Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Nokia Lumia 900 kommer i aften

Nokia Lumia 900 kommer i aften

En del tyder på en lancering af Nokia Lumia 900 ved CES-messen i Las Vegas i aften (dansk tid).

I Danmark bakker alle teleselskaberne op om Nokia Lumia 800 der rammer butikkerne fredag den 20. januar 2012, og generelt, har den første smartphone fra Nokia med systemet Windows Phone, fået gode anmeldelser.

Inden Lumia 800 for alvor har taget fra i smartphone-salget, er endnu en Lumia på vej.

Blandt andet New York Times peger på, at Nokia Lumia 900 bliver præsenteret ved CES-messen i Las Vegas mandag aften (dansk tid).

Lumia 900 skulle komme i et cover af metal, i stedet for plastikvarianten polycarbonat som Lumia 800 er konstrueret i.

Der tales også om AMOLED skærm på 4,3 tommer, 8 megapixels kamera, 512 MB Ram og meget andet.

I første omgang ventes Nokia Lumia 900 dog at være en smartphone, der kommer på markedet eksklusivt i USA.


Læs også:
- Flere detaljer om Nokia Lumia 900
- Er dette Nokia Lumia 900?

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Rene 14-01-2012 22:51:20

Kunne i ikke skrive det kun er til USA går ud fra der er en del som mig der drænet ligeglade med hvad der sker i US?

0 0
BallonPedro 15-01-2012 18:18:37

Det er spændende nyheder, men ja, tar lidt af det når den kun er tiltænkt USA markedet (indtil videre).

0 0
Brian Andersen 09-01-2012 21:01:00

nogen der ved hvor man kan følge det ?
Ser ud til at mobilsiden ikke gider

0 0
BallonPedro 10-01-2012 06:29:58

Engadget har både live og lidt artikler.

Selv beep.tv2.dk kommer løbende med artikler, men ikke noget her fra Mobilsiden. Øv.

0 0
Thomas 09-01-2012 21:21:58

Mon ikke både engadget og theverge har livedækning derfra.

Det er jo ikke Apple, så der er næppe nogle danske sider, der gider. Det er selvfølgelig også sjovere at liverapportere, når den religiøse vækkelsesceremoni, med Tim Cook i spidsen, starter .

0 0
David 09-01-2012 22:45:45

Hvor ville det være rart hvis man kunne tale om Nokia, uden at skulle svine Apple til.. Det er sgu så småligt.

0 0
Thomas 09-01-2012 23:04:25

Småligt - måske. Sjovt? Ja for helvede!

0 0
Rasmus Søstrøm 09-01-2012 22:09:37

cnet dækkker hvertfald live:-)
http://ces.cnet.com/8301-33363_1-57354789/join-us-for-nokias-press-event-at-ces-2012-monday-3-p.m-pt/

0 0
Alfix 09-01-2012 19:36:58

Lumia 800 daarligt kamera? Hmmm... Personligt havde jeg Omnia 7 og synes det var et skidegodt kamera. Lumia 800 er bedre. Saa det taeller ikke helt at sige at det er daarligt.

Det er ikke bedre end et par stykker derude. Men det banker ihverfald alle Htc telefonerne efter min mening.

0 0
Henrik 09-01-2012 21:24:20

"Det er ikke bedre end et par stykker derude. Men det banker ihverfald alle Htc telefonerne efter min mening."

Alt banker HTC's kameraer ;-)

Lumia 800 kameraet i forhold til andre Nokia produkter ikke noget specielt, men det er ok.

0 0
David 09-01-2012 22:44:15

Det værste er dog det i N9'eren, det er helt skørt dårligt. Jeg har iPhone 4 som arbejdsmobil, det er markant bedre, og så har jeg lige haft N8 privat igennem længere tid, som er voldsomt meget bedre. Det er godt nok ærgerligt, N9 med N8'erens kamera ville være fuldendt.

0 0
Rasmus Søstrøm 09-01-2012 18:51:35

Vil der være livedækning eller er det kun iphone?

0 0
Michael 09-01-2012 17:32:31

Hvem vil dog have en smartphone med et dårligt kamera...?!
Havde det ikke været for det, havde jeg købt den.

0 0
Michael 09-01-2012 17:34:26

UPS - trode det var Nokia Lumia 800. Sorry.

0 0
BallonPedro 09-01-2012 18:27:11

Forstår heller ikke helt Nokia lancerer 800'ern med et middelmådigt kamera. Især ikke efter at have lavet N8 med noget nær verdens bedste mobil kamera?!?

Må håbe de gør det bedre i en eventuel 900.

0 0
Alfix 09-01-2012 17:25:20

Lumia 800 faas ulaast paa istedgade til 3750kr. Billigt! Saa hvem fanden gider vente paa de langsomme og dyre?

0 0
BallonPedro 09-01-2012 15:43:23

Lige den sidste linie.. Uhh.. Den gør nas :(

0 0
Kim 09-01-2012 16:03:52

Men HE, de fik ikke N9! (ud over det relativt store hit den var i parralleimport...)

0 0
gielsgaard 09-01-2012 17:06:55

Hvad kan grunden være til at den kun kommer ud der ?

0 0
Kim 09-01-2012 17:21:22

Det mener rygtebørsen - og det er jo der 900'eren er skabt, så hvis der kommer en, er noget givetvis rigtigt. Men hvad det er...?

0 0