Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Ny version af Android Marked har ramt Danmark

Ny version af Android Marked har ramt Danmark

Android-mobilerne i Danmark får nu den nye version af Android Marked. Udover et nyt design begrænses fortrydelsesretten.

Sådan ser det nye Android Marked ud.
Sådan ser det nye Android Marked ud.

Uden man behøver foretage sig noget aktivt, har Google sørget for, at opdatere mobilen med en ny udgave af app-butikken Android Marked.

Brugerne bliver ikke engang mødt af en informations-meddelelse, der oplyser om de nye betingelser for markedspladsen.

For udover et ændret design, har Google også sneget en ny returpolitik ind af bagdøren. Tidligere kunne køb af applikationer fortrydes i op til 24 timer efter købet, men denne ret er nu ændret til kun 15 minutter.

Som bruger af Android Marked skal du altså være opmærksom på, hurtigt at afinstallere et købt program, hvis ikke det lever op til forventningerne.

Det er ikke muligt at forhindre ens mobil i at opdatere til den nye version.

Googles nyeste opdatering berører mobiler som f.eks. HTC Desire, HTC Wildfire, Samsung Galaxy S, Sony Ericsson Xperia X10 og mange andre.

Læs også:
- 'Prøv før køb' begrænses i Android Marked
- Web-TV: Se det nye Android Marked

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

peter 22-12-2010 10:07:26

er der nogle der ved om den også bliver opdateret på htc legend :) ??

0 0
Visky83 22-12-2010 10:42:22

Jeg har fået den på min Legend. Kører med det nyligt udsendte Foyo OS

0 0
Rudik 21-12-2010 12:39:02

Nøj hvor denne version af marked ikke passer til X10 mini´en. Når jeg starter Andorid marked på min X10 mini kan jeg se hele toppen samt 2 apps af gangen nede i bunden. Så det med at browse rundt efter apps kan jeg godt glemme. Da det er meget upraktisk da top menu´en tager alt pladsen på den lille skærm. Men hvis i søger, kan jeg se cirka 5 apps af gangen, den er god nok. Men jeg håber godt nok at de lige tænker lidt på X10 minien i den næste upgradering af designet.

0 0
Rudik 21-12-2010 12:40:12

Jeg må vidst trække det tilbage. Når jeg browser kan jeg se 5apps. Så den er forbedret. Men jeg synes stadig at start skærmen i toppen fylder for meget.

0 0
Bepper 20-12-2010 20:19:04

- jeg synes bare det er lidt forvirrende derinde... med ny grafik

0 0
Thomas Kristensen 19-12-2010 21:52:02

I er en smule sent ude
Jeg har haft og brugt den nyeste version af market, siden Tirsdag
Pludselig var den bare på min HTC Desire :)

0 0
Christian 20-12-2010 12:24:39

Ja jeg fik også min torsdag i sidste uge.
Der var 1 opdatering til et andet app. Jeg trykkede så "opdatere alle" og selvom den app ikke var Marked, så var den nye marked installeret bagefter.

DHD

0 0
Nygaard 19-12-2010 16:17:09

Min er ikke blevet opdateret endnu...

0 0
John 19-12-2010 20:13:55

Heller ikke her. Det er også stadig den gamle version, og jeg er ikke blevet spurgt om jeg vil opdatere.

0 0
JFW 20-12-2010 10:40:11

har i prøvet at gå ind under indstillinger, og så under: om telefon. og så derefter vælge opdatering af systemsoftware :)

0 0
JFW 19-12-2010 15:14:58

Jeg har en HTC Desire, og da det nye android marked kom, viste min telefon en besked hvori der stod at den ville opdatere android marked samt brugerbetingelser. Jeg fik også muligheden for at lade være med at opdatere :)

0 0
Jan Ålund 19-12-2010 21:57:27

Så er du en af de få som fik den oplevelse ;) Ingen af de andre jeg har slrevet med fra Android furum har fået den besked.

Hos os kom den bare

0 0