Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Første opdatering til HTC Sensation klar

Første opdatering til HTC Sensation klar

Den første OTA-opdatering til HTC Sensation er ved at blive rullet ud over landet.

Nu er den første opdatering til HTC Sensation klar, og nogle brugere har allerede modtaget opdateringen OTA - over the air, altså uden brug af kabel.

Opdateringen fylder ikke mere end 27 MB, og der er kun tale om få mindre rettelser. Rygter på nettet siger, at problemerne med forbindelsen er forsvundet, og at mobilen nu lader hurtigere op - men intet af det er bekræftet.

HTC Sensation har herefter software-versionen 1.35.401.1, men stadig samme Android-version.

Vil du tjekke, om du har modtaget opdateringen, skal du ind under ‘Indstillinger’ -> ‘Om telefon’ -> ‘Opdateringer af systemsoftware’ og herefter trykke ‘Kontroller nu’.


HTC Sensation - billigste pris fra -kr.
Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Søren 09-07-2011 13:51:18

Til folk med Sensation:

Efter jeg opdaterede min Sensation, har jeg haft lidt drillerier; Igår brugte min telefon 70% strøm på 3-4 timer, der stod at det var GPS'en der havde brugt det hele, andre der har oplevet det? Der har godt nok ikke været noget idag, så måske det bare var mig der havde glemt at slukke et eller andet...
jeg har også oplevet at den har sagt "gps signal lost/restablished" helt uden grund, altså hvor jeg bare har haft den liggende på bordet...

Andre der har oplevet fejl?

0 0
lasse 12-07-2011 11:59:49

ja ,MON IKKE ,den æder strøm som bare fanden...og efter opdate så går uret i info linien istå ,tlf skifter til engelsk i ca 30 sek. og så tilbage til dansk,slukker og genstarter spontant .satme den ringeste tlf fra HTC til dato.

0 0
Jeppe Jørgensen 10-07-2011 09:21:47

Jeg har også prøvet det, efter 4 timer havde min mobil brugt 85 % strøm og jeg havde ikke brugt den overhovedet men det er dog et par dage siden at jeg opdaterede min mobil.

0 0
10-07-2011 09:16:43

Det med at den mister gps forbindelse inden for, kan forklares simpelt med at gps satelliterne ikke er geostationære, dermed kan der ske udfald især indendøre hvor modtagelsen ikke er så god.

0 0
Henrikmand 07-07-2011 12:21:50

Det gik stærkt...

0 0
Mike R 07-07-2011 11:53:48

Eks. Er SGS2 fra 3 branded

0 0
Joddler 07-07-2011 12:11:36

Puha, godt det ikke er mig :D

0 0
labodilsen 07-07-2011 10:57:42

Jeg har selv for nylig fået en HTC sensation fra 3. og denne er ikke branded.

Jeg kan sagtens hente opdateringen OTA, så ved ikke om jeg har fået en specielt unbranded telefon fra 3 :)

0 0
Joddler 07-07-2011 11:18:06

Så vidt jeg ved så er det flere år siden at 3 har branded deres smartphones, ved hvert fald at HTC Desire heller ikke var branded..

0 0
May Frederiksen 07-07-2011 11:24:20

@Joddler + labodilsen: 3 brander ikke i så høj grad længere, som de har gjort. Dog er der stadig mange mobiler fra 3, der er brandede.
Mvh. May, mobilsiden.dk

0 0
May Frederiksen 07-07-2011 12:55:59

Har lige fået bekræftet, at HTC-mobilerne ikke er brandede i DK. Men 3 brander en helt række andre mobiler, bla. SGSII.
Mvh. May, mobilsiden.dk

0 0
Thomas 07-07-2011 10:41:39

Man kan også hente den leakede udgave af opdateringen.
Har kørt med den i over en uge.
Kan bekræfte at den er blevet hurtigere til at lade op og den er også meget sværere at death-gripe ud af en WIFI forbindelse.

Derudover kan jeg andbefale folk der har lock-screen lag at prøve dette:

Gå til:
Indstillinger -> Om telefon -> Fortæl HTC -> "Fjern alle flueben der er sat" -> Genstart mobilen.

Har fjernet al form for lag fra min lock-screen.

0 0