Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Samsung har netop præsenteret Galaxy S II Plus

Samsung har netop præsenteret Galaxy S II Plus

Samsung har netop sendt en pressemeddelelse ud omkring ny Galaxy-model.

Samsung Galaxy S II Plus.
Samsung Galaxy S II Plus.

Samsung har netop lanceret Galaxy S II Plus, der ligger sig mellem Galaxy S II og "Årets mobil 2012" Galaxy S III.

- Galaxy S III er Årets Mobil 2012 

Telefonen har ydeevnen som kendes fra Galaxy S II, men er tilføjet en række af funktionerne fra Galaxy S III, blandt andet med Smart Alert og Smart Stay.

- Se bevægelses-funktionerne i Galaxy S III

Det betyder blandt andet du bare kan løfte telefonen ganske let når du sidder i et møde, eller har den i lommen. Funktionen Smart Alert gør så telefonen vibrerer, hvis der er et ubesvaret opkald eller en besked.

Funktionen Smart Stay registrerer dine øjenbevægelser og sørger for, at skærmen ikke slukker, så længe du ser på den.

Galaxy S II Plus har en 4,3 tommer Super AMOLED Plus skærm, NFC et otte megapixels kamera og kommer med Android Jelly Bean under motorhjelmen.

Du kan finde Samsung Galaxy S II Plus i butikkerne fra uge 6 til en vejledende udsalgspris på 3.000 kroner uden abonnement.

Du kan læse mere om Samsung Galaxy S II Plus her...

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Mirzad 18-01-2013 01:02:42

Er Samsung begyndt at kede sig?

0 0
Jonas_a 18-01-2013 15:34:05

Åbenbart. :)

0 0
Mirzad 20-01-2013 15:17:04

Det ser sådan ud. :)
Nu venter jeg spændt på hvad de kommer med i Galaxy S4, har eller gået og savlet lidt over Xperia Z.

0 0
Henrik 17-01-2013 13:29:23

mobiltelefon er at Samsung har nogle dele liggende, som de ikke fik solgt da S2 var til salg.
Så inden S4 kommer på gaden, så skal de af med så mange af de ældre dele, og så bliver S2 ikke længere understøttet når S4 er kommet ..

0 0
Henrik 17-01-2013 13:30:48

Rettelse :
Grunden til denne mobiltelefon er til salg, er at, Samsung har nogle dele liggende ...... Forsættes ovenpå !

0 0
Peter Frederiksen 18-01-2013 14:19:33

Sludder!

"The entire Galaxy S 2 Plus is one big Broadcom reference design as well, and I'm told this time Samsung finally ditched the discrete Fujitsu ISP in the place of Broadcom's on-SoC ISP."

http://www.anandtech.com/show/6630/hands-on-with-samsung-galaxy-s-2-plus-contains-bcm28155-soc

0 0
Rasmus Røge 17-01-2013 10:24:39

Galaxy S 2 er jo ikke forældet. 1.2 GHz dual core processor, snart jelly bean, udemærket skærm og en god størrelse. Den slår jo S 3 mini langt af banen.

Og mon ikke Samsung netop derfor har relanceret den? Så folk ikke skal ha det dårligt med at købe en 2 år gammel mobil, men istedet kan få lov til at købe en splinterny.

0 0
Henrik 17-01-2013 09:32:35

Måske Samsung skulle fokusere lidt mere på kvalitet. GS III bliver jo kørt helt over her:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=weG19NA7y4Y

0 0
Jonas_a 17-01-2013 22:33:35

http://www.youtube.com/watch?v=lBH9hoiTOhQ

ups..!

0 0
TF 18-01-2013 00:04:44

Jonas det ændre ikke på at lumia 920 har et seriøst bedere kamera end de andre

0 0
Mirzad 18-01-2013 10:16:17

Hej Juto
Jeg har prøvet at tage billede med en kammerats 920, er enig med dig at kameraet er rigtig god, bedre end det i min Sony, eller min kærestes Samsung.
Men det er ikke så fantastik som Nokia går ig reklamerer for.
Reklamefilmen som Jonas linker til, taler for sig selv.

0 0
Jonas_a 18-01-2013 00:41:32

nej, ikke det.
Men det sætter et stort spørgsmålstegn ved virksomhedens troværdighed. :)

0 0
TF 18-01-2013 02:15:19

Det er muligt men troværdighed er ikke spørgsmålet her vel ? Bare fordi man ikke har ret behøves man ikke at skifte emne.

0 0
Jonas_a 18-01-2013 10:00:10

Nu tvivler jeg på om du overhoved ved hvad troværdighed betyder som ord, og hvad det betyder for en virksomhed af en så stor kaliber som Nokia.

Kameraet på Lumia 920 er en dens vigtigste salgsargumenter, og det reklamerer de også godt og grundigt for.
Men det er en kæmpe ommer, når det viser sig at reklamen er fusk og flop! det kan vi ikke komme undenom. :)

I din optik er det kun dig der har ret, vi andre er allesammen fanboys, idet vi ikke er enige med dig.

0 0
TF 18-01-2013 14:10:45

Jeg ved udemærket hvad troværdighed er tak men prøv nu at holde dig til emnet ikk.

0 0
Jonas_a 18-01-2013 14:32:04

Det tvivler jeg på. :)
Holde mig til emnet...?kan kun sige i lige måde.

0 0
TF 18-01-2013 15:07:00

Jamen så siger vi det og så er du vel glad og jeg er ligeglad :-)

0 0
Jonas_a 18-01-2013 15:30:57

Det var godt at høre. :)

0 0
17-01-2013 11:28:51

Sorry men en nokia reklame video, det er sq ikke noget man kan måle på....Har de overhovedet brugt en lumia 920 ? Eller er det endnu engang et rigtigt kamera ? Og er mildest talt ikke imponeret over 920 billederne jeg har set/taget....Jo de er da bedre end alle andre, men de er ikke IMPONERENDE bedre.....

0 0
Benjamin Jensen 17-01-2013 23:19:15

Du har da vist aldrig taget billeder med en Nokia Lumia 920. Det er vist igen ren pral fra din side N.

Hvis du har prøvet at tage indendørs billeder med en SGS 3 eller iphone, så ses forskellen tydeligt. Det er bare en meget bedre optik. På udendørs billeder kan selv et dårligt kamera tage billeder man kan holde ud at se på, men man ser forskellen på et dårligt og et godt kamera i dårlig belysning. Her er Lumia en klar vinder.

Iøvrigt findes der nok ikke en dårligere mikrofon eller højtalere end i Samsung. Hvorfor de har sparet der er mig virkelig en gåde.

0 0
18-01-2013 09:58:45

Nu har jeg i lang tid holdt mig fra at kommenterer på dine absolut latterlige indlæg. Så gør mig den tjeneste og gør det samme. Gider simpelthen ikke diskuterer med en der har hovedet dybt begravet oppe i røven!!!!!!!!!!!!! Og jo jeg har taget billeder med en Lumia 920, det behøves jo ikke være min egen...Klaphat!!!!!

0 0
Benjamin Jensen 18-01-2013 15:32:35

Kunne det tænkes at du har holdt dig i lang fra at kommentere mine indlæg, fordi jeg ikke har skrevet herinde i lang tid, og da slet ikke til dig?

Når man debil som dig, så er det svært ikke at kommentere dine ligegyldige indlæg.

Sådan er det at være religiøs. Men dit latrinære sprog tyder dog på at du er meget indebrændt. Måske du skulle gå over til en anden religion, eller så langt strækker din fantasi sig måske ikke?

0 0
TF 18-01-2013 14:07:24

Prøv at læse dine egne indlæg ;-)

0 0
Mirzad 18-01-2013 01:00:48

Hej Benji
Du mener at der ikke findes en dårligere mikrofon eller højtalere end i Samsung.
Har du noget at underbygge din påstand med?altså link eller artikel.
Nu har jeg ikke en Samsung, men en Sony og jeg erfarer at Min kærestes Samsung har et bedre lyd end min.

0 0
Benjamin Jensen 18-01-2013 01:32:11

Det er især højtaleren jeg mener er elendig. Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal smide et link til. Det er min subjektive mening.

Men der var mildest talt en elendig lyd i højtaleren på min SGS 2 , i forhold til min iphone 4'S eller Nokia Lumia 920. Der er slet ingen tvivl overhovedet. Man skal være enorm tonedøv, eller bare være en barnagtig fanboy som N til at benægte det.

Jeg kender ikke til lyden i Sonys modeller, men de har da haft ry for at være gode.

Jeg ved bare, at der lød til at være meget resonans i Samsungen, og at højtaleren så ud til at være underdimentioneret.

0 0
Mirzad 18-01-2013 10:11:06

ok, det var bare din mening, det er også helt i orden.
Tit hjælper det meget med en kilde, når man kommer med en påstand.
F.eks antenneproblemet med iphonen, det var ikke noget subjektiv mening, men en faktum.
Men i det her tilfælde kan bare vi sige det vi personligt have oplevet, dvs. påstand mod påstand.

(Nu er bange for at været kommet i skydelinjen og risikere at blive kaldt fanboy, men skån mig..tak.) :-)

0 0
Benjamin Jensen 18-01-2013 15:27:53

Bare rolig Mirzad - der er langt til at blive kaldt fanboy.

Men en anmeldelse er også en subjektiv mening - også selvom det kommer fra en journalist. En anmeldelse er ikke den evige sandhed. Jeg tror bare de fleste anmeldelser af smartphone ikke går så meget på lyd, da man nok forventer ay folk bruger øretelefoner til musik. Men lyden i højtaleren er miserabel. Jeg har ikke undersøgt hvad anmelderen siger om netop dette - nok fordi jeg er lidt ligeglad.

Der var ikke noget antenneproblem på iphone 4. Problemet var placeringen af antennen, som dog aldrig var et problem for de fleste - slet ikke i DK. Derimod var modtagelsen af signalet betydeligt dårligere på SGS II - Signalet foravandt altid når man holdte på bagsiden - altså når man brugte den som smartphone. Men når verdens mest solgte Tlf får et problem, så er overskrifterne store - især fordi det giver mange hits på de forskellige medier. Det gør ikke noget at være lidt kildekritisk.

F.eks har jeg næsten ikke set nogen artikler om at der er store problemer med Windows Phone 8, når man skal nulstille Tlf. Min og mange andres Tlf går død ved det, og jeg venter nu på 3. uge på at den bliver reparareret. Min Tlf var endda kun 1 måned gammel.

0 0
Mirzad 20-01-2013 15:14:22

Det er jeg glad for at høre. :)
Jeg holder mig nemlig ikke til en bestemt OS eller mærke.

Nu kan jeg hverken genkende den dårlig lyd eller dårlig antenne på SGSII som du omtaler her, så tror jeg at vi kan blive enige om disse varierer efter smag. :)
Problemet med antenne i iphonen kan vi ikke komme udenom, ligegyldig hvor meget hits den gav, eksisterede problemet.

Til sidst,kan jeg (efter at har set dine indlæg i forskellige tråder) fornemme at du måske har en slag had mod Android og især Samsung.
Og nej, jeg vil ikke kalde dig fanboy, jeg mener bare at man måske skal passe på ikke at begynde at dyrke en bestemt OS eller mærke som en religion:
altså at den ene OS er simpelthen den bedste og den anden er noget lort.

Både mig og kæresten har ipads (2 og 3 versionen), de er begge nogle virkelig lækre maskiner og efter min mening er der ikke nogen Android tablets der kan hamle op med hverken 2 eller 3'eren.
Dog har iOS sine begrænsninger, og netop dette har holdt os begge at vælge iphone fra.
Lige nu står mit valg mellem Sony Xperia Z og SGSIV(når den engang kommer) som min næste smartphone.

Jeg tror ikke at jeg er helt med,hvad er det for en tlf der går død når man nulstiller den?

0 0
Henrik 17-01-2013 12:14:17

Ja, det er en rigtig Nokia Lumia 920. Jeg har også selv lavet testen til en hård rock koncert et par gange. Resultatet er tydeligt. Nokia er de eneste der bruger ordentlige mikrofoner der kan klare lydtryk på 140 dB.

Nokia 808 PureView klarer iøvrigt også denne test.

"Jo de er da bedre end alle andre, men de er ikke IMPONERENDE bedre....."

Fornemmer jeg en "famlen efter strå"? ;-)

0 0
Lars 17-01-2013 12:39:01

Jamen så er Nokia'en jo klart den bedste fon til at optage rock-koncerter med. Men hvor mange er det også også lige der gør det?!

Er det virkelig det bedste salgs-argument?

Hvem er det lige der famler efter strå?

0 0
Erik Østergaard 16-01-2013 20:36:05

Helt ærgerligt Samsung, nu skyder i igen, igen jer selv i foden, i laver en model som koster 300 kr "mindre" end jeres top model Samsung Galaxy S3 som har bedre specifikationer, nyeste software og så laver i en Samsung Galaxy S2 "+" som har ens hardware som forgængeren Samsung Galaxy S2, dog bare en nyere software, root din galaxy mobil og du kan sige at du har en S2+ ;-)

Samsung må virkeligt kede sig, næsten ligeså meget som Apple!

Min mening
Erik Østergaard

0 0
Rasmus 16-01-2013 19:17:17

Tænker at samsung muligvis har lavet denne telefon til folk der gerne vil have en high end telefon men ikke har kapital til et flagskib.

Telefonen vil stadig være rigtig god, men for hardcore nørder som os vil den pasere hurtigt som en ligegyldig telefon.

Nok også derfor den realative lave pris på 3000. I bund og grund drejer det sig selvfølgelig for samsung om at tjene penge, men tror ikke vi kommer til at se mange af dem på gaden.

0 0
Jonas_a 16-01-2013 19:14:56

Nu får man en mistanke om at Samsung bevidst har holdt JB til SII tilbage, grunden SII Plus.
Får SII JB, er der jo sådan set ingen grund til at smide penge efter Plus versionen.

0 0
TF 16-01-2013 20:37:32

Det kunne der måske være nået om

0 0
Jonas_a 16-01-2013 22:22:45

måske.. ;)

0 0
Robert 16-01-2013 18:05:57

Så behøver i vist ikke lave flere artikler om dette styk overflødige telefon.

Jeg ved ikke hvor meget den lægger sig "mellem" S2 og S3 når den kører på papiret identisk hardware som S2. Den har bare lige fået et pift på softwaren.

0 0
Robert 16-01-2013 18:07:38

Hov og så har den kun 8 gb hukommelse. Det er jo en nedgradering!

0 0
Peter Frederiksen 16-01-2013 22:54:22

Og CPU og GPU fra Broadcom...

Men ellers identisk...
http://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=3621&idPhone2=5213

Den ser nu mere lækker ud end den gamle...
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=b0csg5NmL0Y

Men det er en tynd omgang uden NFC og 4G...

0 0
TF 16-01-2013 17:48:57

Mere af det samme og så klager folk over apples mangel på innovation.

0 0
16-01-2013 18:21:01

Nu laver samsung jo flere mobiler. Apple har kun EEN, og den er stadigvæk det samme gamle kedelige ikon helvede...

0 0
TF 16-01-2013 18:50:05

Og hellere ikon helvede end virus helvede ;-)

0 0
Jonas_a 16-01-2013 19:09:33

Hmm...jeg har haft flere Android enheder siden 2010 og har ikke oplevet af få virus på dem, kender hellere ikke nogen der har..(kender mange der har Android tlf).

0 0
Søren Resbo 17-01-2013 10:25:53

Don't feed the troll! ;-)

0 0
TF 17-01-2013 16:29:51

Så fordi man ikke lovpriser samsung og google en man en troll, det er vist dig der er en stødt lille fanboy ;-)

0 0
TF 16-01-2013 21:05:49

Jeg har aldrig haft virus på min pc og kender ingen der har (kender mange der har pc) så jubiii der findes ikke virus til windows pc'ere

0 0
Jonas_a 16-01-2013 22:21:58

jamen det har jeg heller ikke på min pc, men kender nogle der har haft.
Ja,der findes masser af virus til pc, men det gør ikke din eller min pc til virus helvede..vel?

0 0
TF 17-01-2013 01:18:12

Jonas jeg har aldrig sagt "din" android tlf er et virus helvede men det er jo almindeligt kendt at android har et virus problem ikke ?

0 0
Jonas_a 17-01-2013 10:55:59

hehe...jeg mener nu ikke at "min" android er meget anderledes end andres..ja, det er også almindeligt kendt at der findes langet flere virus til pc end til mac..men er det argument nok til at fravælge pc til fordel for mac?

0 0
Benjamin Jensen 16-01-2013 23:51:09

Det bedste er, når folk fortæller at de aldrig har brugt antivirus, og de har kunnet undgå det ved at bruge hovedet.

Hvordan ved man med sikkerhed, at man så ikke har haft virus? I øvrigt er det nok at besøge en hjemmeside for at få malware eller virus. Man er da en tumpe, hvis ikke man tænker på sikkerhed af ens data.

Da jeg havde android, havde jeg masser af malware der drænede Tlf for strøm, hvilket bevirkede at den blev så varm at den slukkede.

Jeg har også downloadet software der ikke var hvad det gav sig ud for, men i stedet placerede en reklamebjælke på min hjemmeskærm.

Intet af det har jeg oplevet på iOS eller WP8.

Man må da sige, at man har friheden til at få lort på sin Tlf.

0 0
16-01-2013 19:42:40

Bare lad ham, der er aldrig andet end tomme ord i hans påstande....

0 0
TF 16-01-2013 20:36:36

Drop nu dit pjat du ved jo det er et problem, du behøver ikke indrømme det det ved jeg god du er for meget fanboy til at gøre men lad være med direkte at lyve og prøve at få mig til at lyde som en der lyver

0 0
Jan Knudsen 17-01-2013 08:21:55

Ja og samme problem havde apple med skadelig software i deres appstore, så apple er ikke fejlfrie som du gør dem til Typisk applefan jutosini, jeg er ingen fan af nogle, jeg har både android, apple og ms produkter i huset

0 0
TF 17-01-2013 16:25:05

Jeg er som dig ikke fan af et bestemt mærke eller OS, men skifter gerne tit og ofte, så den beskyldning holder ikke jan.

Men smid da lige et link til den historie om skadelig software i app store, jeg har ikke læst den men er meget intereseret

0 0
18-01-2013 09:55:52

Du smider aldrig links selv, men kommer med postulater. Så hvorfor skulle han ?

0 0
TF 18-01-2013 14:04:46

Jeg har næsten lige gjort netop det ang sgs3's evne til at gå istykker af sig selv så den påstand holder igen igen ikke.

Jeg bad pænt om et link fordi det ville være interesant at læse ikke fordi jeg ikke tror ham.

0 0
17-01-2013 08:10:57

Giv mig bare ET bevis på at bare 5% af alle android enheder er inficeret med skadelig software !

0 0
TF 17-01-2013 16:27:48

N du har selv lige indrømt at der er skadelig software i play store i en anden artikkel og jeg har aldrig snakked om hvor mange mobiler der er inficerede, det kommer udelukkende fra dig

0 0
18-01-2013 09:54:24

Jamen det er da bevist at det findes, det har jeg aldrig benægtet...Men Du kalder det alvorlige problemer, det vil jeg MEGET langt fra kalde det. Og du fatter jo åbenbart ikke de forskellige værktøjer google gøre brug af...

Og nej du har ikke snakket om antal, men hvis der er alvorlige problemer, så må det jo være et større antal der er inficeret med skadelig software, ellers er det jo ikke et problem, eller ?

0 0
TF 18-01-2013 14:01:36

Der er vist ingen der ved hvor mange der er inficerede ikke engang google(de vil iværtfald ikke ud med det), så hvordan skulle jeg kunne svare på det ?

Det er et alvorligt problem fordi der selv i play store er virus og det lader ikke til at de gør nok ved det.

0 0
TF 16-01-2013 18:48:59

Det må være dit udsagn og det er der vist mange der er uenige med dig i

0 0