Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Billeder taget med HTC One

Billeder taget med HTC One

Mobilsiden.dk er i gang med testen af HTC One. Derfor har vi haft den med på foto-tur. Se billederne her.

HTC One (Foto: HTC)
HTC One (Foto: HTC)

HTC er klar med en ny topmodel, som modsat alle konkurrenterne har fået en ændring i kamera-delen, der betyder mindre megapixels.

HTC har nemlig udviklet en ny kamera-teknologi, som hedder UltraPixels. Og med den fortæller HTC, at det ikke længere handler om pixels i kameraet, men udbyttet der kommer ud af det.

 - HTC: Det handler ikke om pixels i kameraet

Sensoren i HTC One er på størrelse med den sensor der sidder i et 8-13 megapixels kamera, men kameraet i One producerer faktisk kun 4 megapixels billeder. Den nye teknik betyder, at der er færre pixels på mindre plads, hvilket angiveligt giver mindre billedstøj. 

Kameraet i HTC One tager desuden 300 procent mere lys ind end tidligere har gjort, siger HTC.

Du kan se billeder taget med HTC One herunder.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Kim 19-03-2013 09:19:43

Der er jo bare tale om en forsimplet dårlig kopi af 808 Pureview teknologien. Ikke at det kan komme bag på nogen, HTC har ikke en eneste hjemmedyrket innovation.

0 0
Henrik 18-03-2013 11:05:42

Intet nyt her. HTC kan stadig ikke finde ud af at lave ordentlig mobilkameraer, og tilsynesladende heller finde ud af at bruge et materiale til den ydre linse som ikke kan ridses.

Intet nyt. Nokia er stadig kongen. Punktum.

0 0
Tommy 17-03-2013 23:30:18

Taget ridse testen på linsen.. den er lavet af billig plastik i stedet for en ordenlig optik, det er bevist i "so ein doing" i sidste uge.... og HTC one "ny" koster.. sindsyg mange penge...

0 0
lars 17-03-2013 09:49:34

Haha, det er jo typisk mobilsiden det her... suk.

0 0
nic6911 15-03-2013 23:00:25

Når nu HTC fremhæver kameraets egenskaber ved lavt lys (3 gange så meget lys ind) så ville det være oplagt at teste det også. Gerne billeder indendørs og udenfor sen eftermiddag/aften. Det er næsten altid ved svag belysning mobilkameraer går i knæ.

0 0
TOCA 16-03-2013 14:21:23

Ja, i højt solskin, midt på dagen, kan de alle være med, og lever skarphed med rigtige farver.

Bemærker dog, at det stadig er bedre til nærbilleder, end til landskabs fotografi, ligesom alle andre telefonkamerare.

0 0
Michael S 15-03-2013 17:32:39

En mobil telefon anno 2013, tager langt ringere billeder end et digital kamera til 399 kr!!! Alle mobil producenter skaber stor hype, omkring fortræffeligheden af deres fantastiske mobil telefoners kamara! Her er vi lige så langt ude som bil producenterne, der påstår at en given model køre 27 km på literen. Der skal god/stor optik til at tage et godt billede i lav lys. Mit gamle Olympus Camedia C-2500L (2,5 megapix)der er over 10 år gammelt, tager med garanti bedre billeder end XXX mobil!Det er simpelthen at stikke folk blår i øjnene!!!!!

0 0
Søren 16-03-2013 10:40:17

Ja? ... Som du selv siger, et KAMERA tager bedre billeder end en TELEFON? Det kommer da også helt bag på mig! ... Nu vil du vel også komme og påstå at steven spielbergs HD kamera tager bedre videoer end min samsung, selvom samsung selv siger den optager i fuld hd!! Jeg føler mig snydt gør jeg!!!!!

0 0