Mobilsiden.dk  /   Web-TV  /   Nokia X7 - Xtrem ringe smartphone (videotest)

Nokia X7 - Xtrem ringe smartphone (videotest)

Web-TV: Overvejer du at købe Nokia X7 så se dette indslag først.

Materialerne og designet af Nokia X7, er noget af det mest positive, vi kan sige om denne Nokia smartphone.

På alt for mange områder er X7'eren helt utilstrækkelig, og selvom den kører på det opgraderede Symbian-system, kendt som "Anna", er det slet ikke nok. Nokia X7 kan slet ikke tage kampen op i den hårde smartphone-konkurrence.

I ovenstående web-TV indslag kan du se hvorfor Nokia X7 kun fortjener én ud af seks stjerner.

Du kan også læse vores samlede anmeldelse af Nokia X7.

Kommentar

x

Opret bruger
Lenni 20-07-2011 19:33:46

her et link. Prøv at få styr på begreber,inden du slynger rundt med dem..

http://en.wikipedia.org/wiki/Feature_phone

0 0
Janik Frithioff 18-07-2011 15:10:35

Jeg kan heller ik forstå kritikken af anmelderen her.
Nokia sælger X7 som en SMARTphone (ikke en featurephone) - at den så ikke kan leve op til de forventninger de to mest populære platforme, iOS og Android har skabt - det må så stå for Nokia's egen regning.
Det svarer lidt til Nokia laver en formel 1 bil med en top-hastighed på 100 km/t - der slet ikke kan følge med hverken Ferrari eller BMW. Alligevel mener Nokia tilhængerne de kan vinde alle løb.

3200,- er ganske enkelt for dyrt for en featurephone, når man kan få en rigtig smartphone til samme penge.

Vil gerne understrege jeg intet har imod Nokia, deres telefoner skuffer bare fælt i forhold til alle andre styresystemer (selv good old' Winmobile 6.1 er bedre end symbian heheh).

Ser frem til deres Windows Phone telefoner.

0 0
Lenni 19-07-2011 17:19:27

Du er helt væk mand..alle symbian tlf ER smartphones hva enten du kan li dem eller ej..hvad er en feature phone? og at sige at WM 6.1 er bedre end noget som helst er da helt ude i hampen..tvivler på at du har ejet de telefoner..

0 0
Janik Frithioff 20-07-2011 02:47:28

Lenni:
Det burde ikke være nødventigt at jeg skal forklare dig hvad en smartphone og en featurephone er. Du er da velkommen til at kalde ALLE symbian telefoner for smartphones - Men det rokker i så fald ikke ved at de ikke kan håndtere basale smartphone-features på en tilfredsstillende måde.

Til orientering kan jeg oplyse jeg har ejet den notoriske HTC Touch Diamond, der kom med windows mobile 6.1, og selv den var bedre end N8'eren.

Lad os se hvordan denne Sea Ray kommer til at blive..

0 0
Lenni 20-07-2011 19:30:50

Jeg havde en HTC touchHD. ikke engang touchflo hjalp det styresystem. Det ku umuligt betjenes uden pen-skod efter min mening..tror vores diskussion bunder i personlig smag. muligt jeg har haft nokia for længe ;-) - men...de andre har ikke flyttet mig. Som sagt,jeg er dybt uenig med dig,og synes dine argumenter er fanget ud af luften. Er trist over at nokia vælger WM. Men lad os nu se..

0 0
Henrik 20-07-2011 08:15:59

"HTC Touch Diamond, der kom med windows mobile 6.1, og selv den var bedre end N8'eren."

Undskyld, men du er sgu helt væk.

Og værsågod at uddybe, hvilke "basale" smartphone features du mener Symbian ikke kan klare. Det var iøvrigt Nokia der opfandt udtrykket "smartphone" tilbage i 2004.

Jeg vil meget meget gerne høre dem. Hvis du ikke svarer tolker jeg det som at du ikke kan svare på det.

0 0
Janik Frithioff 20-07-2011 12:50:03

Utroligt at lige meget hvad man skriver herinde så sidder der en eller anden Nokia dude og skal spille kloge-åge hehe.

Hvad jeg skriver er blot MINE erfaringer - Nu er jeg jo ikke mobilanmelder, eller får løn fra folk som dig for at sige "javel, det har du ret i" - jeg har bare mine subjektive meninger til tingene :)

Jeg vil nødig håne X7'eren men ok, siden du spørg så venligt:
1. Dårlig reaktion på skærmen
2. Browser oplevelsen med hakkende og langsom performance.
3. Dårlig integration af features, som er kluntet og besværlige at betjene (der nævnes eks. vedhæftning billeder til sms).
4. Alt for lille CPU i forhold til hvad de vil have den skal udrette.
5. Grimt UI.

Bevares - den kan godt klare de basale smartphones funktioner, men det er ude hvor det ikke er en brugeroplevelse men på irritationsniveau!

Ang. begrebet smartphone, så er det rigtigt at Nokia med deres Communicator Linie af telefoner var med til at starte "dilen" så småt i 90'erne - Men det var først med PDA'erne fra hovedsaglig Palm i starten af 00'erne at bunden blev lagt til vore dages smartphones blev lagt.

0 0
Henrik 20-07-2011 13:24:53

Nu skrev du om N8'eren, og snakker nu om X7'eren. Men ok.

1. Dårlig reaktion på skærmen

N8 har ikke dårlig skærmreaktion, ihvertfald. Touch-skærmtypen (capacitiv) er nærmest identisk med iPhone osv. Ergo - vrøvl!

2. Browser oplevelsen med hakkende og langsom performance.

Ja, hvis det er meget store sider PC sider, kan det hakke. Hvad har det med "basal smartphone" feature at gøre? Har du prøvet det med en HTC Legend f.eks.? Så skal du fandme se løjer. Som sagt, næppe i kategorien "basal smartphone" feature.

3. Dårlig integration af features, som er kluntet og besværlige at betjene (der nævnes eks. vedhæftning billeder til sms).

Nåååå, så du har ikke selv prøvet en nyere Symbian^3 device måske??
Maps og Social integreret med Contacts. Notififactions support fra apps osv.

Det er overhovedet ikke besværligt at sende et billede fra galleriet. Det er det nemmeste i hele verdenen. Man trykker på brev-ikonet og vælger derefter om det skal være MMS, Facebook, Twitter osv. Men du citerer vel bare hvad en enhver skriver uden selv at prøve det?

4. Alt for lille CPU i forhold til hvad de vil have den skal udrette.

Igen, har du rent faktisk prøvet f.eks. en N8? Næppe i kategorien "basal smartphone" feature.

5. Grimt UI.

Smagssag. Næppe i kategorien "basal smartphone" feature.

0 0
19-07-2011 02:48:00

til janik
okay vi agumenterer i bilverden.. fair nok, så vil jeg gerne spørger dig om følgende..

hvis din påstand holder vand, ville det så ikke svarer til at du gik ind til smc og købte en Passat og blev pisse sur fordi passaten ikke havde samme topfart og komfort og elegance som en BMW (der er ca. 50 procent dyrere end passaten) BMW har i mange år har sat standard for de ting.. jeg gætter på svaret er nej fordi det er ulogisk. ikk??

om prisen er for dyr tjaa måske men nokia er altså kendt for en rigtig god bygge kvalitet i deres enheder..

igen jeg siger ikke nokia er perfekt, men falder helt i min smag og at ios og andriod også har sine problemer at kæmpe med såsom dødsgreb, skærme der knækker i lommen og manglende opdateringer der skal løse genstart og frysende mobiler og sort skærm..

0 0
Janik Frithioff 19-07-2011 09:46:38

Odensedrengen:

Puh - jeg ved meget lidt om biler. Men har set nok formel 1, til at vide at det er de mest udviklede biler der vinder år efter år.

Jeg har ikke sat en finder på bygnings-kvaliteten - den er, som altid, kanon hos Nokia.
MEN - hvem gider bruge 3200 kr på en yderst velkonstrueret telefon, når software halter SÅ meget.

Tjae - du har ret i IOS & Android også har sine fejl. Det forholder sig dog bare således at det måske er unde 1 % frustrationer og 99 % god brugeroplevelse, hvorimod Nokia er 50% frustrationer og 50% god brugeroplevelse (synes jeg - bevares).
(Derudover er stort set alle dine argumenter hardware-specifikt - næppe noget Android / iOS kan klantres for)

Jeg overvejede faktisk at købe en N9 når den kommer, men gik væk fra det; hvorfor købe en telefon med et OS nokia på forhånd har dødsdømt (igen - Nokia logik).

0 0
Kim Harder 19-07-2011 10:09:27

Vælger man de rigtige gode modeller fra Nokia, så er de helt fine i betjening. De har næmere haft nogle udviklere, som har skejet ud lidt for meget, også er det løbet fra dem, ved de sidste modeller. Når de kommer med Windows phone, så bliver de stænget lidt igen da Microsoft har nogle linjer, som skal følges. Tror næmere, der er sket det for Nokia, at nogle af deres udviklere, er for unge og har ikke den erfaring, som andre smartphone udvikler må have. Nokia har måske spredt sig for meget over for mange heste. Der kommer mange nye Nokia moddeller hvert år.

0 0
Henrik 19-07-2011 10:35:52

Jeg håber at Nokia beholder lidt af det der hvor deres programmører kan få lov at gå amok.

Nokia Beta Labs er nok noget af det mest geniale der findes. Det vil blive savnet hvis Nokia bliver total mainstream som Apple og Android fabrikanterne.

0 0
18-07-2011 18:32:02

Hvis Nokia valgte at køre formel 1, så ville de køre første runde med gennemsnitsfart på 220km/t, fortsætte anden halvdel af anden omgang med samme fart indtil Applebilen overhalede, herefter ville bilen af underlige årsager begynde at køre 100km7t som du nævner, en runde senere bliver de overhalet af Googlebilen, hvorefter Nokia bilen begynder at køre 20km/t i den forkerte retning, dvs. hen i mod i en meget solid dækmur.

Det er mere eller mindre Nokias historie siden 2007... og X7, det var højre forhjul der faldt af... men Nokia kan glæde sig over at de stadigt har fans som tror at Nokiabilen er forrest.

0 0
19-07-2011 03:08:54

til peter L
der er masser af mennesker i verden der køber nokia enten fordi de syntes om nokia (som jeg), eller fordi det er det de har råd til pt. om de så tror nokia bilen er forrest det tvivler jeg på. nokia kunder er som alle andre realister og ved godt hvordan mobilverden ser ud pt. jeg kan godt forstå at masser af tidligere nokia køber andriod og ios. hvis apps betyder noget for dig i forbindelse med din telefon, så er det begrænset hvor mange du kan finde i ovi store i forhold til apple og andriod store. mange firmaer vælger først til sidst eller slet ikke at lave apps til nokia telefoner. men Hey man kan faktisk god klare sig uden.. vedr. din kritik at nokias manglende enklethed i menuerne, jamen så er det svært de første dage at forstå symbian og selvom nogle mener MeeGo er 2 år for sent på den, så er det sværrest at ændre fortiden og nokia kæmper lige nu for at ændre fremtiden.. jeg hepper på dem og håber modsat dig at nokia også er tilstede om 100 år..

0 0
19-07-2011 08:14:27

At Nokia laver gode mobiler i 1000kr klassen er korrekt, men du ser det formentlig fra et dansk synpunkt hvor rene Kina-mobiler vil blive anset for at være decideret skrammel og tilmed sundhedsfarligt, men i andre og langt større lande er Kineserne ved at udkonkurrere Nokia, ikke fordi de laver bedre lavpris mobiler, men fordi de laver billigere lavprismobiler, og så er der formentlig også en del af dem, er dårlige kopier af andre langt dyrere telefoner fx iPhone. Selvom der er tale om skrammel så er det noget Nokia får svært ved at kæmpe i mod.

Jeg tror på at navnet Nokia lever videre, men uanset om det bliver M$ Nokia eller bare Nokia, så ser jeg firmaet Nokia(som vi har kendt det i 1,5 årti) som værende fortid, Symbian og den manglende reelle satsning Meego anser jeg for at være firmaets punktum.

0 0
Kim Harder 19-07-2011 12:35:46

Sundhedsfarlig er alle mobiltelfoner, da de udsender microbølger, som med tiden foresager kræft i hjernen. Her er det lige meget, om det er dyre eller billige mobiltelefoner. Vil tro, at inden for de næste 5-10 år vil tilfælden rigtig begynde, at dukke op. Der er mange i dag, som har et meget meget overdreven brug af mobiltelefon. Det kan blive spændende, at se hvor mange retsager vi til den tid kommer til, at se mod teleselskaberne på grund, af deres meget fristende abonnementer, med billig snak.

0 0
Kim Harder 18-07-2011 19:25:08

Nokia laver nu stadig nogle udmærkede mobiltelefoner. En ting har de forstået, der skal også laves mobiltelefoner til under 1000 kr., som virker helt fin. Det kan de. Har desværre set et utal af andre mærker, som meget hurtig har mistet pusten, med fugt i systemet og ødelagt skærm, hvis de falder forkert. Det er sjælden jeg ser det ved Nokia mobiler. Styresystemerne er en tilvendingsag. Jeg bruger meget meget sjællen en brugermanual til Nokia. Jeg vil mene, at Nokia p.t. med deres såkalde topmodeller desværre er meget lavtflyvende, og håber på, at de snart indser det, så de kan få en topmodel igen, som virkelig spaker R..

0 0
Kim Harder 16-07-2011 12:01:51

Der har været problemer med Ovi store og browning via mobiltelefon i de sidste par måneder, så mon ikke det er på grund af omlæning på nettet, at Nokia X7 kan have problemer?

Skærmtastatur er noget bras generelt, når man skal skrive sms. Må jeg få et rigtig tastatur i stedet for, det virker. Skærmtsstatur er kun for menesker med små fingre.

0 0
BallonPedro 16-07-2011 17:07:15

Nej, skærmtastatur fungerer skam perfekt. De skulle bare have beholdt det T9 de bruger i N8, det er perfekt.

0 0
Henrik 17-07-2011 15:16:41

Man kan stadig slå tilbage til T9 hvis man ikke gider portrait-QWERTY.

0 0
Kim Harder 16-07-2011 18:21:23

Det er fint, der er nogle, som er glad for skærmtastatur, men det virker ikke for mig, har ingen føling med tasterne, så jeg foretrækker et rigtig tastatur :-)

0 0
David 17-07-2011 19:58:32

"Skærmtsstatur er kun for menesker med små fingre." Jeg kunne godt tænke mig at vide hvor store fingrer du har? Jeg anser mig selv for at have pænt store hænder/fingrer, og jeg har absolut intet problem med at skrive masser af tekst hurtigt på mine iPhone 4 :) Snakker vi en stor gulerod, en agurk?

0 0
Kim Harder 18-07-2011 18:03:30

Jeg mangler følsomheden i tasterne, og føler det er rimelig nemt, at komme til, at taste på en forkert tast, set i forhold til ordinær tastatur. Foretrækker en mobil med ordinær tastatur, men ved visse funktioner, er det ok, med trykfølsom skærm. Blot der stadig er tale om en klar og tydelig skærm. Fornemmer der stadig mangler noget der endnu.

0 0
Stone 16-07-2011 08:52:58

Vi lever i 2011. Hvis en telefon kræver en manual i bagagen, så er den dømt ude. iOS og Android er nemt og intuitivt. Sådan som det skal være. Der er stensikkert potenmtiale i det som nokia har gang i, og ville gerne have en tredje producent på markedet, men nokia; "stram op! Glæder mig til at se et ordentligt styresystem fra jer. "

0 0
16-07-2011 11:10:26

se venligst mine svar til david og peterL

0 0
David 16-07-2011 12:01:46

Jeg synes kun det er godt at nogen fortsat gider poste penge i Nokia produkter, fordi jeg ønsker mindst af alt at Nokia drejer nøglen om, jeg glæder mig rigtigt meget til at se N9 og faktisk også Windows Phone 7 modeller.

0 0
17-07-2011 09:52:37

N9 bliver formentlig en enlig svale og medmindre den bliver solgt til samme pris som sidste års topmodeller eller mindre, så ender den med at blive endnu en malplaceret Nokia.

Og WP7 vil efter min mening slå navnet Nokia ihjel, fordi man ikke længere køber en Nokia, men Windows Phone, akkurat som Androids ofte bliver solgt som Androids mere end deres respektive fabrikanter.

0 0
16-07-2011 00:56:55

nokia x7 er IKKE en topmodel og at sammenligne en x7 der koster 3200kr inkl med en iphone og SGS2 er som at sammenligne en mercedes der er 50procent dyrere end en audi og himmelråbende useriøst, iphone og SGS2 koster ikke under 4600kr med abbonnement
der må være nokia n8 og til september n9 der skal bruges til den slags test..
vedr anmeldelsen. så har jeg selv leget en del med en nokia x7 og genkender ikke de fejl mobilsiden har haft, dermed ikke sagt at de ikke er der men selv anmeldelsen virker lidt "farvet" af den holdes op mod før omtalte modeller, symbian er et svært styresystem at arbejde med og kræver at man sætter sig med bruganvisningen og sætter sig ind i tingene præcis som hvis man køber en dvdoptager eller pc osv osv.. det er ikke fair under disse anmeldelse at man ikke kikker på telefon uden den "baggage" fra tidligere telefoner som anmelder
kommentarerne er ligeledes "farvet" hvilket dog er mere foreståeligt da vi alle har den baggage med os men men men sammenligne nu lige i samme prisklasse.. nokia er med i kampen men med hjemmebanedommer og med fjentligt publikum..

0 0
spawn 16-07-2011 16:57:28

så kan man jo bare sammenlinge med eks. en LG Optimus 2x der koster 3400,- - eller en hvilken som helst anden Android telefon i den prisklasse - og Nokiaen vil stadig være fuldstændig håbløs i sammenligningen.

Uanset hvordan man vender og drejer det så har Nokia fuldstændig tabt pusten, og de har stadig ikke lært lektien men fortsætter med samme ubrugeligheder og fejltagelser som gennem de sidste 2 år har bragt dem i den situation de står i idag.

0 0
19-07-2011 02:29:00

jeg siger ikke nokia er perfekt, jeg er med på at de har lavet fejl men når det så er sagt så er der heller ingen der siger at ios eller android er perfekt og da slet ikke LG optimus 2x.. du er til andriod og jeg er til nokia og peterL er sikkert til noget helt tredie(uden dog at jeg ved det).. smag og behag er en sjov størrelse

0 0
16-07-2011 08:15:42

Iphone4 er over et år gammel så selvom den er dyr, så burde Nokia have noget der kan matche den. Af andre telefoner og topmodeller fra samme generation kan nævnes HTC Desire og SGS, de koster også ca. 3k i dag, men dem kommer x7 heller ikke i nærheden af. Så er der HTC Legend, men den virker også klasser bedre end det Nokia har nu.

Og SGS II, ja den koster en del mere, men den viser forskellen på det bedste fra Android mod noget af det bedste fra Nokia.

Og til Henrik og andre Nokia fans hvis i stadig mener symbian er let at køre sammenlignet med Android og iOS så viser ovenstående videoer tydeligt at det ikke er det indtryk man får som forbruger.

0 0
Henrik 16-07-2011 11:40:44

At du mener, at Legend virker godt (ja ok, til prisen måske), må stå for din egen smag.

Jeg er vandt til mange systemer, og kender dem, og jeg synes at Symbian er ligeså nemt at bruge som iOS, hvis man bare bruger et minimum af hjernen. Jeg farer sgu også vild i iOS en gang imellem, fordi jeg ikke bruger det hver dag og dermed glemmer hvor nogle ting er, men ved at tænke lidt finder man det. Min primære telefon er trodsalt N8, så jeg er mest hjemmevandt i Symbian, og foretrækker det fremfor iOS og rodebutikken Android (har haft et længere forløb med XPeria Play for nylig iøvrigt....OMG..sikke noget rod).

0 0
16-07-2011 12:15:49

Som Odensedrengen skriver så er symbian formentlig hurtigt at bruge det og du kender det sikkert bedre end de fleste, men det er ikke intuitivt for en nybegynder derfor holder det ikke. Dertil kommer at det kører sløvt, det gør Android ikke på Legend i noget nær samme grad.

Jeg har læst kommentar fra flere som har droppet Nokia end omvendt. De eneste historier man hører om Nokia er krise og så længe de kun laver mobiltelefoner til dig, så kommer det ikke til at ændre sig

0 0
19-07-2011 02:23:32

hold nu op... selvom jeg har haft mange nokia telefoner i fortiden så har jeg selvom jeg har kikket i både skuffer og skabe altså ikke kunne finde de hundrevis af mio. af telefoner nokia altså stadig sælger om året.. jeg er ret sikker på at der er andre der køber nokia telefoner altså udover mig!!!!

0 0
Henrik 18-07-2011 13:32:40

Nu er der så også ret mange til at droppe Nokia, eftersom de har ejet størstedelen af mobilmarkedet i næsten en menneske-alder.

Den der form ræsonnement du kommer med er statisk ret ligegyldig.

0 0
16-07-2011 11:08:27

nokia x7 er altså ikke en topmodel, de telefoner du nævner bør køres i test med nokia n8 eller e7, som pt er det bedste fra nokia og ja e7 er dyrere end de htc modeller du nævner men holder samme klasse som iphone..

selvom prisen jo faktisk er irelevant fordi alle telefon uanset prisen bliver sammenlignet med iphone, hvilket jeg jo også gjorde indsigelser mod i mit første indlæg..

vedr. symbian
så er alle vist enige om at det til high-end smartphones er ved at være en ældre herre..
men og det er et stort men hvis man kender symbian til fingerne er det altså meget nemt og overskueligt! det kræver blot tid at lære det ingen tvivl om det..

0 0
David 16-07-2011 07:35:17

Jeg kan sagtens forstå din pointe, og det er måske lidt provokerende at kalde X7 en topmodel, men på den anden side, hvad er ellers deres topmodel? N8/E7 er jo en del dyre, men den er jo ikke bedre, jeg ved det fordi jeg har selv en N8 i skuffen, som jeg har brugt i en længere periode, de har jo stort set samme hw men ikke Anna. Hvilken model fra Nokia ville du mene er bedre egnet til en test imod i4/sgs2?

Jeg er ikke Nokia hader, langt fra! men jeg gider ikke være til grin, derfor har jeg erstattet min N8 med en iPhone 4, som er LANGT BEDRE!

Jeg har dog ikke droppet Nokia, når N9 kommer ryger iPhone 4 på dba.dk, jeg glæder mig rigtigt meget til MeeGo..

0 0
16-07-2011 10:52:11

jeg håber ikke at jeg gav udtryk for at du var nokia hader, det var absolut ikke meningen ..pointen med mit indlæg var blot at synliggøre den pointe med pris i forhold til kvalitet..

vedr. test mod i4/sgs2 så er nokias eneste skud i sortimentet en n8(4600 inkl abb) og e7(5000kr inkl abb) der prismæssigt ligger i samme klasse som i4/sgs2..

personligt syntes jeg nu ikke at n8 er så dårlig som mange her på siden giver udtryk for, men det er jo en smagssag lige som en anmeldelse er det..

jeg så f.eks aldrig film som bogart over DR gav mange hatte, vi var ikke enige i hvad der var godt og det samme gælder jo på mobilsiden, her må man finde en af anmeldertemaet hvis smag ligner en ens personlige smag og så vurderer herefter.

jeg er selv nokia ejer og ja, jeg glæder mig også helt vildt til n9 MeeGo.

symbian er svært til man har lært det, meeen det er der nu godt nok mange ting der er og om en mobil der kræver brugsanvisning er dømt ude i 2011 tjaaa det håber jeg sandelige ikke for jeg fatter kikkert og kyse, hat und glass af de styre systemmer som apple og htc bruger på deres mobiller.

og jow jeg har prøvet begge mærker men jeg syntes ikke om måden de kører på .. hvilket jo nok skyldes 20års brug af nokia telefoner lige fra 2110 og op efter..

neej jeg venter spændt på nokia n9 uanset om det bliver den eneste model med MeeGo eller ej. (man kunne jo håbe at nokia skifter mening)..



det ingen dog kan tage fra Nokia er den kvalitet de bygger deres enheder i. jeg har nok tabt min n8 15 gange på gulvet og intet er der sket absolut intet. ingen andre fabrikanter kan leve op til dette og hvis opdateringer hver måned ikke er en nødvendighed så er nokia altså en god telefon selv i de prisbillige modeller som nokia jo laver rigtigt mange af.

0 0
Henrik 16-07-2011 11:34:48

Nokia N8 kan man faktisk få fra omkring 2600 kr. Jeg synes også anmeldelsen her på siden er total useriøs og mega farvet, men at X7'eren er for dyr, er der ingen tvivl om.

Man får langt mere for pengene med N8'eren (og den får jo også Anna updaten).

0 0
David 15-07-2011 23:03:26

Det er jo helt vildt at se at denne helt nye topmodel er så meget bagud Android og iPhone (ligegyldigt hvilken model). Hvor er det ærgerligt at den ikke kører MeeGo, og at Symbian overhovedet hat fået lov at blive på topmodellerne forstår jeg ikke. Det er satme svært at bibeholde lysten til at smide penge efter Nokia produkter.

0 0
15-07-2011 19:01:16

Nokia burde sælge hardware afdelingen til M$ og gå tilbage til at lave støvler, for det med Mobiltelefoner og især smartphones det kan de ikke finde ud af.

Her er lidt mere Nokia komik hvor X7 er oppe i mod den over et år gamle iPhone4 og hvor ser X7 dog fjollet ud:

http://www.smartphoneenvy.com/featured/face-off-nokia-x7-vs-apple-iphone-4/

Her er den oppe i mod SGSII, og det bliver det ikke bedre af:

http://www.smartphoneenvy.com/featured/face-off-nokia-x7-vs-samsung-galaxy-s-ii/

Hvad bliver det næste Nokia mod Dunloop støvler?

0 0
Andreas 15-07-2011 16:58:12

det undre jo ingen, det er Nokia -.-'

0 0
polle 15-07-2011 16:14:13

for satan nokia ....i har tabt kampen desværre:-(

0 0
15-07-2011 15:33:33

mobilesiden.dk - a cross dansk-american side.

0 0
x
Om brug af cookies