Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Bekræftet: Samsung skifter processor i Galaxy S II

Bekræftet: Samsung skifter processor i Galaxy S II

Samsung har bekræftet over for Mobilsiden.dk, at den kommende Galaxy S II ikke får den oprindelige 1GHz-processor, men en bedre.

Samsung har fredag eftermiddag bekræftet til Mobilsiden.dk, at processoren i Samsung Galaxy S II ikke bliver den oprindelige 1GHz dual-core - men endnu bedre!

Galaxy S II får i stedet hele 1,2GHz dual-core.

Tidligere rygter har nævnt opgraderingen, men nu bekræfter Samsung det officielt.

Det vides dog endnu ikke, hvorvidt processortypen bliver Samsungs egen eller Nvidias, som det også har været rygtet.

Du kan se Samsungs Galaxy S II's fede features her:
 - Eksklusivt: Samsung Galaxy S II - se de nye features

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Zeb 20-04-2011 16:58:16

http://www.samsung.com/dk/consumer/mobile/mobilephones/mobilephones/GT-I9100LKANEE/index.idx?pagetype=prd_detail&tab=specification

samsung har opdateret deres specifikationer nu så den også står til 1.2Ghz på det danske site :)

0 0
Lars Hansen 18-04-2011 15:14:20

på samsungs hjemme side står der 1GHZ.

http://www.samsung.com/dk/consumer/mobile/mobilephones/mobilephones/GT-I9100LKANEE/index.idx?pagetype=prd_detail&tab=specification

virker besynderligt.

0 0
Robert 18-04-2011 22:25:47

Tror det er et spørgsmål om at de ikke har opdateret den danske side. Hvis du kigger på den engelske, ser det bedre ud: http://www.samsung.com/uk/news/newsRead.do?news_group=productnews&news_type=consumerproduct&news_ctgry=mobilephone&news_seq=27412. Kan ikke i min vildeste fantasi forestille mig de ville sælge dem med forskellige klokfrekvenser.

0 0
Kristjan 16-04-2011 11:48:57

Er der den store forskel mellem 1GHz og 1,2GHz?

0 0
Zeb 16-04-2011 13:48:47

Det er nok især ar markedsføringshensyn, da HTC jo har et par 1,2Ghz dualcore telefoner på vej. Samsung vil ikke stå tilbage med en svagere telefon. De VIL have en der er på niveau med konkurrenternes flagskibe. Man kan så undre sig over at de ikke hæver opløsningen på skærmen til qHD. Men det er ikke en deal-breaker for mig eftersom der er 50% flere subpixels i deres nye SAMOLED+ skærm i forhold til forgængeren. Den skal nok være fint skarp :)

0 0
christian 18-04-2011 17:04:01

den skærm det sidder i den er jo utrolig flot og kigge på og så med opløsningen tror jeg også har nået med strømforbruget af sige.

0 0
Exert 16-04-2011 12:07:51

Der kan være ingen, lille eller stor forskel afhængig af arkitekturen på sammenlignede processorer. Så indtil den nye er testet, evt. op imod den "gamle", er det bare god markedsføring fra Samsung.

0 0
christian 16-04-2011 01:36:55

nøj hvor en fed nyhed. nu er der jo ikke andet en af vente og spare op til den for den bliver jo for syg. uanset hvad skal jeg have den

0 0
Florian 16-04-2011 01:35:19

hvorfor får danske butikker kun 16gb når den kommer til maj..?
har set den med 32gb flere stedere på nettet...!

0 0
madslvig 16-04-2011 12:09:19

Hvor har du set den med 32 gb? (:

0 0
Florian 16-04-2011 16:16:15

gsmarena + ebay kan den findes til salg for 1100 dollar. flere clips på youtube bekræfter osse....

http://www.3.dk/d/samsung-galaxy-s-2/

de skriver osse der findes 32gb.

danske version 16gb :(

0 0
MGApcPro 15-04-2011 22:12:47

betyder det at den test-model i har er med 1GHz?

0 0
Robert 15-04-2011 19:45:23

Min næste telefon...med sikkerhed!

0 0
Zeb 15-04-2011 17:18:07

Så vidt jeg ved er Tegra2 ikke overclocket til 1,2Ghz i nogen telefoner, derimod har Samsung fremvist en SGSII med en 1,2Ghz Exynos processor. Er det Samsung i Danmark der har bekræftet det? For det er noget af det jeg har været mest i tvivl om.

Jeg foretrækker klart en 1,2Ghz Exynos med Mali-400 frem for en 1Ghz Tegra2, så det er en super nyhed.

0 0
Naggie21 15-04-2011 16:38:48

Hvor mange gange har I bragt den nyhed nu? Tror den er gået ind.

0 0
GK^ 17-04-2011 03:22:52

Ja, det er noget af en "afsløring":o

0 0