Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Galaxy Nexus er Apple-sikret

Galaxy Nexus er Apple-sikret

Galaxy Nexus er hævet over Apples søgsmål, mener Samsung, der angiveligt har arbejdet rundt om Apples patenter denne gang.

Krigen på patentrettigheder mellem Apple og Samsung raser stadig.

Men med Samsungs nyeste model, Galaxy Nexus, der er blevet til i tæt samarbejde med Google, bliver det ikke aktuelt at snakke om patentrettigheder.

Det siger Samsungs mobilchef, Shin Jong-Kyun.

Om Samsung kan sno sig 100 procent uden om Apple tør han dog ikke love.

Samsung er dog ikke bare et uskyldigt offer i patentstriden, da de også selv sagsøgt Apple for brud på patentrettigheder.


Læs også:

Baggrund: Hvad betyder patent, varmærker og designbeskyttelse? 
Her er Galaxy Nexus fra Samsung og Google

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Kalle 22-10-2011 19:03:19

Ja snart kan alle smartphones ændre navn wallet phone fra mobile smartphone......

4,6 tommer tja det må være smerte grænsen de kan jo snart ikk være i lommen længere men med NFC bliver det nok fremtiden ikk af gå med pung men dit liv lægger på din telefon :-)

0 0
elmkvist 21-10-2011 10:29:16

Kære May

Nu læser jeg til dagligt og har lært at man ikke kan udtale sig om noget uden at have en kilde? Hvorfor kan apple ikke sagsøge når samsung arbejder sammen med google?

0 0
Thomas 22-10-2011 16:21:01

Hej elmkvist,

Jeg tillader mig lige at svare på Mays vegne. Det er ikke journalistens vinkling - det er (angiveligt, selvom historien er afkræftet) ham Shin Jong-Kyun, der har sagt det.

0 0
wooky7 21-10-2011 08:11:53

Det er jeg fuldstændig enig i. Jeg er heller ej android fan eller fanboy, men synes jeg har lagt mærke til en ret skæv fokus her på mobilsiden i Apples favør. Håber de kan få rettet op på det, begynder efterhånden at bruge andre sites til at få et mere nuanceret overblik over feltet.

0 0
Schwartz 21-10-2011 09:41:22

Ach SO!

Samme her, siden skulle vende tilbage til den stil den startede ud med, den var mere nuanceret før i tiden...

0 0
20-10-2011 18:51:09

Hvordan kan i endnu ikke have lavet en samlende artiklen omkring det nye ICS? Har set i har dækket nexus telefonen nogenlunde, men irriterende at skulle læse andre sider, blot fordi i undlader noget så fuldstændigt. Dette er slet ikke fordi jeg er androidfanatisk(og på ingen måde for at starte en flamewar) og kræver mere dækning, men i forhold til den massive dækningen af iOS5 virker det lidt underligt. I kunne jo bare copy-paste en nyhedsoversigt fra en anden side?!

0 0
Jim Flower 21-10-2011 09:58:47

du kan læse om ics her http://smartdroid.dk (dansk medie)

0 0
Anders 20-10-2011 17:27:01

Det tvivler jeg nu på, skærmen er jo firkantet... :-O

0 0
21-10-2011 08:18:30

Og så har den knapper til at justere lyden med en til tænd og sluk. Dertil kommer at den bruger elektricitet noget Jobs opfandt på en fisketur. Patentkrigen er ikke slut

0 0
JP 20-10-2011 17:56:22

Og baggrundsfarven i notes blokken er sikkert stadig gul.

0 0
Theis 20-10-2011 17:26:06

Engadget har allerede afkræftet denne nyhed:

http://www.engadget.com/2011/10/20/samsungs-won-pyo-hong-galaxy-nexus-wasnt-designed-just-to-ski/

0 0