Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Analytikere: Nokia kan sælge 2 millioner Lumia-modeller i fjerde kvartal

Analytikere: Nokia kan sælge 2 millioner Lumia-modeller i fjerde kvartal

Tyske analytikere mener, at Nokia når at sælge 2 millioner Lumia-mobiler, inden årsskiftet.

Nokias to nye Windows Phones, Lumia 710 og Lumia 800, kommer til at nå målet om to millioner solgte enheder inden nytår.

Det mener analytikere fra Deutsche Bank.

Andre analytikere mener ellers, at Lumia-mobilerne bliver et flop, og giver tre grunde til, at de nye Windows Phones ikke bliver et hit.

Nokia har selv udtalt, at de første ugers salg er de højeste for en Nokia-smartphone i Storbritannien, i fem år.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Henrik 29-11-2011 09:08:12

...af hvad den Symbian baserede N8 solgte i fjerde kvartal sidste år!

0 0
Henrik 29-11-2011 09:09:22

Den solgte nemlig næsten 6 millioner.

0 0
Kim 29-11-2011 10:04:36

Arh, ved vi at det er N8'eren? :)

0 0
Henrik 29-11-2011 12:17:44

Det var ihvertfald med 100% sikkerhed Symbian^3 devices.

0 0
Kim 29-11-2011 14:36:53

Tænkte du måske var interesseret (hvis du ikke allerede har flashet noget uofficielt ;) )

http://androsym.com/symbian/belle-for-n8-appears-on-navifirm/

0 0
Kim 29-11-2011 13:04:15

Jeps (de 6 millioner er så i Kina alene ;) )

0 0
Simon Iversen 28-11-2011 17:22:06

"Analytikere: Nokia kan sælge 2 millioner Lumia-modeller i fjerde kvartal"
De har endnu kun lanceret to? Så de må godt nok få travlt med de resterende 1999998 :D

0 0
Kim 28-11-2011 18:04:30

hehehehehe

0 0
Kim 28-11-2011 15:19:50

Personligt har jeg mere tillid til de grundige tyskere - eneste minus er, at jeg ikke har nogen former for tillid til bankerne eller finansmarkedet.
Men de får jo nok ret i at den ikke kommer op på de helt store salgstal i US i år. Primært fordi den ikke er sat på markedet... Men den parrallele import gik jo forrygende for N9, så det er ikke umuligt. ;)

Glæder mig stadigt til at se nogle salgstal og fakta for de næste par kvartaler.

0 0