Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Få gratis et ekstra SIM-kort til din tablet

Få gratis et ekstra SIM-kort til din tablet

Hvis du er kunde hos teleselskabet 3 er det nu muligt gratis at dele dit data-abonnement mellem din tablet og din smartphone.

3 er nu klar med en ny tillægsydelse, 3DataDeling, som gør det muligt at dele data mellem din mobil og tablet.

Med mobil-abonnementerne 3Max og 3Magnum kan man gratis få et ekstra SIM-kort til sin tablet eller bærbare computer, og på den måde bruge data, uden at have mere end ét abonnement, og én regning. Samtidig bliver det nemmere at få brugt de henholdsvis 10 GB og 20 GB datatrafik, der følger med de to abonnementer.

3DataDeling kan fåes fra den 20. juni. 

Telenor har lanceret en lignende løsning, her koster det dog et mindre beløb på 12,5 kroner om måneden at have et ekstra SIM-kort.

Læs mere om 3DataDeling.  

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Shawn S. Ø 18-05-2011 15:55:50

Det ville have været fint at nævne at Telenor faktisk allerede i dag har DobbeltSIM ;)

0 0
Hotpop 24-05-2011 14:19:20

Ja de har DobbeltSIM, men det er der jo heller ikke tale om her :)

0 0
Hotpop 24-05-2011 14:23:23

Der er tale om at nu kan man kombinere det med data.
Det er der det nye ligger :)

0 0
Shawn S. Ø 24-05-2011 15:41:24

Det virker perfekt med data hos Telenor!! Så det er vist det samme ;)

0 0
Morten 18-05-2011 21:54:38

Artiklen er sikkert opdateret efter dit indlæg, men der står jo faktisk i bunden, at Telenor tager penge for ydelsen. Bemærk i øvrigt, at Telenors pris stiger til 49 kr. næste år.

0 0
Shawn S. Ø 24-05-2011 15:43:12

Jep den kom efter ;)og tror de kommer til at æde den prisstigning

0 0
Mikkel 18-05-2011 12:33:22

Smukt, håber de andre selskaber vil følge efter.... især BiBob :D

0 0
Mike 19-05-2011 02:00:12

Fuck BiBob, lavpris selskaber vil aldrig give dig sådanne ydelser :) Nu må de store selskaber kræve deres ret på markedet! Træt af at hører det skal være "billig billig billig!!" - Hvor blir krav om kvalitet af..

0 0
Shawn S. Ø 18-05-2011 15:54:34

Det er nu 3 der kommer efter Telenor ;) jeg fik mit DobbeltSIM i dag

0 0
18-05-2011 13:59:46

Jeg tror ikke du skal regne med, at BiBoB følger trop, de kan ikke engang nosse sig sammen til at lave en datapakke på over 1 gb. De er ikke ligefrem fastmovers.

0 0
Mikkel 18-05-2011 15:09:39

Du har nok ret. Tilgengæld, så straffer de ikke en, hvis man overskrider moderat. Det har jeg i hvert fald ikke oplevet.

0 0
18-05-2011 15:22:13

Hvis man overskrider, så får man vel lov til at betale de 30 øre pr. mb som angivet? Det er i hvert fald mine erfaringer, men nu har jeg også prøvet at holde mig under de seneste måneder..

0 0