Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   HTC Sensation opdateres til Android 2.3.4

HTC Sensation opdateres til Android 2.3.4

HTC er i gang med at rulle opdateringer ud til HTC Sensation.

HTC Sensation (Foto: Mobilsiden.dk)
HTC Sensation (Foto: Mobilsiden.dk)
Foto: Mobilsiden.dk

Hvis du har en HTC Sensation, vil du snart modtage en opdatering af styresystemet Android til version 2.3.4 direkte på telefonen.

HTC er nemlig i gang med at rulle en ny Android-opdatering ud til Sensation.

Opdateringen fylder omkring 41 MB så hvis ikke du har et dataabonnement på telefonen, er det bedst at hente den nye update, via det trådløse netværk.

Ud over at selve Android-systemet bliver til version 2.3.4, er det uklart, om der er andre justeringer i softwaren. En bruger på Mobilsiden.dk's Facebook-side fortæller dog, om en bedre batteritid og et mere smooth interface.

Læs også:
- Mobiltest: HTC Sensation
- Web-TV: Sådan er HTC Sensation
- Tip: Sådan deaktiveres SMS-preview på Sensation
- Muligvis skærmproblemer på HTC Sensation 


HTC Sensation - billigste pris fra -kr.
Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Lars Christensen 19-08-2011 21:12:42

jeg kan ikke åbne "Opret mere plads" under Indstillinger/SD-kort og intern lager. Jeg får den besked; at aktiviteten ikke kan findes.
Det irriterer mig grænseløst, da jeg har brugt denne funktion til at rydde op i programcacher og checke om installerede apps kan flyttes til SD-kort.
Har andre også dette problem eller kan det skyldes noget andet ?
Please....

0 0
Klintø 16-08-2011 08:36:05

Hvis I ikke har opdaget det, så kan man nu tage Screenshots :-)
Hold power knappen nede, samtidig med hjem tasten!

0 0
labodilsen 16-08-2011 10:55:23

Nice.. tak for tippet.

0 0
Michael 15-08-2011 17:32:38

Kan jeg måske fælge Søren lidt i det han siger. Jeg prøvede noget lignede. Fx har været inde i sms-delen, og trykker på home-knappen, så tager den et screenshot af telefonen.. Meget mærkeligt.. Men der er ikke noget en genstart ikke kan klare :)

0 0
Søren 16-08-2011 16:49:23

Ohh shit, nu driller min også på den måde... hver gang jeg trykker på hjem knappen nu, så tager den et billede, fedt :) ... men ja, et genstart er altid godt ;)

Thumbs up, HTC! :) Flere funktioner tak, flere! lige meget om de kun er halvt programmeret, vi skal bare ha FLERE!

0 0
Søren 15-08-2011 16:52:15

Den mest markante ændring, er vel at det nu er muligt at benytte sig af frontkameraet igennem GTalk...

Men nå, efter opdateringen, fucker min telefon da noget så gevaldigt op!
Når jeg har haft et program åbent, sms-delen er egentlig nok, og så vil hjem til hjemmeskærmen, så trykker jeg på hjem-knappen, og hver gang jeg gør dette, skal Sense genindlæses, hvilket tager lige godt og vel 30sek, det er PÆÆÆÆÆÆNT irreterende!

HTC, kom nu for faen ind i kampen! Den her sensation skal snart igang, ellers begynder jeg at være meget skuffet over mit køb! ...

... og mere smooth ved jeg nu ikke, ikke min i hvert fald... batteriet virker nu heller ikke bedre (men er nu stadig tilfreds med det den klarer :))

0 0
Mads 15-08-2011 20:13:53

Forstår slet ikke hvad I mener??? Har slet ikke oplevet noget lignende? Min kører virkelig godt, i sær efter opdateringen. Mærkeligt når det er samme telefon....

0 0
Mads 15-08-2011 16:48:08

Synes telefonen er blevet markantt mere flydende i 3d effekterne på homescreen!! :)

0 0
15-08-2011 23:52:23

Enig

0 0
henrik Jensen 15-08-2011 11:06:14

Fin opdatering, men ikke sket det store, men lidt ekstra og lidt fin justering gør intet dårligere...

0 0
Michael 15-08-2011 10:58:01

Det er bare kanon, men hvornår bliver vores Flyer opdateret til Android 3.1?

0 0
Mads Laursen Vig 16-08-2011 10:38:34

Det tror jeg ikke du skal regne med, at den gør

0 0