Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   LG Optimus 2X får nu endelig Android Gingerbread

LG Optimus 2X får nu endelig Android Gingerbread

Efter lang lang ventetid har LG endelig startet udrulningen af Android 2.3 Gingerbread til Optimus 2X.

LG Optimus 2X (Foto: Mobilsiden.dk).
LG Optimus 2X (Foto: Mobilsiden.dk).
Foto: Mobilsiden.dk

Snakken om Android 2.3 Gingerbread opdateringen til LG Optimus 2X er efterhånden sagaen uden ende.

Men nu skulle den være god nok. LGs danske mobilchef Morten Aagaard bekræftede mandag overfor Mobilsiden.dk, at opdateringen vil blive udsendt i løbet af november måned.

Efterfølgende udsendte LG så en pressemeddelelse om at opdateringen fra tirsdag den 1. november, ville begynde at rulle ud i Europa.

Der oplyses ikke en præcis dato for hvor i rækkefølgen at Danmark er på listen. I stedet henvises til en Facebook-side om emnet.


LG Optimus 2X P990 - billigste pris fra -kr.
Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

anders 20-11-2011 00:09:04

hvor når kommer 2.4

0 0
02-11-2011 19:54:45

Jeg blev så træt af min O2X's utallige genstarter at jeg solgte den,og i stedet købte en Samsung Galaxy S2.
Nok det bedste valg jeg nogensinde har truffet.
Men nu må vi se om denne nye softwareopdatering kan rette op på alle de genstarter der plager den stakkels telefon.Jeg tror stadig på at det er et hardware-relateret problem og ikke softwaren.

0 0
DaaN 04-11-2011 12:15:05

Jeg er 99.9 % sikker på det ER Softwaren..
Jeg har selv haft Cyanogenmod på min Optimus X2'er og jah SÅ kom der FAART over feltet, alt kørte bare som en drøm..
Men fik pillet rodet raget for meget, så der gik ballade i telefonen, så den kom afsted til LG værksted som så flashede den om, til V10D Stockrom, og så oplevede jeg så alle problemerne igen, med lag.. hakkeri.. Wifi & 3G problemer.. og genstarts i tide og utide.. har levet med det, og nu har vi så fået Android 2.3.4 til den.. så nu gir jeg den version en chance for at se om der også kommer genstarts osv af problemer i den.. Som man så kan håbe er rettet.. så Jo, jeg er MEGET sikker på det ER deres lorte software som konflikter med sig selv.. tror sku ikke på hardwaren fejler noget, som som regel skal hardware og software kunne samarbejde for at det hele går op i en højere enhed, og det må vi jo nok sande at det gør det ikke på en LG Optimus X2 :)

0 0
Morten Jensen 03-11-2011 13:17:47

Det er i dén grad et software problem. Jeg har pt. tilgode at opleve disse genstarter på min O2X med Cyanogen mod på. Med CM kører telefonen klippestabilt.

0 0
Erik Svendsen 02-11-2011 09:16:43

Den er ikke kommet endnu..
Her er link til den danske LG side
http://www.facebook.com/lgdanmark

0 0
Søren D 02-11-2011 11:15:32

he he det var der vel heller ikke rigtig nogen Optimus 2X ejere (ud over et par naive newbees) der for alvor troede på, da det blev annonceret. LG's internationale Facebook side opfordrer os til at kontakte vores nationale LG afdeling for den præcise dato for udrulningen i Danmark, og de brillierer med at proklamere, at de vil informere på LG Danmarks side så snart de kender datoen. Jeg gætter på at de først giver os datoen når udrulningen er i gang! Der er minus styr på kommunikationen i det firma!!

0 0
Erik Svendsen 02-11-2011 13:11:02

Det er helt vildt..
Det er sidste LG telefon fra min side

0 0
Bo Belkov 02-11-2011 14:53:10

@Erik Svendsen ... Det er du ikke den eneste der syntes

0 0
patrick lønquist 02-11-2011 15:49:41

Vi er vel et par stykker tilbage på verdensplan som stadig er glade for vores O2X. Mig selv inklusiv. Har både LG plasma, LG surround og har før i tiden haft LG mobiltelefoner. Foruden selvfølgelig min O2X.

Har aldrig haft problemer.

At min telefon ikke er blevet opdateret endnu er selvfølgelig surt, men ikke noget jeg ikke kan leve uden.

PS:

Min telefon har genstartet 1 gang.

0 0
Martin 02-11-2011 16:38:21

Jeg er også ejer af telefonen og er virkelig glad for den..

Det er dog stadig det sidste produkt jeg køber fra LG, da de langt fra har holdt det de lover.

0 0