Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Galaxy Nexus udskudt i Danmark

Galaxy Nexus udskudt i Danmark

Samsung og Googles kommende Galaxy Nexus kommer ikke til Danmark i november, som først meldt ud.

Da Samsung og Google i oktober præsenterede den nye Galaxy Nexus var meldingen, at den ville komme til Danmark i november måned.

Men danskerne må væbne sig med tålmodighed.

Lanceringen er nemlig blevet udskudt i hele Norden, fortæller Stig Ove Langø fra Samsung Norge til Amobil.no.

Det er implementeringen af den nordiske sprogpakke, der har voldt problemer. Samsung forventer at være klar med Galaxy Nexus til hele Norden i starten af december.

Han fortæller samtidig, at man ikke kan købe en Galaxy Nexus i udlandet og senere opdatere til en dansk sprogpakke. 

-"Telefonen kan kun opdateres med en sprogpakke for den region den er tiltænkt," siger Stig Ove Langø. 

Se her, hvad Galaxy Nexus kommer til at koste ved salgsstart.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Christian 01-12-2011 18:07:49

Hej allesammen
jeg har en google nexus s, og vil utrolig gerne have ics på min mobil
Men hvornår kommer det, og vil det overhovedet komme?
Jeg håber i kan hjælpe mig

0 0
cbp 17-11-2011 22:33:19

Vi kan ikke være tjent med et måske eller forventer engang i starten af December.

Kender godt Samsung´s "måske" og "Forventer"... Det vil sige engang til Februar/marts 2012...

Lancer telefonen nu og send en sprogpakke opdatering ud når i engang får fingeren ud af r.... Er det så svært at oversætte Engelsk til Dansk, Samsung ???
Settings = indstillinger, Unlock = lås op osv...

Hvis de ikke kan komme med en dato, så er der altid HTC og Motorola at vælge imellem

0 0
Flemming Ast 07-11-2011 17:22:21

Det er bedre at vente at komme med det rigtige produkt i den rigtige kvalitet. Så skal kunderne nok komme. Se blot på iPhone.

0 0
Jesper 07-11-2011 12:25:17

Hvorfor skal den have sådan et lidt kedelig design/farve?
Kommer den i en anden farve måske? :)

0 0
toysoldier 07-11-2011 12:17:22

Telefonen kan kun opdateres med en sprogpakke for den region den er tiltænkt," siger Stig Ove Langø

nå nå .. skal vi lade det komme an på en prøve Hr. Langø ?

Jeg kan nu nok vente alligevel, der er trods alt ikke den store forskel på 17 nov og starten af December.

0 0
Lowkey 07-11-2011 17:10:04

Jeg er også helt sikker på at det er en røver og jeg er villig til at tage chancen.
Mine enheder står alligevel altid til engelsk sprog med dansk keyboard, så det vil ikke være den store katastrofe hvis det ikke lykkes.

0 0
Lowkey 07-11-2011 17:10:03

Jeg er også helt sikker på at det er en røver og jeg er villig til at tage chancen.
Mine enheder står alligevel altid til engelsk sprog med dansk keyboard, så det vil ikke være den store katastrofe hvis det ikke lykkes.

0 0
Exert 07-11-2011 16:17:46

Ja selvfølgelig kan den opdateres med en ny sprogpakke, det er jo bare en Samsungmand, der forsøger at kontrollere udbredelsen af telefonen. Hvorfor han gør det, forstår jeg så ikke.

0 0
Paw Sandayo 07-11-2011 11:10:44

det er totalt latterlig.. havde virkeligt glædewt med til denne mobil, men gider ikke sådan noget pis når de ikke kan over holde hvad de lover... så gider jeg da ikke købe deres mobil

0 0
Exert 07-11-2011 16:09:34

Hold da op du har en kort lunte. Sæt dig ned, tag nogle dybe indåndinger og få pulsen lidt ned. Så vil du indse at med Nexus telefonen vil du få alle kommende opdateringer flere måneder før alle andre. Så selv om du skal vente hele 3 uger(!!!) nu, så vil du være på forkant mht. styresystem mindst et år frem. Det kan også vise sig at være en stor fordel, at tusindevis har testet telefonen, inden du skal beslutte dig om du vil købe den. Hvis den nu har nogle fejl, du ikke kan leve med, er det bedre at andre finder de fejl for dig, så du ikke spilder tid (en reklamation kan godt tage længere end 3 uger) og penge på den.

0 0
Paw Sandayo 07-11-2011 16:32:50

ja ved det godt... har bare en legend som er noget slidt op, og har kigget på den og så note og har ikke rigtigt kunne bestemme mig, hvilken en jeg skulle vælge, og så kom det her så kom der jo lidt i note´s vej... men ja vil utroligt gerne have den, er bare træt af en mobil der hakker og genstarter konstandt

0 0