Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   iPhone 6 dukker nu op med 5.1” skærm

iPhone 6 dukker nu op med 5.1” skærm

Hidtil rygtedes iPhone 6 til at komme i to skærmstørrelser, men nye billeder spreder forvirring

Hvis du har fulgt med på Mobilsiden.dk i den seneste tid, så har du nok bemærket de vedvarende rygter om, at den næste iPhone fra Apple med allerhøjeste sandsynlighed vil komme med en større skærm end tidligere. 

Vi har også nævnt, at iPhone 6 kommer i to udgaver - men tidligst til efteråret, da rygterne har peget i retning af en version på 4,7” og en større på 5,5”. Dog florerer der nu et billede på nettet, der angiveligt viser fronten på den kommende iPhone 6, og den lægger sig ikke op af de førnævnte skærmstørrelser. Det skriver AppleInsider

Apple iWatch klar til efteråret

På fotografiet, der ikke ligner tidligere koncept, så bliver fronten sammenlignet med den nuværende flagskibsmobil 5S. Herudfra har en udvikler forsøgt at fastslå skærmstørrelsen, der lyder på 5,07”. Han fastslår desuden, at skærmformatet er på 16:9 som på iPhone 5, 5C og 5S. Det betyder at udviklere ville kunne portere deres apps til formatet med lidt eller ingen yderligere arbejde. 

Apple iWatch i to udgaver

Apple har siden lanceringen af deres iPhone 5 holdt knusende fast i deres kerneværdi omkring skærmstørrelsen på en smartphone. Vi har dog også erfaret, at Apples salgsafdeling frygter Android’s høje salgstal, hvilket kan betyde et farvel til disse værdier. 

Apple: nyt Samsung-dokument er bevis på efterligning

Indtil videre må vi konstatere, at iPhone 6 rygtemøllen snurrer lystigt, og der altså ingen garanti kan gives for de lækkede informationer. Vi ser dog frem til udviklerkonferencen i juni hvor Apple løfter sløret for fremtidens iOS (styresystemet til iPhone, iPad og iPod Touch). Om der er overraskelse med iPhone lancering ved samme event, vil kun tiden vise. Vi forventer det dog ikke. 

Kilde: AppleInsider

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

16-04-2014 09:40:02

Sjovt at læse dette med ranke på retssagen i USA. Så samsung kan ikke justere sine planer efter konkurrencen uden at blive sagsøgt for at kopiere, men Apple kan godt gå væk fra den gyldne skærmstørrelse, og over på en størrelse konkurrenterne har brugt i lang tid.

13 8
Morten 16-04-2014 13:57:30

Så du mener at både Samsung og Apple kopierer AT & EO (http://da.wikipedia.org/wiki/Phablet)???

3 3
16-04-2014 15:21:35

Nej det gør jeg ikke.

5 2
TF 16-04-2014 17:16:41

Hvem mener du så de kopiere ?

1 7
16-04-2014 19:27:32

Jeg har netop ikke sagt at nogen kopiere, men at nogen bliver sagsøgt for at gøre det......

5 3
TF 17-04-2014 12:39:45

Intet svar bare et dislike tryk, hmmm du burde da kende svaret men det passer måske ikke så godt med det du har sagt ?

2 412
17-04-2014 14:23:04

Nu går jeg ikke op i likes/dislikes, da jeg er pænt ligeglad med hvad andre tænker/syntes, så det må være en anden der ikke syntes om det.

Og du gider ikke spilde din tid på retssager og jeg gider ikke spilde min tid på folk der ikke sætter sig ind i tingene.

4 0
TF 17-04-2014 15:14:07

Jeg tager det som et ja til at svaret på mit spørgsmål ikke ligefrem gavnede din dagsorden med hensyn til din originale udtalelse.

0 6
17-04-2014 15:48:14

Ja Thomas. Dit utroligt velskrevne indlæg fyldt med gode argumenter mod mit indlæg, har gjort mig helt mundlam..... Eller måske er det fordi du fatter så lidt, at jeg ikke orker endnu en omgang med dig....

6 2
TF 17-04-2014 15:56:55

Dit snakken udenom, dit ophidsede temperament og din lille sædvanlige sviner tyder da på jeg har ret :-) men det kan jo nemt afgøres du kan jo bare svare på spørgsmålet: hvad skærmstørrelse er det samsung bliver sagsøgt for ?

0 8
17-04-2014 16:08:56

Som jeg sagde, jeg gider ikke lege når du ikke har sat dig ind i tingene. Og hvem har sagt noget om at samsung sagsøges for skærmstørrelser? Altså andre end dig? Og hvad er det der skal afgøres? Er det endnu en af dine opfundne konkurrencer? Noget med at du skal have sidste ord, for så har du vundet en debat? Prøv nu for en gangs skyld at komme med noget indhold Thomas, i stedet for det sædvanlige ingenting/beskyldninger....

4 1
TF 17-04-2014 16:23:47

Prøv for en gangskyld at have noget at have dine anklager mod apple i, det er det samme vær gang du sviner apple og når man graver lidt i din anklage så holder den ikke vand og du bliver personlig og sviner mig til, måske du skulle tænke lidt over hvad du vil skrive før du går igang.

0 8
17-04-2014 17:03:11

OK sidste indlæg herfra. Hvad har apple indtil videre sagsøgt samsung for at kopiere? Form/udseende på hardware, slide to unlock, multitouch, intelligent ordbog, søgning på flere enheder og der er flere... For det første er det helt utroligt apple har patent på disse ting, da det er bevist mange af dem fandtes før apple fik patent. Og efter en video fra det amerikanske retssystem, https://www.youtube.com/watch?v=ax7QHQTbKQE, så skriver de selv at for at få patent på noget, så skal det være nyt.

Sjovt nok, så har apple selv været ude på låne markedet: Jeg nævner notification center, touch ID, File transfer, wallpapers, multitasking, mp3 som ringe tone, jeg kan blive.....

Alt dette er ikke udokumenterede postulater eller hvad du nu kalder det. Men min fortolkning af facts, noget som du på ingen måder nogensinde kommer med. Det nærmeste du kommer, er når du en gang imellem har held til at finde et eller andet link.

Grunden til at jeg skrev som jeg gjorde i den første kommentar, er jo netop at apple bliver nødt til at gøre det samme som konkurrenterne hvis de ikke vil falde bagud. Det kaldes forretning. Men når de andre gør det, så skal de sagsøges for kopiering, de er det jeg er harm over. Apple mener endda at grunden til samsungs succes er fordi samsung har kopieret apple's små ubetydelige patenter...Slide to unlock, den findes ikke på S2, S3, S4 eller S5. Deres unified search, hvem fanden bruger overhovedet det? Ifølge google er det hen mod 1,5-2%, resten bruger deres browser(vi snakker android brugere her), for slet ikke at tale om at der i det tilfælde også prio art.

Thomas F, grunden til at jeg går efter apple (og ikke ubegrundet i min verden) er at de er det ypperste af dobbeltmorale......

Forsat god dag.......................

9 3
TF 17-04-2014 17:17:22

Som sagt du går vist lidt for meget op i det retsags pjat men vis det gør dig glad at hade apple på så svagt et grundlag så had du bare løs, jeg skal nok være her til at grave i dine anklager og vise de intet er værd, nødagtig som denne gang.

1 15
TF 16-04-2014 19:32:46

Nu spilder jeg ikke min tid på at gå op i retsager men siden du går så meget op i det så hvad skærmstørrelse er det samsung bliver sagsøgt for ?

1 9
TF 16-04-2014 12:24:13

Lad os nu lige huske at det her er et rygte så ingen ved om den næste iphone bliver som rygtet siger og mig bekendt er der ingen der har patent på en 5,07 skærmstørrelse eller nogen andre skærmstørrelser.

3 8
16-04-2014 13:34:27

Nej og det er egentligt lidt sjovt, når man kan får det på en sort rektangel....

3 2
TF 16-04-2014 17:12:03

Syntes du ikke du går lidt for meget op i det retsags pjat ?

2 12