Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Rød Nokia Lumia 1020 lækket

Rød Nokia Lumia 1020 lækket

Nokia præsenterede i sidste uge Lumia 1020 i farverne sort, gul og hvid – men nu er en rød variant lækket.

Rød nokia Lumia 1020 (Kilde: @evleaks)
Rød nokia Lumia 1020 (Kilde: @evleaks)

Da Stephen Elop i sidste uge præsenterede den nyeste Nokia Lumia model, Lumia 1020, var meldingen at den kom i farverne gul, hvid og sort.

 - Nokia Lumia 1020 – med 41 megapixels kamera er nu en realitet

Men nu er et billede lækket af Twitter-brugeren @evleaks, som viser den også kommer på markedet i en ny farvevariant – nemlig denne eksklusive røde farve. Det forlyder dog, at den kun er tiltænkt kunderne hos AT&T. Om den med tiden kommer til andre selskaber må tiden vise. Det skriver GSMArena.com.

Telefonen kommer på det amerikanske marked allerede den 26. juli 2013, mens vi i Danmark må vente til fjerde kvartal, hvor den forventes på markedet herhjemme.
 

Læs også:
 - Nokia Lumia 1020-pressekonference kan nu ses på YouTube
 - Tre Nokia Lumia 1020-videoer frigivet før præsentationen
 - Nokia Lumia 1020 – her er prisen

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

GammelGed 22-07-2013 13:06:37

nuff' said

0 0
TF 21-07-2013 22:08:37

Så må vi se om det bliver en rød denne gang eller hvid igen igen :-)

0 0
Lars 18-07-2013 11:52:28

Ligner noget der er designet af Lego!

Det er sgu noget dyrt plastik...

0 0
Kim 18-07-2013 13:18:51

Nå der var du igen, med - nøjagtigt samme budskab! Flot, men lad mig da så også gentage, bare for at holde orden i regnskabet...

Personligt kan jeg bedre lide dette "lego" design, end det som Samsung har fået Fischer Price til at udvikle til dem. Men smag og behag.

0 0
Lars 18-07-2013 14:29:47

Nej nej Kim, du har helt ret, Samsung er OGSÅ noget billig plastik.

0 0
Kim 18-07-2013 16:04:10

Nåååå, så du mener at HTC har startet en ny æra indenfor design med deres alu?
Nokia lavede aludesigns før HTC lavede deres første telefoner...

0 0
Lars 18-07-2013 18:29:29

Jeg har da intet skrevet om HTC, hvor fik du det fra?

Men HTC har vist også lavet deres andel af plastik telefoner...

Og går man et skridt længere tilbage til de gode gamle dage, så tror jeg faktisk at Ericsson var før Nokia med aludesign.

Men bare fordi man starter en trend er det jo ikke det samme som man er den bedste til det.

0 0
Kim 18-07-2013 19:09:44

... men hvem mener du så er bedst til det..?

Tror Nokia var før Ericsson, de haltede sammen med Motorola og de andre også efter Nokia tilbage way back. Og der er stadigt ingen der laver hardware som Nokia. Slet ikke HTC.

0 0
Allan 18-07-2013 19:47:46

Fuldstændig enig Kim. INGEN når Nokia og deres kvallitet. Punktum.

0 0
J Andersen 18-07-2013 23:19:14

Øhhh... sider med sådan en Nokia dims som de "giver ud" i virksomhederne foran mig lige nu. En Nokia C5. Kvaliteten er for at sige det mildt elendig, både software og hardware.

De har simpelthen sovet i timen i årevis og forsøger sig nu med et elendigt styresystem og gode kameraer at erobre markedsandele. Med afsløringerne af Prism og Tempora og så får amerikanske styresystemer ikke mange chancer i virksomeheder fremover. De kan ligeså godt lægge sig på ryggen.

0 0
GammelGed 23-07-2013 19:09:52

Hvilke platform skal en virksomhed så vælge?

Apple, Google og MS er jo udelukket efter de kriterier. Det er Firefox vel også. Så er der kun, muligvis en Ubuntu telefon tilbage.

0 0
Henrik 23-07-2013 13:07:17

Ja, du er dygtig. C5 er en 3 år Symbian gammel model, som allerede dengang var en billig model:

http://www.gsmarena.com/nokia_c5-3122.php

Det sidste du siger er bare noget ævl.

Faktum er, at salget af Nokia's WP modeller har været stødt stigende de seneste 3 kvartaler.

0 0
Kim 23-07-2013 20:05:37

Der er vist kun at sige med høj klar stemme, "New troll here!"
citat fra hedengangne Warcraft II

0 0
Kim 19-07-2013 00:24:28

Hehehe... Ok, og hvad sammenligner du C5'eren med?

Og hvilket styresystem vil du foretrække..? (igen har softwaren jo så ikke noget med Nokias kvalitet at gøre længere)

0 0