Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Når pennen bliver væk til HTC Flyer

Når pennen bliver væk til HTC Flyer

Hvad skal du gøre, hvis notat-pennen til HTC Flyer pludselig forsvinder?

Sammen med HTC Flyer leveres en digital betjeningspen, som primært skal anvendes i forbindelse med brugen af notatfunktionen på HTCs tabletcomputer.

HTC Flyer Scribe Digital Pen ST D500, som pennen også hedder, gør det muligt at benytte skærmen som en notatblok.

Hvis pennen bliver væk, bliver stjålet eller bare forsvinder pist bort, er der kun tilbage at være rigtig ærgerlig over ens pengepung.

En ny Flyer-pen koster nemlig hele 449 kroner.

Den sælges via forskellige webshops, så som TeleOnline, Phonestore.dk samt via HTCs egen conceptstore i København - her koster pennen dog 499 kroner.

HTC Flyer Scribe Digital Pen ST D500
HTC Flyer Scribe Digital Pen ST D500


HTC Flyer - billigste pris fra -kr.
Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Mads 11-06-2011 10:15:23

Tror mere artiklens formål er at understrege manglen på et hylster/et sted at sætte pennen fast. Derfor er den nem at miste :)

0 0
Erik jensen 15-06-2011 01:25:09

(..)formål; den helt vildt latterlige overpris for en snart outdatede Flyer - nu også for den tilhørende pen..

0 0
Kim Harder 10-06-2011 19:30:30

Creative Pen til tablet-pc til 156 kr. + porto?

0 0
Janik Frithioff 10-06-2011 18:00:15

Ja - helt ærlig?! - Hva' havde man forestillet sig?

Svare til at blive forarget over man skal købe en ny fjernbetjening til sit fjernsyn hvis den bliver væk.

Løsning på "problem":

Lad være med at smide ting væk!

0 0
Kim Harder 10-06-2011 13:55:55

Det må jeg nok sige, det er da den mest flade artikel jeg længe har set. Med en sådan overskrift, så skulle man tro, at mobilsidens havde et godt tip i ærmet, også er det blot en flad løsning, at købe en ny, er det blevet argurketid inden for mobil og tablet markedet?

0 0
RA 10-06-2011 12:50:20

Det var dog utroligt så negativ i er.
ja, men herre gud det er da en ganske almindelid indformation/oplysning. Det kan da godt være at John G har en farvorit, men det har vi vel allesammen. Jeg synes mere det ligner en hets fordi John G ikke skriver det i forventer, hvad det så er ?
Ligegyldig artikkel Tja ? men der er måske ikke så meget nyt at fortælle lige nu, selv agurkerne er ude af billedet.

0 0
Mark 10-06-2011 13:17:51

Pointen er, at det nyheds-site bør være neutralt og objektivt. Det er den her artikel ikke.
Når man læser en artikel på Ekstra Bladet som udstiller enten blå eller rød fløj dårligt, bliver man da også irriteret, når det er den fløj man går ind for, der bliver ramt. Og hvis jeg bliver irritabel af at besøge et nyheds-site, så finder jeg og alle andre der har det på samme måde, på sigt et andet sted - Og dermed faldende reklame-indtægter for Mobilsiden.

0 0
Dilbert 11-06-2011 13:53:43

Så det du siger er altså, at man hverken må skrive noget positivt eller noget negativt om noget som helst?

Det ville da godt nok blive kedelig læsning :-(

0 0
Mark 14-06-2011 09:54:20

Gør mig en tjeneste: Slå "objektiv" op og så læs min kommentar igen :)

0 0
Lennart Hoffmann 10-06-2011 11:50:19

Nu har de jo ikke være sene til at hakke lidt på Iphone, når der har været bøvl med den.
I rimelighedens navn, må de jo osse hellere finde noget på HTC, hvor tynd historien måtte være eller ej.

Nej agurketid, har det været i alle andre medier i de sidste 14 dage. Med spanske agurker, tyske agurker (og bønnespirer)
Men det kan desværre ikke bruges herinde...
(Ironi kan være anvendt)

0 0
Jesper 09-06-2011 20:08:52

Det var ikke en helt billig pen den der! :O

0 0
Lars Hansen 09-06-2011 18:50:57

det kunne jo være htc havde været så smarte at man på en eller anden måde kunne få pennen til at sige en lyd. . . . . . . .

men jo hvis man smider den helt ud er man sku nød til at købe en ny.

0 0
BonBon 09-06-2011 16:01:41

Hvad gør du hvis du mister dine nøgler?
eller din lader?

Hersker der agurketid?

0 0
Kristian 09-06-2011 14:13:57

Forstår ikke formålet med denne artikel.
Er det ikke sådan med ALT i denne verden?
Alt koster penge at købe igen, hvis man smider det væk?
...

0 0
Severin Bentsen 16-03-2012 22:34:30

Jo, jeg giver dig helt ret. Denne artikel er tydeligvis bare fyld på et anmeldelses-site, der ikke har nok at skrive. Jeg synes det er dårlig journalistik.

0 0
Mobilsiden.dk 17-03-2012 08:12:01

Hej Severin,

Det er nu ikke bare fyld, men en forbrugeroplysning. Vi syntes (sidste sommer) det var relevant for ejerne at vide, hvad en sådan pen måtte koste. Trods alt er den jo ikke specielt billig.

Så din præmis om dårlig journalistik køber jeg ikke. Men du kan synes at artiklen ikke er relevant for dig - hvilket er noget helt andet.

0 0
Jesper 09-06-2011 14:53:18

Njah, man kunne foranlediges til at tro, at der kunne være tale om, at man lige hetzer iPads konkurrenter lidt, ikke?
Kunne mobilsiden.dk finde på det mon? ;o)

Naaah, de favoriserer da ikke nogen frem for andre!?!?

Ej, hvad skal du gøre, hvis du mister dit smartcover til din iPad? Fuuuuck, skal man betale hele XXX kr. for en nyt! Nederen!

Jeg er godt klar over, at pennen har en funktion på Flyer, men den virker fint uden!
Men en iPad uden et cover, som gør at den kan stå selv (iPad'en altså!), ville jeg s'gu nødig leve med. Så i bund og grund, er det endnu en overflødig artikel med et bestemt formål!

0 0
Raaert 09-06-2011 13:39:29

Efter at have læst "artiklen", blev jeg sgu lidt skuffet.

Savnede ligesom et smart svar på hvad man gjorde hvis pennen blev væk.. i stedet for at betale hele 449kr.

0 0
Bjarke 09-06-2011 20:42:45

Der er vel også den billigere løsning at lade være med at købe en ny medmindre man har brug for den. Jeg har hørt at den i USA bliver solgt uden pennen så HTC må vel mene at man godt kan klare sig uden. Er det ikke kun tegneprogrammet og notatprogrammet hvor den pt. kan benyttes?

0 0
Mobilsiden.dk 09-06-2011 13:47:58

Hej Raaert,

Du har helt ret... Det er faktisk dét som er svaret.. "Køb en ny" ;)

0 0
Mark 09-06-2011 15:06:44

De fleste havde nok selv regnet ud, at de skulle købe en ny. Uden indeværende artikel

0 0