Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   WWDC - Apple indkalder til event i juni

WWDC - Apple indkalder til event i juni

En ny iOS-version, en iPhone 5 eller noget helt andet? Apple har indkaldt til eventen WWDC, der traditionelt åbnes med en stor keynote.

Apple har indkaldt udviklere og pressen til event på Moscone West, San Fransisco, til WWDC (Worldwide Developers Conference) 2012 event.

Traditionelt åbnes eventen med en stort anlagt keynote med Apples topchef.

Hvad Apple vil præsentere denne dag er som altid uvist. I 2011 skuffede Apple mange, ved ikke at præsentere en ny iPhone, men i stedet styresystemet iOS 5.

I 2009 blev iPhone 3GS lanceret ved denne event og iPhone 4 kom i 2010. Derfor forventede mange også, at Apple kom med endnu en iPhone ved præsentationen i 2011, der i øvrigt blev nu afdøde Steve Jobs sidste keynote.

Om Apple den 11. juni 2012 kommer med f.eks. en iPhone 5 – eller blot iOS i en ny version, må vi vente med at se.

Mobilsiden.dk dækker begivenheden.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

27-04-2012 11:01:40

Mit bud ville være at der blev lanceret en ny version af iOS 5 PLUS deres nye styresystem "Mountain Lion" som b.la. tilføjer Beskeder, Notifikation Center, Game Center, Påmindelser og Noter til alle Mac ;-)

På deres hjemmeside under fanen Mac, skriver de jo "OS X Mountain Lion kommer til sommer...." :-)
Sååå mon ikke vi er så heldige at det kommer på WWDC?? :p

0 0
Krabbe 26-04-2012 19:42:04

Øhhhhhh NÅ ...

0 0
TF 26-04-2012 20:29:41

Jamen hr.krabbe jeg gentager da gerne:

Vis du er så træt af at være på en side der skriver om alle mærker og os'er så smut dog over på en side der handler specifikt om dit lille fanboy univers og lad dem være der ikke lever i en lille lukket verden som din.

0 0
Krabbe 27-04-2012 12:21:55

@ jutosini ...

Knægt ... har du liiii´ fået dig et lille "modorator-job" hos mobilsiden.dk ... som tillæg til farmands lommepenge ?

... men kan jo konstatere, vi har ramt plet mht. verden er MEGET andet end Apple-crap !

0 0
TF 27-04-2012 15:59:42

"knægt" jamen tak, men det er jeg nok lidt for gammel til at gå for at være :)

Jeg kom såmænd bare med et godt råd til dig, for du kan jo tydeligvis ikke holde ud at der bliver skrevet om andet end din lille fanboy verden og de fleste normale mennesker kan ikke holde ud at se dine ynkelige udbrud, så kunne du gøre os alle glade og samtidig holde dit blodtryk i ro vis du smuttede over på et af de mange fanboy forummer der er, super ide ikke :)

0 0
Krabbe 27-04-2012 17:52:30

@ jutosini ...

At bedømme ud fra din retorik, er "knægt-fanboy" nok mest passende ;-)

0 0
TF 27-04-2012 19:12:36

Det er vist alt for tydeligt hvem der er en fanboy her, jeg bevæger mig frit mellem alle os'er og holder af dem alle, hva med dig ?

Et ord beskriver vist folk som dig bedst: mæææhhhh ;-)

0 0
Krabbe 27-04-2012 20:21:53

@ jutosini

Du sagde selv ordet "mæææhhhh" ... fanboy ;-)

0 0
TF 27-04-2012 22:41:47

Hvordan kan være en fanboy vis man holder af alle os'er og ikke kun køber et mærke ? Det er ikke mig der piver over at der blir skrevet artikler om alle os'er og mærker vel, tænk over det en gang og så stop med at skabe dig som et lille barn.

Det var så alt den tid jeg orker at spilde på dig og jeg håber du en dag blir voksen.

0 0
Footiefan 27-04-2012 13:57:08

Jamen vel fair nok at skrive, hvis du ikke kan li' artiklerne ;-)
Hvad hedder din egen tech/mobilhjemmeside? ;-)

0 0
hellas7 26-04-2012 20:13:57

Altså det er præcis det samme der bliver skrevet fra mobilsiden.dk nu når Samsung skal præsentere galaxy s 3

0 0
caspar 26-04-2012 16:58:27

Altså, de præsenterede jo egentligt iphone 4S? selvom det var en skuffelse

0 0
Mobilsiden.dk 26-04-2012 21:57:56

Hej Caspar... Det er ikke korrekt. iPhone 4S blev præsenteret ved eventen "Lets alk iPhone" den 4. oktober 2011.

0 0
TF 26-04-2012 17:15:52

Det eneste folk var skuffede over var vel at den ikke havde et nyt design, indmaden var jo opgraderet på næsten alle punkter.

0 0
Thesearentthedridsyouarelookingfor 26-04-2012 11:56:04

... med alle de Appel-nyheder.

0 0
David 28-04-2012 11:33:25

Jeg vil nu hellere have at du stopper med dine kommentarer...

0 0
TF 26-04-2012 16:40:14

Vis du er så træt af at være på en side der skriver om alle mærker og os'er så smut dog over på en side der handler specifikt om dit lille fanboy univers og lad dem være der ikke lever i en lille lukket verden som din.

0 0
Footiefan 26-04-2012 15:07:25

Så smut dog, tosse.....

0 0
Kim Harder 26-04-2012 12:08:43

Alt bliver præsenteret på den måde, dem vi hørte fra sidst var Samsung :-).

0 0