Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Testen af Huawei Honor er i gang

Testen af Huawei Honor er i gang

Vi har netop modtaget Huawei Honor, som koster lige under 2.000 kroner i udsalgspris. Vi tester om den holder.

Huawei Honor.
Huawei Honor.

Posten har afleveret Huawei Honor, som er en meget prisbillig smartphone fra den kinesiske producent, der gerne vil have en plads på smartphone-markedet i Danmark.

Honor er en Android-telefon med en 4 tommer skærm, 1.4 GHz processor og et kæmpe batteri på hele 1.900 mAh – telefonen kommer med Android 2.3, men forventes at blive opdateret til Ice Cream Sandwich i løbet af andet kvartal 2012.

Du kan se et indslag her, hvor vi giver vores første indtryk af Huawei Honor.

Er der noget du ønsker vi ser nærmere på under testen af Huawei Honor, så kan du skrive det i kommentarfeltet herunder.

Opdatering: Læs testen af Huawei Honor

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

malene 15-03-2012 19:06:21

Den er allerede i handlen, men kun med Gingerbread. Hvis man køber den med Gingerbread nu, vil man så kunne opdatere den til Ice Cream når den ruller ud?

0 0
Jeppe 13-03-2012 14:32:13

Jeg vil gerne vide om man kan flytte på en hjemmeside imens man zoomer ligesom det kendes fra iphone.

0 0
Jeppe 16-03-2012 13:42:16

.. Det kunne også være godt at vide om den køre flash.

0 0
Bepper 13-03-2012 14:26:43

Det kunne godt ligne fastlåste ikoner a la Samsung i bunden af skærmen. Kan anmeldelsen ikke beskrive om man selv kan vælge ikonerne i bunden af skærmen, eller om de er fastlåst?

0 0
alni 12-03-2012 20:58:43

kamera er en vigtig del af testen også hvordan den performer i spil!

0 0
Anders 12-03-2012 20:50:43

fps ser jeg også gerne lavet på produktet

0 0
Anders 12-03-2012 20:46:29

videokvalitet?, kamera kvalitet?, godt og stabilt internet?. lyd kvalitet ved musik afspilning og videooptagning

0 0
Simon Iversen 12-03-2012 19:00:32

Vil gerne se oversigten inde fra indstillingerne der viser strømforbruget. Kunne være en dejlig generel ting i viste i jeres tests, tager ikke mange sekunder og giver et godt indblik i hvor meget strøm en telefon bruger når ved standby, let brug og hårdbrug.

0 0
cpaaske 12-03-2012 17:51:55

Er der god lyd? god skærm? Hastighed? Hvordan føltes den (gode eller dårlige matrialer)

0 0
JB 12-03-2012 17:30:11

I behøver slet ikke at teste den; jeg kan allerede nu afsløre at I giver den 5 stjerner!

0 0
alni 12-03-2012 20:59:15

Glæder mig til at se testen af den!

0 0
Adam 12-03-2012 16:06:39

Har I nogen anelse om datoer for P1S? Den virker som en (mere) seriøs high-end konkurrent: AMOLED, 1.5Ghz Dual, ICS, stort batteri og suuuupertynd og læks. Præsenteret på CES i januar.

http://www.gsmarena.com/huawei_ascend_p1_s-4409.php

0 0
hellas7 12-03-2012 16:30:39

Min far fik et fuldt line up smidt i nakken af Huawei efter MWC. Hold op hvor er jeg skuffet over deres produkter!

Mht. Ascend P1S er den alt for tynd (man skal jo knytte sin hånd for at holde om den!) men er pæn at se på. Skærmen er hverken blandt de bedste eller værste jeg har set, men dens performance er skuffende dårlig.

Jeg er normalt iphone-bruger, så jeg har aldrig prøvet modeller som SGS II, Sensation og O2x. Men jeg kan umuligt forestille mig, at den speed er god nok for en Android bruger

0 0
Sven A. 12-03-2012 17:14:13

Nu er det selvfølgelig ikke P1S, som John kigger på... men når man hører ham sig disse ord som han siger i denne video optagelse fra MWC, er noget jeg sjældent hører han sig til nogen telefon overhovedet. Det er også til gengæld en mobil som ikke er kommet ud på markede og har fortsat mulighed til forbedring.

http://www.mobilsiden.dk/nyheder/huawei-ascend-d-quad-xl-det-forste-kig,lid.19761/

Kig på denne video og se hvad John siger...
Når han er så op at køre over en telefon, forstår jeg så ikke det du skriver.

0 0
Rasmus Røge 12-03-2012 16:41:14

Det undrer mig lidt den har så dårlig performance med en quad core processor. Så ringe kan den processor de har lavet simpelthen ikke være, så jeg tænker skylden ligger hos software. Måske det var en prototype og ikke den færdige udgave du har set?

0 0