Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   iPhone 6 under beskydning fra Samsung

iPhone 6 under beskydning fra Samsung

Krigen i medierne mellem Apple og Samsung har fået endnu et slag i form af 6 små reklamer fra koreanerne

Det var ikke nok for Samsung at prikke til Apple med en lille huskekage omkring Steve Jobs udtalelser om telefonstørrelser. Koreanerne har lavet 6 små reklamer, der gør grin med Apple og iPhone 6 på mange måder.

Samsung kommer blandt andet ind på Apples livestream af præsentationen, Apples Apple Watch, og iPhone 6 Plus' store skærm.

Læs også: Sammenligning: iPhone 6 og iPhone 6 Plus vs. iPhone 5S

Og selvom der ingen steder står, at det er Apple, der hentydes til, så er det nogle let genkendelige genier, der spiller hovedrollerne.

Hvis man keder sig og har tid til overs, kan man eventuelt lave en konkurrence med sine venner om, hvem der kan fange flest referencer til Apple og deres produkter i de 6 små klip.

Live streamet

Stor skærm

Multitasking

S-Pen

Opladning

Smartwatch

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Carl Stybe 14-09-2014 12:43:54

Ak Ja, kære Æble og Samsung Fanboys,i har Absolut "Intet" at lade hinanden høre for, useriøst og lidt trist drillende og kedelig børnehave læsning.....som man springer let henover :_)

5 0
12-09-2014 20:17:34

Det er også en af deres forbedringer på note 4. 0-50% på 30 min.

3 2
Juthom 12-09-2014 19:49:41

Super sjove reklamer og de har godt nok været hurtige. Jeg har dog aldrig set en Samsung telefon oplade lige så hurtigt som iPhone men ellers spot on.

0 9
Jon Olsen 11-09-2014 17:31:56

Hmm.. Sjovt og 100% rigtigt..

16 7
Kim Jensen 11-09-2014 15:45:44

De er da for morsomme.. og rammer 100% plet...

21 4
TF 11-09-2014 14:34:42

Det er jo guf for den laveste fællesnævner, håber i nyder det, nu hvor i er færdige med at skabe jer i næsten alle apple tråde ved lanceringen den anden dag skal i jo have noget at bruge tiden på.

4 32
Thomas Ulvedal 11-09-2014 15:09:10

TF - jeg skrev 2 gange i samme tråd den anden dag, hvor jeg opfordrede til at holde en god tone på kommentarerne. Et indlæg hvor jeg bad om god tone - og et svar på et af dine indlæg.
Hvordan du får det til at fremstå som om at vi "skaber os i næsten alle tråde" er mig en gåde. Men det kan være, at du skal prøve at gå trådene igennem igen :-)
Artiklen her er "humor" en typisk fællesnævner for humor er tit, at ikke alle synes at den er lige sjov, mens andre synes at det er genialt.

Laver Apple, Nokia, Huawei eller andre tilsvarende ting, så poster vi typisk også dem. Her vil andre ikke finde dem specielt sjove.
Langt de fleste vil dog typisk nok trække på skulderen og sige, det var ikke lige min type humor, og lade det passere.

Mvh
Thomas Ulvedal
Mobilsiden.dk

27 2
TF 11-09-2014 15:27:01

Kommentaren var til de android fans der svinede alt i næsten alle apple lancerings artikler og generelt skabte sig som små børn, den var ikke til mobilsiden selv og jeg var meget positiv over at i var forholdsvis hurtige til at fjerne alt det personlige fnidder, bliv ved med det og så kan det være at tonen bliver bedere med tiden.
Der er vel ikke noget galt i at påpege at det er "humor" til den laveste fællesnævner ?

7 28
Daniel Jørgensen 11-09-2014 14:47:09

Ja for som vi kan se i dit indlæg er du jo meget bedre selv ..

26 6
TF 11-09-2014 15:29:49

Vis du har et problem med mit indlæg så anmeld det og så forsvinder det jo nok.

4 31
michael 12-09-2014 09:28:39

ja for det er nemlig ikke særligt barnligt skrevet. Det er efterhånden ret belastende at man ikke kan læse et indlæg om iphone uden at TF skal prøve at overbevise verden om at apple er det eneste som dur. Er man vant til samsung så syntes man at det er fantastisk, det samme med htc osv. Har selv iphone på arbejde og samsung i privaten. Jeg syntes iphone er træls at holde om , min kæreste syntes at iphone er awsome. Smag og behag

16 4
TF 12-09-2014 16:48:10

Nej det er ikke barnligt det er sådan "reglerne" er, jeg skriver om hvad der intreserre mig som alle andre og du brokker dig sjovt nok ikke over de ca 5 der ikke bruger tid på andet end at fortælle alle at apple er det eneste der ikke dur.
Nå ja og jeg skifter mærke og OS næste vær gang jeg skifter mobil(og det sker tit) så jeg er vant til det meste :-)

1 8