Kritikken hagler ned over billige Tjeep

Brugerne raser, direktør undskylder. Det budgetvenlige teleselskab Tjeep oplever voldsomme opstartsvanskeligheder.

Kritikken hagler ned over billige Tjeep

Teleselskabet Tjeep garanterer, at de kan levere Danmarks billigste mobilabonnementer – et lokkende tilbud, som mange har taget imod.

Men selskabet har nu svært ved at indfrie løfterne – prisen er fortsat i bund, men selskabet oplever mange problemer med at sende og aktivere SIM-kort til de første tilmeldte.

Brugeranmeldelser på Trustpilot.dk rapporterer gentagne gange om ugelange leveringstider på både SIM-kort, PUK-koder og andre nødvendigheder, inden at brugerne kan skifte over til det prisvenlige teleselskab.

Mens brugerne venter, har Tjeep dog ikke været længe om at trække penge for de uaktiverede abonnementer. Med endnu mere kritik til følge.

Se også:  Tjeep: Nyt teleselskab lover Danmarks billigste abonnementer

Bygen af sure kunder har taget sådan en omfang, at Tjeep direktør Kim Damkjær i et åbent brev beklager problemerne og besvarer kritikken. Her adresseres mange af brugernes problemer og der appelleres til at kontakte selskabets kundeservice.

Slutteligt lægger direktøren sig fladt ned og undskylder: ” Vi erkender blankt at vi har haft en problematisk start og nu skal vi bruge den kommende tid til at overbevise jer om vores evner. Vi har sat en masse tiltag på hold for at sikre vores systemer er 100 % klar til vores planer. Dog vil vi gøre alt i vores magt for at overbevise jer om at I kan stole på tjeep.” indrømmer chefen.

Tjeep fortsat billigst

Mens Tjeep får bugt med kvalerne, kan selskabet fortsat kalde sig for Danmarks billigste. I et nyligt pristjek slog selskabet samtlige konkurrenter på prisen.

Se også:  Pristjek: Er teleselskabet Tjeep rent faktisk billigst?