Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Glæde at spore ved Samsung over salg af Galaxy Tab 10.1

Glæde at spore ved Samsung over salg af Galaxy Tab 10.1

Glæde ved Samsung over domstolen i Düsseldorf's beslutning om, at suspendere det foreløbige europæiske forbud mod Galaxy Tab 10.1.

Samsung i Norden hilser ændringen af forbuddet mod Galaxy Tab 10.1 velkomment, og glæder sig over beslutningen, som Düsseldorf District Court netop har taget.

Den regionale domstol i Düsseldorf har i dag, tirsdag den 16. august 2011, suspenderet det foreløbelige påbud, der mandag d. 8. august, blev nedlagt mod salg og markedsføring af Samsungs Galaxy Tab 10.1 i EU. Sådan lyder det i en pressemeddelelse fra Samsungs nordiske presseafdeling.

"Hos Samsung er vi fuldt ud engageret i at levere vores innovative mobile løsninger til markedet uden forstyrrelser og at sikre, at forbrugerne har et bredt udvalg af produkter at vælge imellem", lyder det ligeledes i pressemeddelelsen.

Der er et planlagt retsmøde, som vil finde sted ved retten i Düsseldorf den 25. august, hvor Samsung håber at få afsluttet dette søgsmål.


Læs også:
 - Salgs-stop for Samsung Galaxy Tab 10.1

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Claus Jul Larsen 17-08-2011 09:03:45

Jeg købte en Galaxy tab 10.1 i USA for en måned siden og er rigtig glad for den. Hardwaremæssigt er den helt i top og rigtig lækker. Synes at den er bedre end iBæ. Men på minussiden er at der stadigvæk ikke er mange taboptimerede apps endnu i markedet, men dem som er der fungerer rigtig godt.

Jeg håber fandme at æble-sekten taber denne sag for ellers har de andre producenter ikke mulighed for at komme med et seriøst alternativ til iBæ.

0 0
Slaraffenland 17-08-2011 16:12:24

Jeg håber fandme at æble-sekten taber denne sag for ellers har de andre producenter ikke mulighed for at komme med et seriøst alternativ til iBæ.

Elegant formuleret

0 0
David 18-08-2011 08:39:09

Jeg er en del af "æble-sekten". Jeg forstår sagtens dine frustrationer, denne sag illustrerer et kæmpe problem, hvor patenter bliver brugt til at bekrige hinanden. Senest er Nortells patenter blevet solgt for 4,5milliarder, og Google har købt Motorola for 65milliarder for at få fat i deres 16000 patenter. Jeg ønsker bestemt ikke at nogen tablets skal blokeres, hvorfor skulle jeg det? selvom jeg ikke skal bruge en Android tablet, synes jeg det er fedt at der er valgmuligheder, og jeg kender andre der er glade for deres (som sjovt nok lavede grin med hele tablet ideen da iPad kom frem ;) Udover det så bliver penge og fokus flyttet fra innovationen hen på retsagerne, det kommer jo os alle til skade. Husk nu også at Apple og bliver sagsøgt hele tiden, og alle mulige prøver at lægge forbud mod deres produkter.

0 0
Keld Broe 16-08-2011 21:55:12

Så må man da håbe de får sendt en masse af sted nu....

0 0
Daniel Jørgensen 16-08-2011 23:32:26

Hvis det nu ender med at samsung får lov at sælge enheden permanent, burde Apple så ikke betale dem de penge de har tabt på ikke at måtte sælge enheden ?

0 0
DX 16-08-2011 20:51:12

Først nedlægger man salgsforbud og 8 dage senere ophæver man dette - systemet virker helt gak gak. Men igen er det lykkedes Apple at lave et gigantisk mediestunt

0 0
Martin Jensen 16-08-2011 22:17:41

det endnu mere kommiske er at forbudet er midlertidigt, og det stopper man så, men kun midlertidigt.
Jeg tror dog det her laver mere hype om samsung end apple..

0 0
Schwartz 17-08-2011 08:19:59

Fuldstændig enig, jeg kunne godt tænke mig en tablet og havde ikke rigtig beslutte mig endnu. Men sådan en sag her ku' nemt få mig til at købe en Samsung, bare for at udtrykke min mening om dette latterlige skuespil :-)

0 0
Hans Jákup Danielsen 16-08-2011 19:22:08

er det inkl. eller eksl. tyskland?

0 0
Anders 16-08-2011 19:52:14

Eksl. Tyskland :-)
Det vil altså sige at man stadig ikke kan købe den i Tyskland.

0 0