Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   LG afviser problemer med topmodellen Optimus 2X

LG afviser problemer med topmodellen Optimus 2X

Efter snak om problemer med LG Optimus 2X dementerer LG Danmark nu fuldstændig, at der skulle være noget om snakken.

En tråd på udvikler-forummet XDA om problemer med Optimus 2X fik os på Mobilsiden.dk til at spørge læserne, om der var nogen der oplevede samme slags problemer med deres LG Optimus 2X.

I tråden rapporterede læsere nemlig om massive problemer med, at mobilen gentarter og reloader spontant, og nogle gange fryser i sort skærm.

Men LGs danske mobilchef Morten Aagard understreger, at der ikke er nogle problemer med Optimus 2X.

-”Vi har solgt den i halvanden måned, og har solgt mange tusinde eksemplarer. Vi har ikke set nogle problemer, der har noget med det her at gøre,” siger han til Mobilsiden.dk.

Samtidig siger han, at der selvfølgelig altid vil være enkelte reklamationer på en mobil, solgt i så stort et oplag, men at det med Optimus 2X procentvis ligger under, hvad man kan forvente på et topprodukt.

Morten Aagaard er derfor godt tilfreds med Optimus 2X, som han kalder den største succes-historie for LG i Danmark nogensinde.

OBS: Sidenhen er LG blevet opmærksomme på problemet. 

Læs også:
 - Massive problemer med Optimus 2X  

Web-TV: Test af LG Optimus 2X

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

18-04-2011 08:36:34

Hvem af alle de skribenter i denne tråd ved hvilken info den mand har ? Og hvor mange af jer har været inden med jeres mobil ? Han sidder sq da ikke og læser på XDA-fora osv....

Selvfølgelig vil den have nogle bugs som alle andre smartphones har idag..
Min egen O2X havde også restarts, men så var der nogle kloge hoveder på xda der lavede et par nye Rom'er og kører den fandme godt. Med det vil jeg sige at LG har lavet et par fejl som alle andre, og det bliver ændret... Der er intet nyt under himlen, kun en masse selvfede piverøve der får chancen for at pive om endnu en mobil.....

0 0
spawn 18-04-2011 13:37:46

#Nikolaj

Produktchefens svar var en reaktion på en tidligere artikel der omtalte problemerne og henviste til en tråd på XDA forum - Produktchefen har derfor inden han svarede haft alle muligheder for at læse tråden

Desuden er der altså folk der har kontaktet LG support Danmark om problemet - jeg kender personligt flere, incl. mig selv - så LG support Danmark kender godt til problemet.

Det er således ingen undskyldning at sige han ikke har nogen info - selvfølgelig har han det.
Hans svar handler udelukkende om det man kalder damage control - styring af dårlig omtale. Desværre er han bare ikke særlig god til det. For blind benægtelse virker ikke for nogen - ikke engang for Apple som forsøgte samme taktik i starten af antenne sagen.

Du erkender ovenikøbet selv at have haft problemet inden du lagde custom rom på - så jeg forstår slet ikke dit forsvar af LG i denne sag. Det er altså ikke meningen at brugere skal benytte custom roms for at få en telefon der virker.

Faktum er at der er et problem - det er offentlig kendt og meget udbredt. Vi kan kun håbe at det blot er en software fejl, som kan rettes uden at skulle skifte telefoner.

Den eneste rigtige respons fra LG i en sag som denne, ville være at undersøge problemet i de kilder der er stillet til rådighed, erkende problemet og udtale at de selvfølgelig ikke kan leve med sådan et problem på deres topmodel hvorfor de vil sætte alle ressourcer ind på en snarlig løsning.

Med en sådan respons ville INGEN beklage sig, alle ville syntes det var fint at LG tog ansvar og forpligtede sig til at løse det.

Jeg giver ikke noget for alle de stupide teenage fanboys der ikke kan tåle man taler dårligt om deres elskede LG og derfor kalder andre med problemer for selvfede piverøve.

Vi er alle glade for LG'en ellers havde vi ikke købt den - men det er ikke nogen undskyldning for at skulle acceptere fejl - eller rettere acceptere at LG benægter dem istedetfor at bruge ressourcerne på at løse dem.

0 0
18-04-2011 14:41:52

Nej selvfølgeligt er det ikke meningen at man skal ligge custom roms på før at en mobil spiller. Men Jeg ville også bare pointerer at det eneste det kræver er en update der nok skal komme.

Og nu har jeg nærlæst artiklen igen, og der står intet omkring det faktum at mobilsiden har henvist til XDA-tråden. Så ud fra hvad vi rent faktisk kan forholde os til er at manden siger, at LG danmark ikke har fået mange henvendelser ang. problemer med at O2X genstarter. Og hvis jeg skal være ærlig, så tror jeg heller ikke de har det. For som en anden skriver, så er vi snart vant til at en mobil har lidt bugs når man køber den, og håber så på at de bliver rettet hen ad vejen....Er det optimalt og noget jeg syntes er tip top, nej absolut ikke. Men derfor syntes jeg nu ikke at LG skal hænges ud specielt, når det nu er mere eller mindre er hele branchen der bruger den fremgangsmåde.

0 0
spawn 18-04-2011 15:11:26

#Nikolaj

Svaret fra produktchefen er en respons på artiklen "massive problemer"

http://www.mobilsiden.dk/nyheder/massive-problemer-med-lg-optimus-2x,lid.15267/

I den artikel linkes i allerførste linie til tråden på XDA ligesom artiklen selv nævner hvad problemerne er

Det kan da ikke være særligt svært - selv for produktchefen - at klikke på linket i artiklen og læse den tråd på XDA inden han melder ud at der ikke er nogen problemer.

Og nej, det er ikke for at hænge LG ud specielt - jeg er selv tekniker og har erfaring med alt muligt teknik fra alle producenter, og ja det er helt normalt at der er lidt startvanskeligheder uanset hvad mærke man køber. Og som jeg har skrevet tidligere så er det ikke selve bugsene der tænder mig af - dem kan jeg godt acceptere i forventning om at de løses med opdateringer.

Nej, det er den arrogante udmelding fra produktchefen der tænder mig af - det er simpelthen for nedladende overfor de kunder som har brugt mange penge på deres produkt (jeg har selv købt 2 mobiler)

Med sådan en udmelding, hvordan forventer du så at slutbrugerne skal tro på at problemet løses ? Hvis producenten har holdningen at der ikke er noget problem, så gør de vel heller ikke noget for at løse det. For at løse et software problem er man altså først nødt til at erkende det eksisterer.

Iøvrigt er frysningerne med sort skærm og genstarterne heller ikke det eneste, der er andre ting i LG's software der er for dårligt kodet - hvilket bare er så ærgeligt når nu hardwaren er god. Deres memorymanagement er elendig, hvilket giver sig udslag i bl.a. lag når man installerer programmer fra marked og andre steder (lag jeg slet ikke har på mine andre single core enheder). Deres dexopt er forkert som du ved fra Paul på XDA der har lavet en rettelse.

Deres valg om at implementere Fsecure som en del af system rom'en er fuldstændig idiotisk - det fjerner brugerens mulighed for selv at vælge det antivirus software han vil have installeret, hvis han overhovedet vil have noget da det har en negativ indflydelse på performance. De skulle istedet blot have lagt apk'en ved siden af de andre valgfrie applikationer så brugeren selv kunne vælge at installere det - eller lade være.

Jeg venter tålmodigt på den kommende gingerbread opdatering - men med udmeldinger som dem fra produktchefen og eksemplerne på kodning af den nuværende rom - kan jeg frygte at den kommende gingerbread opdatering er ligeså dårlig.

Det er nok muligt de ikke har haft så mange mobiler sendt retur eller til reparation endnu - fordi folk er tålmodige og venter på software rettelser først, men det er ikke ensbetydende med de ikke har hørt om det i supporten. Jeg har ikke sendt min mobil til reparation, men jeg har kontaktet supporten om problemet, og det er der altså andre der har også.

0 0
Henrik 18-04-2011 14:13:14

LG JA tag nu endelig ansvar og få snedt en opdatering ud,og medhensyn til opdatering hvornår kommer der den i lovede der ville gøre Kameraet brugbart ???

Kameraet sagde i jo der ville komme en rettelse til ;-) Da det slet ikke er på nær samme højde
som de andre konkurrenters topmodeller...

0 0
JohnnyG 18-04-2011 10:22:02

Godt svaret Nikolaj,,ved ikke lige hvad folk har gang i herinde..men jeg har ikke fortrudt 1 sekundt jeg købte min LG Optimus X2 ,,den er totalt nice og køre som en drøm.

0 0
Allan 18-04-2011 08:15:46

Jeg finder det også mærkbart ærgerligt at en produktchef pure afviser, at der er problemer med et flagskib.

Jeg købte LGO2X, fordi den fik så fine ord med på vejen af anmeldere, og fordi at den på hardwaresiden så velpolstret ud.

Nu har jeg haft telefonen en måneds tid, og jeg oplever også at den genstarter i ny og næ. Faktisk troede jeg naivt, at den automatiske genstart skyldtes, at LG havde opdateret telefonens software, men nu forstår jeg så at andre oplever genstarterne.

Jeg er opritgigt talt pænt tilfreds med min Optimus 2X, men hvis firmaet hårdnakket benægter at der er problemer med telefonen, så sætter jeg spørgsmålstegn ved om det er et firma man fremover skal have i tankerne, når det handler om elektronisk udstyr.

Jeg indsender gerne min 2x til LG Danmark, så de ved selvsyn kan konstatere, at der vist er noget om snakken... Det ville faktisk klæde LG at kommentere ind på debatten her.

0 0
Sarah 18-04-2011 07:18:01

Jeg finder, at det er en hån mod alle de brugere, der tilkendegiver enslydende problemer med deres telefon, at Morten Aagaard fra LG udtaler, at der ikke er nogen problemer med telefonen.

Jeg selv har haft telefonen i ca. en måned, og oplever spontan genstart primært ifm. opladning (ca. 10-12 gange i den tid, jeg har haft den), telefonen fryser så eneste mulighed er at udtage batteriet (ca. 3-4 gange), tab af dataforbindelse, hvor jeg må nulstille APN-indstillingerne for igen at kunne komme på mobilnetværket (ca. 10 gange).

Jeg tror, at mange brugere i dag affinder sig med sådanne fejl, fordi de håber, at næste softwareoptagering sikkert vil løse problemerne, og man lever med diverse workarounds indtil dette sker. Derfor reklamerer brugerne ikke til forhandler/producent. Men når producenten så afviser, at der eksisterer problemer, føler man sig til grin. Jeg tror simpelthen ikke på, at de mange enslydende problemer kan være en tilfældighed.

0 0
Lecter 18-04-2011 09:10:05

@Sarah

Derfor reklamerer brugerne ikke til forhandler/producent. Men når producenten så afviser, at der eksisterer problemer, føler man sig til grin.

Kan du selv se hvad der er galt med denne sætning :)

0 0
cJoey 16-04-2011 22:17:16

Hvad sker der for disse kommentarer? Læs nu for hulen da hvad manden siger:

"Vi har solgt den i halvanden måned, og har solgt mange tusinde eksemplarer. Vi har ikke set nogen problemer, der har noget med det her at gøre"

Der er da ingen arrogance eller benægtelse overhovedet - han erklærer bare at det ikke er noget mærkbart problem for LG i danmark.

Desuden udstiller mobilsiden lige sig selv som et useriøst hobbyprojekt ved, fuldstændig partisk, at kalde problemerne "massive". At en lille procentdel er fejlbehæftede er sørme da ikke massivt! Alt hardware har en fejlrate omkring de 5 %. Er det så usandsynligt at fejlraten på O2x ligger der omkring?

0 0
17-04-2011 12:42:53

Nu er manden jo fra LG, så han er jo ikke helt upartisk. Dem der skriver om faktiske problemer her i forummet er svære at identificere, men formentligt mere uafhængige.

Så længer vi ikke har nogen uafhængig statistik, så er jeg mere interesseret i hvad folk skriver i et forum, end hvad "heksen" siger.

0 0
Tejs 16-04-2011 15:40:55

Nu har der jo ikke været en udtalelse fra andet end LG Danmark og så vidt jeg forstår har der ikke været mange reklamationer i DK. Derudover er der jo en opdatering på vej, så det er jo muligt at der kommer nogle fejlrettelser. Som jeg husker det fik eksemplvis Samsung Galaxy S og HTC HD også en del kritik for småfejl det første stykke tid, så synes da man skal give den første opdatering en chance - og så i øvrigt lade være med at tage den danske chefs udtalelser til indtægt for LGs overordnede politik.

0 0
spawn 16-04-2011 21:12:34

#Tejs

Enig langt hen ad vejen, selvfølgelig kommer der opdatering, og det vil være naturligt at forvente at problemer som disse er software relaterede og bliver løst med kommende opdateringer - jeg er glad for mine Optimusser på trods af disse startbugs, og ville under alle andre omstændigheder også fint kunne acceptere at vente på nogle fejlrettelser - det der pisser mig af er ikke bug'sene - men udelukkende Produktchefens arrogante udtalelser på trods af at han selvfølgelig som alle andre i LG support er fuldt ud klar over disse problem stillinger. Hvis ikke han er klar over det, er han jo for alvor fuldstændig inkompetent som produktchef.

Det er muligt man ikke skal tage hans udtalelser til indtægt for LG's overordnede politik - men hvis ikke så burde han jo ikke have den stilling han har, eller stå frem som repræsentant for LG i medierne og tale ned til de kunder der oplever problemerne

0 0
Tejs 16-04-2011 14:06:27

Jeg er nu ikke ansat hos LG, men stadigvæk glad for min telefon. Hvor mange af de negative brugere her i tråden har sekv en LG? Mit bud er, at de fleste sidder med et helt andet mærke. og forsøger at få det lidt bedre med deres eget valg af mobiltelefon på bekostning af LG. Jeg håber. dog snart jeg får min 2.3 update.

Som en sidebemærkning er LG‘en min første Android og faktisk er mine eneste problemer med telefonen relateret til Android generelt. Eksempelvis er browseren en skuffelse - det gælder også Dolphin HD og de andre alternativer jeg har prøvet. Havde en Nokia N900 før og jeg er generelt tilfreds med skiftet, men der var ting min Nokia gjorde bedre - eksempelvis åbnede browseren ikke mobile versioner af hver tredje internetside. Det er så frustrerende, at eksempelvis mobilsiden.dk åbner i mobilversionen - selvom browseren er stillet til desktop..nogen der har en løsning?

0 0
Ravnen1 17-04-2011 12:21:28

Enig, der er altid problemer med mobiler, og mange spørger til de problemer som de har hørt et-eller-andet-sted osv. Jeg har dog også oplevet en random genstart om natten, på de 17 dage jeg har haft min mobil. Men sådan er det desværre på mange mobiler. Se bare min gamle Desire HD, hvor Htcsence.com STADIG ikke virker 6 måneder efter launch.

MEN! Alt manden skal gøre er at erkende at der altid er nogle små lokale bugs som SELVFØLGELIG vil blive rettet i næste den software opdatering. Derfra kunne han så lige indskyde at der med den kommende opdatering og fejlrettelse kommer en masse spændende nye ting. Det svar ville jo være sandt, ellers ville de jo ikke blive ved at udvikle på softwaren.

Mht. mobilvisning:
For at løse dit browser problem kan du "ringe" til: 1809#*990# (Så kommer du ind i noget der hedder "HiddenMenu" hvor du kun skal pille hvis du ved hvad du laver.) Derfra "Browser Utility" - "Change UAString" vælg Mozilla. Derfra er det slut med de møg belastende mobilsider.

0 0
spawn 16-04-2011 20:57:59

aha - først har vi en produktchef der siger vi ikke har problemet, dernæst dig der siger vi slet ikke har en LG mobil,

gud fader bevares, tag jer nu sammen for pokker og drop de latterlige benægtelser

vi sidder sguda ikke og bruger tid på at skrive i forummer om problemer der ikke eksisterer eller om telefoner vi ikke ejer

0 0
Jesper 16-04-2011 15:21:04

Jeg tror ikke umiddelbart at folk har så store mindreværdskomplekser at de føler det nødvendigt at nedgøre LG's mobilforsøg.

Personligt mener jeg, at jeg klart har tilkendegivet at jeg ikke ejer en LG O2X. Men som potentiel køber så ærgrer jeg mig over at LG ikke fikser problemet (eller bare erkender at det eksisterer), og det er derfor jeg forholder mig så kritisk til Morten Aagaards udtalelser.

Det er fedt at du har en telefon der virker. Men hvis jeg udsættes for en 10-20% risiko for at ende op med en citron, hvis jeg køber en LG O2X, og politikken fra LGs side er fornægtelse omkring problemets eksistens. Så vil jeg ikke tage chancen.

0 0
JohnnyG 16-04-2011 17:11:48

Hvilke problemer ? der er ikke bevis for NOGET SOM HELST fordi nogle blapre op i et par forums ha ha lad os se nogle videoklip med problemerne SÅ kan vi begynde at snakke I STILL LOVE MY LG OPTIMUS X2

0 0
spawn 16-04-2011 21:01:24

#JohnnyG

start nu med at læse hvad problemet er tåbe, hvordan skulle man kunne tage videoklip af tilfældige uprovokerede genstarter der sker fuldstændig tilfældigt på alle mulige mærkelige tidspunkter

Hvade du forestillet dig jeg skulle sidde 24/7 med kameraet tændt og vente på telefonen genstarter ?

Telefonen genstarter af sig selv, om natten, eller i lommen, eller på et hvilket som helst tidspunkt.

0 0
spawn 16-04-2011 12:13:09

Den ene af mine 2 optimus mobiler - genstarter stadig og/eller fryser pludselig med sort skærm - også efter seneste firmware opdatering er installeret.

Det er klart at produktchefen syntes det er en massiv succes, han tænker jo kun på salgstal og de er flottere for denne mobil end alle tidligere LG mobiler. Men de mange købere forventer så at få en mobil der virker, og ikke en højrøvet løgn fra produktchefen om at de ikke kender til problemet og det hele bare er rosenrødt. Jeg kender mange, inkl. mig selv, der har kontaktet LG support om dette, og der siger de at de arbejder på problemet. Lidt svært hvis de ikke kender til det - doh.

Problemet er dokumenteret utallige steder på nettet - og mange har haft deres mobiler til reparation uden at det har hjulpet noget.

Sørgeligt at mobilsiden ikke går lidt mere til stålet istedetfor blot at tale produktchefen efter munden.

Men det kan være man selv skulle tage fat og lave facebook grupper, oprette hjemmesider og kontakte diverse andre medier for at få fokus på dette fra LG.

0 0
John 15-04-2011 23:16:17

Er denne artikel en reklame for LG?. Virkelig dårligt at man ikke går mere på klinken og finder ud af hvad der er bund og top i dette voksende problem. Søger man på nettet, er det altså ikke kun 5 tilfælde det drejer sig om...

0 0
JB 15-04-2011 21:37:03

Én ting er hvad LG's mobilchef udtaler, men en helt anden ting er at mobilsiden.dk fuldstændig ukritisk videreformidler hans ord under overskriften "Massiv succes", uden at stille spørgsmålstegn ved noget som helst...
Hvordan blev artiklen fra i går tilsidesat fuldstændig, til fordel for mikrofonholderi for LG?

0 0
May Frederiksen 18-04-2011 10:32:19

Hej JB, som der ganske rigtig bliver skrevet herunder, er det jo selvfølgelig et citat fra LG. Og det er selvfølgelig et svar på tiltale fra den forrige artikel og skal læses i den sammenhæng.
Mvh. May, mobilsiden.dk

0 0
Jeppe Krog 16-04-2011 15:42:43

Jeg tror du misforstår overskriften. Jeg tolker "LG: Optimus 2X er en massiv succes" som LG udtaler: "Optimus 2X er en massiv succes".

Og hvis det er hvad LG har udtalt til Mobilsiden.dk, så er det vel en meget god overskrift at bringe. Med overskriften har Mobilsiden.dk taget parti i sagen, men blot gengivet LG's version af den.

Hvordan resten af artikler udformer sig, og om den er kritisk nok, det er en anden sag. Men overskriften er god nok. Og som du selv siger, så kender du allerede til artiklen i går; en artikel, der også henvises til fra denne. Så denne artikel bringer blot LG's syn på sagen. Personligt er jeg glad for at få begge sider af sagen.

Jeg har ikke en Optimus 2X, og er heller ikke ved at købe den. Da slet ikke efter LG's udtalelser her - de forholder sig jo ikke til det problem, der tydeligvis er. Så jeg vil mene Mobilsiden.dk har være kritiske nok. De har overbevist mig om at LG's O2X ikke er den rigtige mobil til mig.

0 0
Thomas Sørensen 15-04-2011 19:55:51

det kommer til at lyde som om alle har problemer med deres LG O2x.. det da klart man høre så mange beklage sig.. hvorfor skulle dem der kun har haft positive oplevelserne med O2X skrive i forums om det?? - Og som de fleste der har haft problemet nu skriver, har LG haft øje for det og det er blevet rettet i opdateringen.. Tænk på hvor mange opdateringer der har været til windows vista!! (og det er stadig lort) så tilfreds med min O2X virker og har gjort det helt perfekt fra dag 1.. og man må sige det en meget kort snak Mobilsiden har haft med LG her..

0 0
Jesper 15-04-2011 18:55:21

Hvor mange brugere er LG nu igang med at oprette for at skrive positive bemærkninger omkring deres telefon?

Hvis telefonen nu virkelig ER så massiv en succes, hvad forhindrer så konkurrenterne i at oprette en profil på et forum et sted og svine LG til?

Sår jeg nu tvivl om ægtheden af de positive indlæg i denne tråd? Eller er det måske snarere en skjult reklame for LG?

Hvem er jeg? Er jeg fra LG?

Er der overhovedet nogen vi kan stole på?

Hvem er Obama?

/J

0 0
JohnnyG 15-04-2011 19:01:43

Det kan jo lige så godt være ægtheden af de negative indlæg der kan være tvivlsom konkurrancen er hård,,kan jo sagtens være ,,sony e,,nokia,,samsung folk der sviner LG til

0 0
JohnnyG 15-04-2011 18:29:18

MAX fed mobil,,køre kanont og HELT perfekt

0 0
Tejs 15-04-2011 18:14:06

Bare for at berolige folk herinde, så oplever jeg ingen problemer med min Optimus 2x. Jeg har haft den siden dag 1.

0 0
Bjarke Hansen 15-04-2011 17:48:27

Hvad sker der lige her??

Samme ordlyd og tekst med små ændringer

Igår hed overskiftet "Massive problemer med LG Optimus 2X" idag heder overskriften så "LG: Optimus 2X er en massiv succes" samme teskt over indhold med 2 helt forskellige overskrifter.. ja det sjovt

0 0
May Frederiksen 18-04-2011 10:26:30

Hej Bjarke,
det er meget normalt, at vi i en sag der ruller udstiller begge parters synspunkter - og så lader det være op til læserne at danne deres egen mening.
Mvh. May, mobilsiden.dk

0 0
Robert 15-04-2011 16:55:59

Jamen tak for det LG, så fik jeg da besluttet mig i en fart om jeg skulle gå i byen en af de nærmeste dage og anskaffe mig en optimus 2x eller vente en måneds tid på den nye SGSII

0 0
michael 15-04-2011 16:53:16

Kan kun tilslutte mig de andre indlæg, det er simpelthen for dårligt bare at stikke hovedet i sandet hear no evil ,see no evil. Min LG har også genstartet af sig selv , og hver gang den var til opladning så kunne den ikke selv finde mit trådøse netværk før at jeg gik ind og valgte sluk wifi og derefter tænd wifi. Nu har jeg opdateret telefonen og det ser ud til at virke, men selv det at opdatere den , er ikke for smart. Telefonen siger at der ikke er nogen opdatering, LG suite vil godt opdatere. Man skal bare vælge at tage sikkerheds kopi 2 gange før at det virker !! . Tror jeg har haft min første og sidste LG.

0 0
spawn 15-04-2011 15:46:41

og når de er igang så kan de samtidig løse problemet med deres latterlige support formular på deres hjemmeside

Nu har jeg 2 gange sendt dem en klage over netop dette problem, og blot fået en mail retur at der ikke var noget indhold i mailen

Elendige amatører

0 0
spawn 15-04-2011 15:44:34

at se en produktchef udtale sig på den måde. Jeg er fuldstændig klar over at det handler om damage kontrol - om at forsøge at nedtone den dårlige reklame - men det er simpelthen ikke i orden. Der er et problem som mange oplever, det forsvinder ikke ved benægtelse. Helt enig med Jesper - det er virkelig et problem hvis de ikke vil erkende det og løse det.

0 0
Jesper 15-04-2011 15:26:28

Det kunne være at Morten Aagaard skulle besøge den artikel som der her bliver skrevet om på mobilpriser.dk.

Det er jo helt tydeligt at der er noget helt galt med softwaren med alle de problemer folk remser op. Hvis Morten Aagaard ville forholde sig kritikken og sige "Det er også rigtigt, det retter vi i midten af maj, juni eller juli" så ville jeg gå ud og købe en Optimus 2X i eftermiddag.

Denne form for fornægtelser giver et indtryk af at de ikke tager deres kunders problemer seriøst.

For mig at se er det ikke et problem hvis et firma laver fejl. Men det er et problem hvis ikke de erkender dem.

0 0
Lecter 15-04-2011 18:38:39

Han udtaler sig jo kun om danske kunder. Hvis ikke LG har fået henvendelser om disse problemer, er der vel ikke noget at forholde sig til.

0 0
Jesper 15-04-2011 19:48:34

Ja, det fremgår ikke så tydeligt. Men det jeg mente var nu også alle de negative indlæg der var på den forrige historie om dette problem på mobilsiden.dk.

Der er vel godt 40 indlæg hvoraf halvdelen er LG kunder der har oplevet problemer. Og hvis man så antager at det er fordi alle dem med en perfekt LG mobil ikke skriver, så er det måske 10-20 % der oplever en mobil der jævnligt fryser eller skal genstartes.

Det synes jeg er mange. Jeg vil hjertens gerne kaste mine penge efter LG, men det kræver altså at de tager den slags sager alvorligt.

0 0