Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Afstemning: Hvad er det vigtigste i din smartphone?

Afstemning: Hvad er det vigtigste i din smartphone?

Det er sæson for nye telefoner på markedet, men hvad er det vigtigste for dig, i din telefon. Deltag i vores afstemning her.

Sæsonen for nye smartphones er begyndt. Sony var blandt de første til at lancere deres nyeste skud på stammen, med deres topmodel Xperia S der har en 4,3 tommer skærm.

Siden da er HTC kommet med deres One serie, der byder på alt fra en 3,7 tommer skærm i One V, og op til 4,7 tommer i One X, som er deres topmodel.

Nu er Samsung så lige kommet med deres Galaxy S III, og også her der fokus på en stor skærm, hele 4,8 tommer er skærmen på topmodellen fra Samsung.

Alt tyder altså på at skærmene bliver større, specielt hvis man skal have en topmodel, men hvad er egentligt det vigtigste for dig - i en ny, såvell som din nuværende smartphone?

Deltag i afstemningen herunder, og giv dit bud.



Afstemning

Hvilken feature ønsker du dig mest af din smartphone?
Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Morten Jensen 13-05-2012 14:50:06

Nu spørger jeg måske dumt, men er der ikke nogen steder hvor man kan se resultatet af afstemningen?
Jeg har stemt, men så forsvinder afstemningen bare.

0 0
Jacob Smidt 13-05-2012 20:56:44

Hej morten.

der vil komme en opfølgende artikler hvor resultatet bliver evakueret:)

Følg med på siden Mandag hvor resultatet højst sandsynligt vil komme:)

0 0
Mads frey 12-05-2012 16:51:44

En skærm er da ikke bedst bare fordi den er størst og omvendt :) jeg synes skærmene er ved at blive for store, de selve telefonen også bliver for stor, når skærmen er 5". Omkring 4" og så skal det være den bedste det ville være at foretrække hos mig

0 0
noer95 12-05-2012 13:14:41

tænkte på om man ikke kunne lave afstemningen sådan at man kunne sætte de forskellige valgmuligheder i række følge i stedet for at man skal vælge en? stemte skærm men hvis man f. eks. skulle vælge sin top 3 vigtigste havde det været mere alá: 1. skærm 2. lang batteritid og 3. flot design/god processor :)

0 0
olibenphi 12-05-2012 12:29:41

jeg lækker vægt på den er driftsikker og stabil og og så må den gerne have en god skærm, features siger mig ikke så meget da det nok er begrænset hvor meget man bruger det, den skal jo i bund og grund kun det basale altså skrives på, ringes fra fra, også så have en god internet del.

0 0
Karsten Nielsen 12-05-2012 07:57:33

Det er helt urimeligt, at man skal nævne disse punkter; men det er utroligt så ringe samtalelyd i fht til fastnettelefoner, vi skal spises af med i smartphones. Ligeledes synes jeg, skærmene (uanset hvor flotte de hver især må være indendørs) alle kommer til kort, når de bruges i sollys.
Så god samtalelyd, stor lysstærk skærm (min. 4,7") og lang batteritid er mine prioriteter.

0 0
MortenBC 12-05-2012 07:47:13

3g modtagelsen er meget vigtig, da telefonen er så godt som uanvendelig på 2g. Derudover er det meget vigtigt at den fungerer uden alt for mange fejl også skal de helst køre uden ventetider i menuer, hvilket man tit har set. De fleste af mine smartphones har jeg kun haft et par mdr. fordi jeg ikke har været ordentligt tilfreds med dem. Dette stoppede dog da jeg fik en Galaxy s2 som havde hele pakken, men den skal nok også snart opgraderes ;-)

0 0
beikes 12-05-2012 03:38:31

Processor og specs er uendelig underordnet for mig, da det gang på gang har vist sig ikke at være altafgørende for en velfungerende enhed. Men jeg vægter batteri, flydende UI og webbrowsing samt god materiale/byggekvalitet højest. Skærmen samt kamera er også af mindre betydning.. Hvis jeg vil tage gode billeder, bruger jeg mit spejlrefleks, og skærmen ser efterhånden lækker ud på alle enheder. Man skal jo have luppen frem for at se opløsningen, eller stå med enhederne ved siden af hinanden for at se forskellene.

0 0
12-05-2012 00:21:35

det er jo en kombination af det hele, man ønsker og jeg ville gerne kunne sætte kryds i mere end et felt. Men skærm og processor er nok de vigtigste hardware elementer for mig. Jeg satte mit kryds i skærm.

0 0
Daniel 11-05-2012 21:16:52

Helt klart og uden sammenligning er det antennekvalitet og evnen til at holde en forbindelse. Jeg er ved at blive tosset af at min iPhone adskilligt gange dagligt taber forbindelsen enten ved opkald eller ved data.

0 0
Lars Hansen 11-05-2012 20:26:31

Jeg synes man skulle kunne vælge flere ting. For Mig er det vigtigt at den er hurtig, har en god skærm og lang batteritid.
Synes der er svært at vælge én ud.

0 0
11-05-2012 19:05:38

Skærmen helt sikker, skærmen skal være sindsygt lækker at se på.

Men det er sq svært, for hvis ikke alt spiller, så er oplevelsen bare ikke i orden.

0 0
ladjo 11-05-2012 17:59:49

Skal kunne modtage og holde en samtale i høj kvalitet + sikker modtagelse og afsending af beskeder (SMS og Mail)!

Herefter kommer alt det andet lir =;o)

0 0
kasper 11-05-2012 17:19:19

Et godt og flydende UI, samt en god browser.

0 0
labodilsen 11-05-2012 17:16:04

Må indrømme jeg vægter kamera meget højt, samt en batteri tid på gerne over 48 timer.
Skærm størrelse og hastighed er efter hånden på et niveau hvor man ikke kan mærke den store forskel.

0 0
GK^ 11-05-2012 16:40:04

En blanding af design(både telefonen og GUI) og nok power til at det hele kører smooth.

0 0
Tommy 11-05-2012 16:31:56

at den kører flydende og intuituvt.

0 0
Hest 12-05-2012 07:20:57

+1..

0 0
Onkelalfa 11-05-2012 18:30:23

Lige præcis!!

0 0
Benjamin Jensen 12-05-2012 03:13:12

Det vil ingen med Android enheder jo stemme på :P

0 0
Rene 12-05-2012 11:54:55

Tror du misforstår.
Hurtig og intuituvt er ikke det samme som mangel på muligheden.
Det er at man kan vælge at gøre det eller vælge ikke at gør det.
Så spørgsmålet på android ville være hvis man vælger at gøre det er det så lige til at gå til.
Det spørgmål ville være overflødig på Iphone og Windows så tror faktisk at de 2 målgrupper ville forstå spørgsmålet forskældigt, for forudsætningerne er så anderledes.
Iphone og Windows målgruppen kan slet ikke forstille sig at gå uden for de rammer der er sat op, Android målgruppen kan slet ikke forstille sig at lade være... Sådan groft sagt.

0 0
Tommy 12-05-2012 12:15:24

tja, det er lidt som man tager det.
Jeg har haft andriod over flere gange, men det at det lagger og ikke kører flydende gjorde jeg skiftede til ios - der følte jeg så mig bundet på hænder og fødder(derudover er det ikke så revolutionært som mange fans gerne vil gøre det til), så jeg skiftede til "meego" (Nokia N9), men den blev nakket i oslo lufthavn, og så skiftede jeg til WP hvor man har samme flydende oplevelse som ios, men bliver befriet fra bl.a. itunes.

Jeg har fundet lykken i WP(ikke hacket) selvom jeg elskede at kunne gå i commandprompt i meego og rode med koder.
Derudover så er der jo mange der jailbraker ios og WP da de alligevel gerne vil have muligheden, men mine svigerforældre ville nok gerne blive inden for "rammerne" og derfor har apple.

0 0