fået min stemme, da den har flest nyheder på hardwaresiden. Men den keder mig altså stadig :o(

Derfor bliver min favorit X10 Mini.

0 0
adelbro 27-12-2010 10:50:03

Helt klart den bedste og mest logiske mobil og bruger venlige mobil jeg har haft og stadig har.
den er for mig ligeså logisk og anvendelig at bruge.
som den følelses andre giver udtryk omkring iphone da den kom frem.

0 0
Bo 22-12-2010 14:53:02

Hvor er min HTC Mozart henne?

0 0
Kristian 22-12-2010 13:24:01

Jeg har stemt på Nokia N8.

Har kun haft Desire og N8. Så kan ikke tage en objektiv beslutning.
Men da jeg synes at N8 er længder bedre end den forhenværende konge af smartphones (i hvert fald i salget) Desire, falder mit valg på Nokia N8..

0 0
20-12-2010 13:10:18

Jeg har selv stemt på Desire, hvilket også er den mobil jeg har og kender. Dog tror jeg det, ligesom med en del andre mobiltelefoner, kan retfærdiggøres på baggrund af anmeldelser at stemme på sin egen mobil, selvom der er en risiko for at ovenstående afstemning delvist ender som en "hvilken mobil ejer du?" afstemning også jf. Christians kommentar.

Andre bud på hvad jeg kunne have peget på som årets mobil baseret på anmeldelser er og personlige præferencer:
- SE X10 mini
- HTC Legend(den ene af to meget pæne Androids, den anden er SE X10 mini)
- iPhone4 er vel også svær at komme udenom, selvom jeg ikke er vild med Apple.

0 0
Christian 16-12-2010 19:50:09

tag ikke fejl. jeg er stor tilhænger af at indrage læserne i indholdet her på siden, Men når det kommer til en afstemning om hvilken telefon der har været årets bedste...Jeg kan bare ikke rigtig forstå hvordan en mobil-bruger, der måske har haft 2-3 mobiler på et år, skal kunne vurdere ud fra listen, hvilken der er bedst. For mit vedkommende har jeg haft en Desire, men har f.eks. aldrig haft en WP 7 i hånden. skal jeg så stemme på min egen. Skulle det i virkeligheden ikke være en ekspert-gruppe der tog den beslutning...Eller måske kalde afstemningen for "hvilke tlf. har du haft i 2010?"

0 0
Michael 26-12-2010 13:11:50

En såkaldt "ekspert" ville heller aldrig kunne nå at bruge alle telefonerne og lærer deres fordele og ulemper at kende til bunds. Derfor ville det blive en vurdering efter smag, spec's og behov, fuldstændig ligesom denne afstemning sikkert bliver.

:)

0 0
Shawn S. Ø 27-12-2010 21:14:02

Helt enig Michael ;)

0 0
Mobilsiden 17-12-2010 12:56:47

Vi vil bare kårer den mobil størstedelen af brugerne synes er "årets" mobiltelefon...

Vi vil på et senere tidspunkt også komme med vores vurderinger på hvad der er årets mobiltelefon.

0 0
John 17-12-2010 11:29:53

Men behøver vel ikke have haft alle telefonerne i hånden for at vurdere dem. Jeg har for mit eget vedkommende læst anmeldelser og tekniske specifikationer. Ud fra det har jeg fx kunne udelukke Windows Phone 7 og iPhone 3/4, uden at jeg har haft behov for at prøve dem. Det samme gælder Android og Symbian/Maemo. Her har det været hardware mæssige faktorer der har afgjort valget, fx skærmens opløsning. Så tynder det ret godt ud i feltet. De modeller der så er tilbage, har jeg afprøvet.

0 0
Shawn S. Ø 27-12-2010 21:12:23

Sjovt nok kan man ikke stemme via sin mobil ;) og det er vel lidt selvmodsigende?

0 0