Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   LG bekræfter Ice Cream Sandwich til Optimus 2X

LG bekræfter Ice Cream Sandwich til Optimus 2X

LG bekræfter nu fra officielt hold, at topmodellen Optimus 2X kan opdateres til Ice Cream Sandwich – på et tidspunkt.

LG Optimus 2X bliver opdateret til den nyeste version af Googles styresystem, Android 4.0 Ice Cream Sandwich.

Det bekræfter LG, efter der i sidste uge var forskelligt lydende meldinger om, først at Optimus 2X IKKE kan opdateres, senere om at den måske alligevel vil kunne opdateres.

LG skriver på deres Facebook-gruppe, at de lige nu er i gang med at planlægge ICS-opdateringen til Optimus 2X og andre high-end smartphones. LG vil dog ikke sætte noget tidspunkt på, hvornår opdateringen bliver tilgængelig, men lover mere detaljeret information, når Ice Cream Sandwich officielt bliver frigivet af Google.

Se det officielle statement fra LG herunder.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Bo Belkov 04-11-2011 11:33:37

Starter opdateringen og bum, klar til back up også skriver ring til LG kundesupport ... how nice

0 0
DaaN 04-11-2011 12:07:35

Virker det ikke hos dig eller? når den skriver at man skal trykke ja for at afbryde og lave backup, er det bare at klikke jah, så starter den opdateringen.. Det en BUG i programmet som LG godt kender til..

0 0
Planck 02-11-2011 19:48:46

I kan jo godt... det ville da være fantastisk hvis de kunne få den ud i 2012!

0 0
Villiam 03-11-2011 08:43:17

http://www.mobilsiden.dk/nyheder/nu-kommer-opdateringen-til-lg-optimus-2x-endelig,lid.15610/ de kan åbentbart ikke. linket er til første gang de bekræftede en opdatering som endnu ikke er kommet.

0 0
DaaN 03-11-2011 11:49:21

aaargH .. Android GingerBread 2.3.4 er da kommet natten til idag ;-P Bare gi den gas :)
Men jah, jeg tror heller iKKE på LG og den IceCream, IKKE et Sekundt før jeg ser den ligge på min telefon!! :D

0 0
Villiam 03-11-2011 15:31:48

hvorfor rooter du den ikke til 2.3.7 nu hvor du alligevel er igang ? 2.2.2 er stadig den aktuelle version :s eller del link til gb :)

0 0
DaaN 04-11-2011 10:17:23

Start du din LG Phone Update program op, og se at der er en GB opdatering til din Optimus X2 ;-) Nemlig Android 2.3.4 som sku være kommet 1.November men kom 2-3 November :-)
Du kan fx. klikke dig ind på androidforum.dk og se mit indlæg med screendump fra min tlf :)

http://androidforum.dk/showthread.php?7454-H%E5b-om-Android-2.3-LG-optimus-2x&p=44659&viewfull=1#post44659

0 0
Bo Belkov 02-11-2011 21:06:21

nemlig

0 0
Bo Belkov 02-11-2011 17:16:40

Jamen så venter vi spændt på opdateringen :)

0 0
Villiam 02-11-2011 18:58:46

ja den opdatering som kommer i år 2015 ;) nej genierne som står for rooting, skal hyldes mange gange :D for de kan finde ud af det arb lg ikke kan ;) :D

0 0
Jonas_a 02-11-2011 21:09:04

jeg tror det bliver i starten af 2014.

0 0
Villiam 03-11-2011 16:52:26

det er lige før at jeg tror mere på jordens undergang 2012 end lg's fake posts :P men ok, kan være de virkelig har fundet en person som kan få tingene til at fungere hos dem :)

0 0